Odd - Lillestrøm SK, søn. 13.09 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13273

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Forövrig: Er det noen som vet hvorfor Henning Berg er grönn under öya etter kampen?
    Han må vel ha gnidd seg kraftig i øynene da LSK fikk straffe? Også mulig han tok på kunstgresset først?

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      En liten kommentar om Odds mål: Odds første scoring er ikke offside, Søgård er langt innenfor etter å ha fulgt løpet til Odds ving (?) til linja. Odds andre scoring er derimot en liten skandale av et teaterstykke av Kovacs.

      Når man i tillegg legger til Nosa's albue, som kvalifiserer til soleklart rødt kort, trekker man det langt ved å kalle dommeren partisk. At han var ræva er det dog ingen tvil om.
      at Nosas "albue" kvalifiserer til rødt kort er jeg ikke enig i.
      Jeg har sett det i sakte film noen ganger nå, og for meg ser det ut som han prøver å løsrive seg fra motspiller. hele armen beveger seg, ikke typisk albueslag, han sender armen bakover får å dytte vekk motspiller virker det som i mine øyne. Jeg sier ikke at slik er det , jeg sier det er det JEG mener.

      uansett så vant vi og fikk 3 poeng
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13273

        Sett det i sakte film jeg også, bilde for bilde. Skal se om jeg får opp en video. Odd spilleren stå bak ham, og presser sitt høyre kne inn i nosas venstre knehase, nosa roterer litt mot høyre og kaster ut armen for ikke å miste balansen. Den strake armen treffer odd-spilleren i ansiktet. Fullstendig storm i et vannglass.

        Edit:

        Last edited by reka; 15.09.2009, 11:11.

        Kommentar

        • lillestroom
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1020

          Her ser det ut som Odd-spilleren har den ene foten framover, altså at han tar kneet bak i låret til Nosa. Det ser også ut som om Nosa er i litt dårlig balanse.. faller liksom litt bakover. Jeg tror man kan bli litt lurt av å se det i sakte film. Da ser det mer ut som et slag enn at han prøver å få tilbake balansen. I hvertfall så håper jeg og tror at dette ikke var med vilje.


          Kommentar

          Working...