Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00
Skummel kamp dette, særlig etter at FFK tapte for Godset. Her tror jeg at vinneren går av med en klar seier, enten 3-0, 1-4 eller lignende. Hvem det blir er sannelig ikke godt å si.
Håper for guds skyld Nosa er klar, han er et våpen i seg selv. Noen som vet noe etter at han måtte kaste inn håndkleet i går ?
Karim er vår beste back og presterer ikke i nærheten like bra på kant. Eriksen var som dag og natt før og etter posisjonsbyttet i går. Dette er enkel mattematikk. Når Eriksen viser seg som et greit alternativ på kanten er det heller ingen grunn til å forvise Kiko til posisjonen. Selv om Søgård er en oppofrende herremann, kan ingen med hånda på hjertet si at han har imponert i det siste. Blir springende mye mellom og etter, og ting går for sakte når han får ballen. Resten av laget gir seg selv, selv om jeg gjerne ser Ringstad tilbake i full vigør snart. Johnsen gjør en del bra, men har også mange dårlige involveringer. Tror Ringstad danker ham lett neste sesong om Marius skal fortsette på dette nivået.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Stort sett enig, men synes du tar litt for stor risiko med noen av valgene.
Logi, Kippe, Pedersen, Eriksen, Essediri, Kiko, Nosa og Edwin er jeg helt enig i. Evt. en rokkering på Esset og LKE.
Jeg har også lurt på hvorfor Ringstad ikke har fått flere kamper og kan være et spennende alternativ for MJ igjen. Men da blir det for risikabelt med Bolly på den samme kanten, så her må man velge enten Ring og Mykle eller MJ og Bolly.
Legenden og Edwin fungerer fortsatt så pass bra sammen at jeg gjerne vil dyrke det samarbeidet så mye som mulig. BBS er derimot den første som bør byttes innpå.
Er vel ingen håp om å se småskadde Sigurdarsson fra Start i denne kampen? Ville helst hatt ham inn som høyrekant i god LSK-ånd. Esset er NØDT til å få fast plass på høyreback. Er Kiko klar etter uspesifiserte problemer? Rånern trenger pause nå.
Håper på å se BBS fra start i denne kampen. Jeg setter pengene mine på ham fremover. Viste god teft mot stabæk, og frekk som få mot B/G. Bra fyr.
Blir forøvrig å se på den "nøytrale"-delen av tribunen på lørdag, da jeg drar sammen med min mor og hennes kjæreste; som heier på de rød- og hvitkledde apekattene.
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Begynner å bli utålmodig på en oppdatering om hvordan skadesituasjonen er for to av våre aller vikigste spillere, Nosa og Pedersen. Uten dem blir det veldig tungt på lørdag.
Begynner å bli utålmodig på en oppdatering om hvordan skadesituasjonen er for to av våre aller vikigste spillere, Nosa og Pedersen. Uten dem blir det veldig tungt på lørdag.
Jeg snakka med Nosa på lsk 2 kampen mot vif 2 i går .HAN ER KLAR.
Kommentar