Odd - Lillestrøm SK, søn. 13.09 kl. 18.00
Collapse
X
-
no argument med björka og dossos dobbelt-duellering i forkant, men, ballen lander i beina til bentley som mer eller mindre slenger av gårde et bein og balltreffet blir helt perfekt og smeller i krysset (i hvert fall sånn jeg husker det i mine mareritt)Kommentar
-
Mjeldes langskudd derimot. Det er et drömmetreff, dog får han gå helt upressa i rommet mellom midtbane og forsvar."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Han hadde ingen vanskelig jobb akkurat. Har man fri bane på mål og er totalt upressa og i balanse, skal enhver person som får betalt for å spille fotball klare å kline den ganske langt opp i krysset fra den avstanden. Ihvertfall når du er angrepsspiller. Forsvarsspillet her var parodisk og med litt kommunikasjon hadde den ballen blitt renska langt ut av boksen.
Mjeldes langskudd derimot. Det er et drömmetreff, dog får han gå helt upressa i rommet mellom midtbane og forsvar.MortenKommentar
-
har faktisk en god følelse en uke før kampen. men den andre omgangen mot blærum og en spillergruppe, som jeg tror har skikkelig selvtillit selv om vi tapte på overtid. det viktigste er å stoppe kovacs og at sentral midtbane følger brenne sine løp.
ser for meg en 2-1 seier til fula. Johnsen på corner og Nosa for skikkelig klem på kula fra rundt 20 meterKommentar
-
Kommentar
-
Når jeg har värt sikker på seier denne sesongen har det endt med tap, og når jeg har värt sikker på at det blir tap har vi som regel vunnet eller tatt poeng. I denne kampen er jeg ganske sikker på tap, så da vinner vi nok!Kommentar
-
Arason usikker: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle149801.eceAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Anngående skader, noen som veit status på Simen Brenne? Så ut som han fikk seg en real smell mot island i landslagskampen.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Han regnet med å være klar til morgendagens landskamp, så han spiller høyst trolig mot oss på søndag også. Setter 1 scoring på kontoen til Brenne, desverre. Men det blir 1-1 da.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har ikke tapt borte mot odd siden 2005, så vi har grei statistikk ja.
Av 13 kamper siden 1950 så har odd 7 seiere, det er 1 uavgjort og 5 LSK seiere.
Hjemmeseier Uavgjort Borteseier
På Odd Stadion (Odd) 47% (2.13) 22% (4.55) 30% (3.33)
kilde: nifs.noHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Forrige gang man var på "Falkum" var i 2003, og siden vi fant ut at det umulig kunne bli noe verre enn den gang (5-0) var det et lett valg å fylle en bil i anledning søndag.
Skien er jo på mange måter en klassiker. Passe reiseavstand, passe antall pils og god, jovial stemning. Blir det et respektabelt antall bortesupportere til denne turen?"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Ser ut some laget blir:
----------------Logi----------------
Eriksen--Pedersen--Kippe--Johnsen
-Essidiri--Søgård--Nosa--Mouelhi-
-------Edwin-Legenden-------
Kan funke bra det her.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Nå som FFK har vunnet og Godset får møte et sterkt redusert Moldelag burde all sympati for andre lag fordufte lett. Morradagen blir et nervehelvete!Kommentar
Kommentar