Odd - Lillestrøm SK, søn. 13.09 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Uhhh.. Jeg kjenner dyp forakt for Dag Eiliv Fagermo. Svein Krokstad möter Tom Nordlie.

    Forövrig: Er det noen som vet hvorfor Henning Berg er grönn under öya etter kampen? Blir han spysjuk av Skien? Er det Faremos närvär som utlöser en allergisk reaksjon?
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

      Håpløst å høre på TV's Nashspiel, alle mener Nosa med viten å vilje smalt albuen i trynet på han bak seg.

      Merkelig ting å nevne seg :

      1. Hele armen er i bevegelse
      2. Man ser at bena til Odd spilleren er i bevegelse som passer med forklaringen til Nosa
      3. En albue hard nok til å sende noen i bakken setter også en fin liten kul etter seg, er ikke noe rødt merke engang på Odd spilleren.
      Last edited by Xavi; 13.09.2009, 22:35.
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Forövrig: Er det noen som vet hvorfor Henning Berg er grönn under öya etter kampen? Blir han spysjuk av Skien? Er det Faremos närvär som utlöser en allergisk reaksjon?
        Mannen ser jo helt Sappara ut! Er bare å bestille kiste...

        Kommentar

        • norskpoker
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 399

          Opprinnelig skrevet av Xavi
          Håpløst å høre på TV's Nashspiel, alle mener Nosa med viten å vilje smalt albuen i trynet på han bak seg.

          Merkelig ting å nevne seg :

          1. Hele armen er i bevegelse
          2. Man ser at bena til Odd spilleren er i bevegelse som passer med forklaringen til Nosa
          3. En albue hard nok til å sende noen i bakken setter også en fin liten kul etter seg, er ikke noe rødt merke engang på Odd spilleren.
          Jeg tror vi skal være meget forsiktige med å bruke mye energi på å bortforklare denne situasjonen. Jeg er rimelig sikker på at Kovacs hadde fått vanvittig mye pepper av dere som forsvarer Nora her om situasjonen hadde vært motsatt. Nosa gjorde noe han ikke burde gjøre og han bør ta lærdom av dette. Er han og vi heldige slipper han karantene, men det er i så fall bare flaks og ikke hans egen skyld.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Eneste jeg finner problematisk med nosas albue/arm er at han ikke treffer kovacs midt i kjeften. En bagatell, som ville blitt oversett av tv2 ala Nordtveits nær knekte nese i møte med Palmassons albue i årets første kamp, om det ikke hadde vært en LSK-spiller som var synderen. Storm i et vannglass.

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Vi husker også at Nordtveit spilte med brekte tenner etter en Hulsker albue. Blir det noe mer ut av dette (tenker karantene), blir jeg jævlig irritert.

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                Opprinnelig skrevet av gilbert
                Ikke akkurat rart at den albuen diskuteres. Langt mer overraskende og egentlig direkte oppsiktsvekkende at TV2 (TV2 !) på nettsidene sine har store oppslag BÅDE på at Kovacs' straffe var billig, OG at Sundgot burde fått straffe i første omgang !

                gilbert
                Det er en viss sjanse for at en tilfeldig og nøytral TV2-arbeiders harme og høylytte protester ved nevnte situasjoner resulterte i noen rapporter til studio i løpet av kampen i dag
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Slag er slag er slag. Nosa skulle hatt rødt uansett hva som skjer i forkant. Det er han som mister besinnelsen. Selv om TV2 dyrket dette sitter jeg med følelsen at det drukner i andre ting, som valget. Det er jo helt utrolig, men slik jobber den udugelige gjengen i NFFs lokaler, på reaksjoner i etterkant. Det blir ingen Müllertendenser av dette.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Må nevne en annen ting også, Logi og Pedersen! Fantastisk fingerspitzgefühl hos Berg & co. Vi mister våre to prestasjonsmessige aller beste spillere i Riise og Nordtveit, og inn kommer altså en for nordmenn helt ukjent islandsk keeper og en utleid spiller som hadde liten tiltro her, men som hadde en meget god tid i Godset.

                    Disses inntreden i laget har kanskje vært den aller viktigste årsaken til det løftet vi har hatt.

                    Kommentar

                    • Torjus
                      Medlem
                      Bøffel
                      • May 2006
                      • 39

                      Lars Kristian Eriksen?

                      Mulig jeg har fulgt dårlig med i timen, men taper ikke fugla med Eriksen på banen?

                      Kommentar

                      • Xavi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 1275

                        Opprinnelig skrevet av Torjus
                        Mulig jeg har fulgt dårlig med i timen, men taper ikke fugla med Eriksen på banen?
                        Du har ikke fulgt med, det var motsatt. Vi har vel bare tapt 1 kamp med han på banen.
                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Torjus
                          Medlem
                          Bøffel
                          • May 2006
                          • 39

                          Opprinnelig skrevet av Xavi
                          Du har ikke fulgt med, det var motsatt. Vi har vel bare tapt 1 kamp med han på banen.
                          ja det var vel det jeg mente. Motatt, en kamp tapt med Eriksen.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Opprinnelig skrevet av Torjus
                            Mulig jeg har fulgt dårlig med i timen, men taper ikke fugla med Eriksen på banen?
                            Er vel Ringstad du mener. Blitt skralt med poeng i kamper som han har vært involvert i, desverre. Han har gjort sakene sine stort sett greit.

