Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Men han dommern ser jo ikke en dritt heller da... Har vel sjeldent sett en som har blåst så mange feil cornere/innkast på 1 omgang... det kan jo ikke være så vanskelig akkurat!!!!!
Dette er jaggu meg det dårligste jeg har sett på LENGE...
Starter OK, spiller seg litt opp, men så blir dem helt borte....
Tenk å få betalt for å STÅ fotball a!!!!!
Dem har faen meg å visse noe helt annet i andre omgang, for dette er Adecconivå. Det går ikke an å tro at bare fordi man har scoret et lekkert mål så kan man ta det med ro resten av kampen. Eriksen bør enten byttes ut eller bytte plass med Essediri, for høyresiden fungerer ikke i det hele tatt. Dette er helt uakseptabelt, og pipekonserten til pause var ikke i nærheten av å være nok.
patetisk barnehagefotball.. ball watching på høyt høyt plan ligger vi under på hjemme bane mot kanskje tippeligaen dårligsta borte lag. hva skjer? kan fort ende med kvalik i år uff og uff
Talentløst! Hva er problemet til forsvaret vårt? Rævva som vanlig! Utilgivelig å slippe Glimt inn i kampen. Fullstendig tannløse framover utenom det fantastiske målet
Jeg skammer meg, vi lar faen meg Bodø Glimt bestemme og ha ball på vår hjemmebane!! Hvilken taktikk er dette?! Hvorfor evner vi aldri å skape trykk på noen motstander når vi leder?
Talentløst! Hva er problemet til forsvaret vårt? Rævva som vanlig! Utilgivelig å slippe Glimt inn i kampen. Fullstendig tannløse framover utenom det fantastiske målet
Det var slapt og talentløst helt fra starten av, målet vårt kom ut av ingenting og var egentlig ikke fortjent i det hele tatt. Og det ble nok en sovepute for dette laget som har bunnapp som pokker meg overgår Brann.
Kommentar