Odd-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7155

Karakterbok Odd-LSK

Odd-LSK 2-3
    Sjanser: 7-7
    Cornere: 10-3

For en kamp! Sjelden har jeg vært mer vrak etter nitti minutter i år - første omgang var et bølgende fyrverkeri som var både morsom og skremmende å følge, men forsvarskampen vår i andre omgang føltes som et langt hjerteinfarkt. At vi red av stormen har mye å gjøre med Odds ekstremt primitive spillestil, men sier også veldig mye om ryggraden dette LSK-laget er i ferd med å få.

Stefan 8 - For en mann! Redder oss to ganger de første åtte minuttene. Uheldig ved Kovacs offsidescoring, men tar revansj med en bunnsolid andreomgang. Sikker og god i feltet, gode igangsettinger og allround klasse i alt han gjør. SIGNER HAM! NÅ!!
    LK Eriksen 4,5 - Rusten etter skadeoppholdet, og slet de gangene Bentley fikk ballen rettvendt og i beina før pause. Bedre etter pause, men led tydelig under stor mangel på kamptrening.
    Kippe 8 - Herlig scoring! Defensivt hans beste kamp i år, selv om det skal sies at kampbildet neppe kunne passet ham bedre. Rensket unna utallige innlegg og var helt sjef bak der.
    Pedersen 8 - Kom godt ut av duellene med Kovacs, og spiller på smartness og rutine. Reddet Kovacs heading på bakstanga på stillingen 0-0. Strålende andreomgang. Har hatt flere glimrende kamper etter comebacket i LSK nå.
    Johnsen 3 - Au da, dette var ikke helt bra. Ble avslørt på fart av både Lekven, Sørensen og Gulsvik, og flere ganger holdt det på å gå skikkelig galt. Slett ingen god kamp.
    Essediri 5 - Tilbake på vingen, og klarte seg brukbart. Gode dødballer og god defensiv innsats i andre omgang bidro sterkt til å temme Bentley.
    Søgård 4 - Ble løpende mye imellom. Bedre da han la seg dypere etter pause.
    Nosa 7 - Flott kamp av Nosa. Skikkelig på nett mot Odd, og vår fremste ressurs med ballen i beina. Godt blikk for spillet og involvert i det meste av våre sjanser. Satte opp Edwin glimrende før 3-2.
    Mouelhi 4,5 - Løp mye, men uten å utmerke seg. Flere stygge balltap, spesielt i første halvdel av første omgang. Merkelig anonym da Odd kjørte på hans side i andre omgang, burde gjort mer ut av seg da for å hjelpe Johnsen med tempoproblemer. Kunne kanskje vært tatt av til fordel for Myklebust.
    Sundgot 7 - Involvert i alle tre målene. Glimrende stuss til Kippes 2-1, sikker straffe og godt samspill med Eddie. Snytt for en soleklar straffe.
    Eddie 7 - En sentral mann bak seieren. Satte borteforsvaret i stry utallige ganger med sine direkte løp mellom stopperne. Burde scoret i åpent mål, men skaffet oss den uhyre viktige straffa. Solide saker fra Eddie.

->Björn - Jobbet godt som førsteforsvarer de siste, viktige minuttene.

Dommeren 2 - Like dårlig begge veier i avgjørende situasjoner. LSK snytt for en glassklar straffe, Odd fikk et feilaktig straffespark, men skulle kanskje hatt straffe og rødt til Nosa. Kovacs scoring høyst tvilsom, og 60/40-dømming i favør hjemmelaget gjennom hele kampen. Elendig innsats, banens dårligste.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3034

Skåringa til Kovacs var riktig. Men ellers må jeg si at Essediri imponerer meg mer og mer. Selv når han spilte ving var han god defensiv og jobba mye bakover. Fortsett sånn!
    I år så tar vi alt

Kommentar

• GB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 332

Kan vel ikke bli straffe i Nosa situasjonen i og med at ballen ikke er i spill. Eller? Har sikkert noen med regelboka i orden her....

Kommentar

Working...