Odd - Lillestrøm SK, søn. 13.09 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    Er ikke rart Brenne har scoret mye mål for Odd. Bøttevis av innlegg som gir svært mange andreballer som han kan sette inn.

    Synes forøvrig det er mye rusk der vi vinner nesten ingen andreballer. I tillegg synes jeg vi avklarer litt dårlig og roter litt med ballen i beina. Odd kom stadigvekk 2 mot 1 og spilte seg lett opp til innleggsposisjoner. For trenerapparatet vårt kunne det jo være verdt en titt og sett om vi kan få til noe av det samme... Spesielt når OO er tilbake og vi evt har OO og Sundgot på banen samtidig (når vi har kastet inn OO hvis vi evt trenger ett mål. Spissparet vårt er jo Legenden - Edwin)

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      BG taper poeng helt mot slutten også, Lyn er hekta av for godt, og vi passerte søpla foran trynet på Håvard Lunde! Ahhhhh!!!
      "Frode Kippe går opp mellom to Oddforsvarere som er sjanseløse mot bulldoseren fra Romerike" VG.nett

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Hårreisende dömming i denne. Massevis av helt absurde avgjörelser. Merkelig at han ikke gir Fevang rödt i straffesituasjonen. Grisen forstår jo at han er sjanselös, og går rett i Edwin for å forhindre at han skal komme aleine med Arason.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

          LKE ble en påkjenning, og Karim kan gjøre en like god, hvis ikke bedre jobb som høyrekant fra backposisjon. Men fantastiske 3 poeng da.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            hva skjer egentlig denne kampen, Odd kommer til 2500 innlegg fra kanten inn mot Kovacs og de andre gutta, når vi da bare sender 1 mann på kovacs, som stiller seg foran kovacs. Odd legger da innleggene litt lenger og kovacs rygger og header hver jævla gang, vi må sende 2 mann på han, en bak han også så han ikke får rygga.

            Hvorfor kommer Odd til alle disse innleggene? de kom seg ned på kanten og fikk da legge disse jævla innleggene sine forferdelig upressa og presist inn til kovacs & co. Selv om vi viste det og så det rett foran oss gjorde vi ikke noe med det, eller klarte ikke å gjøre noe med det. Hvorfor det?

            Vi vant og det var jævlig deilig, men jeg så mye feil som fort kunne koste oss både seier og uavgjort, derfor er jeg ikek fornøyd med spillet, bare seieren.
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Opprinnelig skrevet av nebbjævel
              LKE ble en påkjenning, og Karim kan gjøre en like god, hvis ikke bedre jobb som høyrekant fra backposisjon. Men fantastiske 3 poeng da.
              Enig. Tullete å flytte opp Karim, som har värt super på backen i de siste kampene. Eriksen så ut som en hodelös kylling i dag, og ved en anledning ble han så voldsomt parkert av Bentley at jeg ble sjokkert. Eriksen så ut som han löp bakover. Sånn kan vi ikke ha det. Esset kom heller ikke like godt til sin rett i dag. Han er bedre når han får overlappe mer og har störst potensiale som back. Myklebust har heller ikke gjort seg bort den siste tiden, og burde fått starte i dag også. Mulig Berg ville ha sterke duellspillere på midten til denne kampen. Neste kamp skal uansett fölgende 11 mann spille:

              -----------Logi------------
              Karim-Steinar-Kippe-Marius
              -Kiko-Sögård-Nosa-Magnus-
              -----------Arild------------
              ----------Edwin------------

              Om Lasse kan heve seg til et akseptabelt nivå denne uka, så er jeg ikke fremmed for å sette ham på höyrekant og flytte Kiko inn sentralt i stedetfor Sögård.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • 307
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 358

                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Enig. Tullete å flytte opp Karim, som har värt super på backen i de siste kampene. Eriksen så ut som en hodelös kylling i dag, og ved en anledning ble han så voldsomt parkert av Bentley at jeg ble sjokkert. Eriksen så ut som han löp bakover. Sånn kan vi ikke ha det. Esset kom heller ikke like godt til sin rett i dag. Han er bedre når han får overlappe mer og har störst potensiale som back. Myklebust har heller ikke gjort seg bort den siste tiden, og burde fått starte i dag også. Mulig Berg ville ha sterke duellspillere på midten til denne kampen. Neste kamp skal uansett fölgende 11 mann spille:

                -----------Logi------------
                Karim-Steinar-Kippe-Marius
                -Kiko-Sögård-Nosa-Magnus-
                -----------Arild------------
                ----------Edwin------------

                Om Lasse kan heve seg til et akseptabelt nivå denne uka, så er jeg ikke fremmed for å sette ham på höyrekant og flytte Kiko inn sentralt i stedetfor Sögård.

