Jeg sier bare at Terje Hauge dømte kampen som om det var en jente 92 kamp!! iallefall for vålerengen sin del!! De bare dat, og datt, og datt!! mener ikke dette er grunnen til at fugla tapte denne kampen, men gjorde det absolutt ikke noe lettere! Hauge er en god internasjonal dommer, men har gjort mye rart nasjonalt!! :roll:
Ræva dommer?
Collapse
X
-
han var grei nok.. men jeg syns det var unødvendig at han ga søgård kort.. rekdal detter jo potetsekk.. kortet til koren var det vel lite å si på.. ganske så urutinert av robert..
det er dessverre sånn at 50/50 dueller går imot oss! mer eller minde ALLTID.. denne kampen var intet unntak, men det var absoultt ikke derfor vi tapte.................... -
Vi drar jo på oss haugevis av "unødvendige" kort i hver kamp denne sesongen...
Er det sånn at man står over etter 3 kamper, så 5 kamper, så 7,9,11 osv?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Opprinnelig skrevet av King_RaymondEr det sånn at man står over etter 3 kamper, så 5 kamper, så 7,9,11 osv?..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL109Opprinnelig skrevet av King_RaymondEr det sånn at man står over etter 3 kamper, så 5 kamper, så 7,9,11 osv?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Re: Ræva dommer?
Opprinnelig skrevet av Totti21Jeg sier bare at Terje Hauge dømte kampen som om det var en jente 92 kamp!! iallefall for vålerengen sin del!! De bare dat, og datt, og datt!!
Hauge gjorde noe rart begge veier, men klarte seg overraskende bra. At VIF-spillerne datt kan ha noe med at LSK-spillerne gikk i overkant hardt inn i duellene.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Kjeften på deg, realisten. Du er en åpenbar besserwisser, og det er min jobb.
Hauge var dårlig, og dømt jamnt over mer til fordel VIF enn LSKKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RealistenOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Kjeften på deg, realisten. Du er en åpenbar besserwisser, og det er min jobb.
Hauge var dårlig, og dømt jamnt over mer til fordel VIF enn LSKKommentar
-
Dette med dømming og favør osv er en rar ting, i mange kamper har jeg stått på feltet og skreket min vrede ut over dommeren, og vært TOTALT uenig i manga av avgjørelsene..
Intet unntak i går...
Men, når jeg kommer hjem og ser kampen på video i ro og mak, så må til og med jeg innrømme at dømmingen ikke var så helt borti natta som jeg oppfattet fra min posisjon på Kanari-Feltet. Det tydeligste eksempelet fikk jeg mot RævBK. Når jeg så kampen på video ble jeg sjokkert over at Øvrebø ikke var dårligere enn det han var..
Men til fremtidige dommere på Åråsen, som trur de får det lett pga av jeg trur de kanskje kan ha rett: Glem det!!
Da er det bedre å være etterpåklok..
McGuffyKommentar
-
DOMMER JÆVEL...... det får han høre uansett............
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
må bare si at det er beundringsverdig av Realisten å gidde å se den kampen en gang til... hadde enga ballen i 2. omgang? ellers så er det jo spennede at enga har overtatt mye av det som har prega vår stil tidligere,med fokus på måk og mæl og dødball. syns lsk prøvde å spille mer langs bakken, men mangler tydelig mønster på dette?Kommentar
Kommentar