                            Kommentar

                            • Torjus
                              Medlem
                              Bøffel
                              • May 2006
                              • 39

                              Opprinnelig skrevet av KFL41
                              Er vel Ringstad du mener. Blitt skralt med poeng i kamper som han har vært involvert i, desverre. Han har gjort sakene sine stort sett greit.
                              Mulig jeg ordla meg litt dårlig. Spørsmålet var egentlig ment i den retningen om at fugla ikke har tapt med Eriksen på banen i år. Men nå ble det sagt at det var en kamp tapt, ergo jeg har ikke gjort hjemmeleksene.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7106

                                God dag på jobben for dommer Sælen i dag, gitt: Vi snytt for straffe, Odd snytt for mulig Nosa-utvisning (og i tilfelle straffe i den situasjonen), men får en straffe som ikke skulle vært straffe, og antakelig et offsidemål. Samtidig: Odd-frispark hver bidige gang han litt enkle på rad fire skreik opp, mens hjemmelaget fikk etterslenge i hytt og gevær uten at dommerjævelen gjorde mine til å blåse.

                                Gudskjelov at vi vant. Vi hadde litt flaks i dag, og har mye å gå på når det gjelder det defensive arbeidet på kantene. Men vi vant!!
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  En flott kamp av laget, og en fin opplevelse som selv ikke en ynkelig svak dommerprestasjon - etterfulgt av en om mulig enda ynkeligere dekning i TVBranns komikveldstudio av gretne gamlehjemsgubber -var i nærheten av å ødelegge.

                                  En stor takk til hele LSK-laget.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • norskpoker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 399

                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    En flott kamp av laget, og en fin opplevelse som selv ikke en ynkelig svak dommerprestasjon - etterfulgt av en om mulig enda ynkeligere dekning i TVBranns komikveldstudio av gretne gamlehjemsgubber -var i nærheten av å ødelegge.
                                    Jeg skjønner godt hvorfor andre lags supportere oppfatter oss som sutrete når sånne kommentarer som dette er vanlig på vårt supporterforum. Hva gjorde folka galt i dag da? Da sa rett ut at vi skulle hatt to straffer og at den Odd fikk var feil. Er det virkelig viktigere for deg å forsvare LSK-spillerne uavhengig av hva de faktisk gjør enn å være konstruktivt kritisk til egen klubb?

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Latterlige TV2 fokuserer på albuen til Nosa i magasinet. Alltid noe negativt om Lsk!
                                      Slik puffing og skubbing skjer 30x hver serierunde. Den vanligste synderen er Eirik Bakke. Høyst utidig av amatørene i TV2 å sette slik fokus på dette.

                                      Registrerer videre med lattervekkende oppgitthet at alle seriekamper med Brann er "storkamper" og bare mååå vises på TV live. Og at D. Wathe på sitt sedvanlige tarvelige vis håner oslofolk som ikke støtter Lyn. Bergen har et underpresterende jojolag, et annet lag alle driter i og 1 seriemesterskap siden krigen. Oslo området har 4-5 elitelag. Wathne plukker på det svakeste, gang på gang, og får gjøre det umotsagt.

                                      Hiv denne tosken ut av TV-ruta!!! (og skyv den lille drittklumpen fra nedre nord-Norge med i dragsuget). Fuckings amatører.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                        Jeg skjønner godt hvorfor andre lags supportere oppfatter oss som sutrete når sånne kommentarer som dette er vanlig på vårt supporterforum. Hva gjorde folka galt i dag da? Da sa rett ut at vi skulle hatt to straffer og at den Odd fikk var feil. Er det virkelig viktigere for deg å forsvare LSK-spillerne uavhengig av hva de faktisk gjør enn å være konstruktivt kritisk til egen klubb?
                                        Hva gjorde de galt? Alt.

                                        De bruker 3 timer fra kampslutt til de endelig viser måla.

                                        De stykker opp tippeligahøydepunkter med Adeccoliga og altfor mye reklame.

                                        Etter runden kommenteres det hele av en gjeng PR-kåte bygdetullinger.

                                        Enda en reportasje om uinteressante vestlendinger som "Suren". Gjesp...

                                        De evner så ikke gi et godt kampreferat, men henger seg opp i en relativt vanlig, ubetydelig hendelse og blåser den så til de grader ut av alle proporsjoner.

                                        En god sportskanal ville fokusert på at LSK spiller en flott kamp og vinner fortjent. Det evner ikke tabloidde, vridde TV2.
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av Franken
                                          Klart. Skal ha rødt han, fratar han en klar målsjanse. Håpløs dømming.
                                          Et faktum som TV2's "eksperter" glatt overser i sin heksejakt på vår spiller Igiebor. At Fevang skulle hatt rødt for å dra nødbremsen som sisteforsvarer. Men LSK har ingen talsmenn i studioet til TV2 slik som RBK (Glimt når det passer), Brann, Start, VIF og Viking har. Folkerike regioner representeres..tilfeldig?
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...