                Greit nok at Eriksen ikke var god idag. Men det var jo fra høyre innleggene kom. Det vil si at dem kommer fra siden til Kiko som er og blir for dårlig. Vi har et venstre kant problem. Og bytte Søgård med Kiko. Det må vi ikke finne på. Med Kiko og Nosa i midten så er muligheten for at vi ryjjer ned større.

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Latterlige TV2 fokuserer på albuen til Nosa i magasinet. Alltid noe negativt om Lsk!

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Latterlige TV2 fokuserer på albuen til Nosa i magasinet. Alltid noe negativt om Lsk!
                    Mange ganger LSK blir negativt fokusert på. Men akkurat denne gangen er det greit. Hva driver Nosa med?!
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3208

                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                      Latterlige TV2 fokuserer på albuen til Nosa i magasinet. Alltid noe negativt om Lsk!
                      Ikke akkurat rart at den albuen diskuteres. Langt mer overraskende og egentlig direkte oppsiktsvekkende at TV2 (TV2 !) på nettsidene sine har store oppslag BÅDE på at Kovacs' straffe var billig, OG at Sundgot burde fått straffe i første omgang !

                      gilbert

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                        Mange ganger LSK blir negativt fokusert på. Men akkurat denne gangen er det greit. Hva driver Nosa med?!
                        Forsvarer selvsagt ikke den, men hvorfor er det det som skal være hovedfokus? Oddspilleren ble vel ikke spesielt skadet heller, har sett værre!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                          Mange ganger LSK blir negativt fokusert på. Men akkurat denne gangen er det greit. Hva driver Nosa med?!
                          Sælen står 3 meter unna og stirrer rett på situasjonen. Helt åpenbart at han ser at det er et uhell.

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 968

                            Var det bare Sundgot som fikk gult i dag? Med andre ord ingen fare for soning mot B/G?

                            Kommentar

                            • norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

                              Opprinnelig skrevet av WAK
                              Var det bare Sundgot som fikk gult i dag? Med andre ord ingen fare for soning mot B/G?
                              Kiko fikk kort mot slutten, men i følge kommentatoren på TV2 var det kun hans andre i år.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                Kiko fikk kort mot slutten, men i følge kommentatoren på TV2 var det kun hans andre i år.
                                Tror Sundgot fikk for en eller annen situasjon. Hans første iår ifølge kommentator.

                                Litt unødvendig kort til Kiko dersom det var drøying av tid. Men han må sone på neste kort.

                                Er vel månemannen, Søgård og Kiko av de faste som må stå over på neste gule kort. Sigurdarson likeså.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                  Kiko fikk kort mot slutten, men i følge kommentatoren på TV2 var det kun hans andre i år.
                                  Forövrig festlig hvordan Sälen valgte å dele ut kortet hans. Han venta helt til Kiko slo avgårde frisparket för han blåste, slik at det kunne gå enda mer tid. Grusomt dårlig dommer i dag. Grusomt.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Xavi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 1275

                                    Deilig seier! Har hatt trua på seier her lenge!

                                    Når det gjelder Nosa virker det ikke akkurat som et slag, mere at har prøver å dytte han vekk og desverre er borti hodet hans, uansett overspiller Odd spillern det som bare fotballspillere kan.
                                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Nosa slår jo ikke akkurat da... Mer en dytt med arm/albu!!!

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        for meg ser det kanskje litt ut som Nosa blir holdt tilbake og slenger ut med armen for å rive seg løs\skubbe vekk mannen bak og treffer han med albuen. også fordi hele armen er i bevegelse og ikke bare albuen.
                                        men men, jeg vet ikke og vi vant så jeg driter vel egentlig i det akkurat nå.
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          Nosas forklaring virker faktisk sånn nogenlunde rett. Og odd spilleren prøver vel å overspille.

                                          Kommentar

                                          Working...