Beeeeeeeeeeeergmann!
LSK - Bodø/Glimt, søn. 20.09 kl. 18.00
Collapse
X
-
Jeg må si Lars Kristian Eriksen fungerer langt bedre på midtbanen enn han gjorde i forsvar.
På motsatt side så gjør Myklebust mye bra, men som vanlig så roter han bort ballen til slutt (med et hederlig unntak ved førstemålet, selvfølgelig).Kommentar
-
At Søgård i tillegg ikke blir byttet ut på slutten kan ikke bety noe annet enn at Berg ikke har særlig tro på Dosso ennå.Kommentar
-
Nå fikk vi jo en fryktelig tidlig skade som snudde ting litt på hode. Jeg ville vel dytta innpå en midtbanespiller allerede da. Men med skåringa til BBS var det jo ikke så helt gæli likevel.
At Søgård i tillegg ikke blir byttet ut på slutten kan ikke bety noe annet enn at Berg ikke har særlig tro på Dosso ennå.
Utrolig at vi ikke klarer dra iland 3poeng i en av rundens sikreste kamper på tross av at det er et bunnoppgjør så var det vel liten tvil om at LSK her var storfavoritt til å få med seg alle poenga!!
*skuffa* så jævlig skuffalønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Nå fikk vi jo en fryktelig tidlig skade som snudde ting litt på hode. Jeg ville vel dytta innpå en midtbanespiller allerede da. Men med skåringa til BBS var det jo ikke så helt gæli likevel.
At Søgård i tillegg ikke blir byttet ut på slutten kan ikke bety noe annet enn at Berg ikke har særlig tro på Dosso ennå.
Vi kan ikke skape trykk når vi har dødsslitne spillere der ute, spesielt midtbanespillere.Kommentar
-
Om det er tilfelle så burde vel de involverte bare pakke lekene å reise. Om Fugla 2 sku spilt i 5divisjon gir jeg faen i så lenge Lillestrøm SK holder seg der de hører hjemme, nemlig på øverste nivå i norsk fotball! Håper dine spekulasjoner er far far away from the truthlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Akkurat DET tviler jeg sterkt på. Enig at Berg kunne tatt noen grep i kveld, men den forklaringen der blir for søkt.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar