Gratulerer til LSK-unified med seier i landsturneringen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • detvarvondtdet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 398

Gratulerer til LSK-unified med seier i landsturneringen

Lsk sitt unified lag dro hjem gullet i landsturneringen i Ålesund etter overbevisende spill. Før siste og avgjørende kamp mot Eik/Tønsberg hadde Lsk 13-2 i målforskjell etter sine 3 første kamper. Blandt anne 5-0 over Brann.

I den siste og avgjørende kampen sto det 2-2 til det gjensto 12 sekunder av matchen. Da putta Lsk det tredje og avgjørende målet.. På 2-2 ville sammenlagtseiern gått til Eik. En skikkelig rysare!

Grattis med seieren etter 4 knallsterke kamper på colorline stadion.

Last edited by detvarvondtdet; 07.09.2009, 13:05. Begrunnelse: lagt til link
    "Dere kan sitere meg på dette:
    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
    Fjøra
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
    Lsk sitt unified lag dro hjem gullet i landsturneringen i Ålesund etter overbevisende spill. Før siste og avgjørende kamp mot Eik/Tønsberg hadde Lsk 13-2 i målforskjell etter sine 3 første kamper. Blandt anne 5-0 over Brann.

I den siste og avgjørende kampen sto det 2-2 til det gjensto 12 sekunder av matchen. Da putta Lsk det tredje og avgjørende målet.. På 2-2 ville sammenlagtseiern gått til Eik. En skikkelig rysare!

Grattis med seieren etter 4 knallsterke kamper på colorline stadion.
    Jon Ivar ikke noe feiring nå,, trening i kveld kl 2000..

Kommentar

Working...