FFK kommer sannsynligvis til å kjempe som løver i morgen. De har Stabæk borte, samt Odd og Molde hjemme før de evt møter Lyn i siste kamp. De tre neste er på papiret tøffe, selv om det imo ikke er noen ulempe å møte Molde og Odd på hjemmebane i de siste rundene. De ser nok på denne som en må-vinne kamp.
Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00
Collapse
X
-
Ser at Rb setter opp en forventa elver med essediri som ving og eriksen som back. Om Berg bruker Essediri som ving igjen blir jeg litt irritert. Synes vi har sett veldig tydelig at Essediri er en bedre back enn eriksen mens eriksen er en bedre midtbanespiller enn essediri.Kommentar
-
gleder meg til kampen...edwin og bergmann putter.. 1-2.
Å spille bra litt og falle sammen er ikke aktuelt i dag.håper alle fugla på banen får nok selvtillit på et vis til denne kampen og presterer jevnt og bra en hel kamp..noe som vil mest sansynlig føre til seier slik som de har prestert i disse dager.. hvis søgård ikke holder 90 så er det mer sexy sjokolade på benken som gjerne skulle herja med en sliten ffk midtbane.. tror dosso er det beste alternativet på midten. synes kiko har en drøy sleive prosent og gjør mye rart.altfor glad i støtte pasninger. heldigvis ikke helt evnukk. Logi bear gjør 9 matchvinner redninger. Berg deler ut saft!Kommentar
-
Kommentar
-
Uff, Søgård og Kiko sentralt lukter det ikke akkurat offensiv kraft av. Skuffende at ingen klarer å dunke ut Søgård som ikke akkurat har briljert i det siste. Linken mellom Nosa og Edwin forsvinner, får håpe Sundgot har dagen.Kommentar
-
Johnsen ut, Eriksen på venstreback. Helt greit mener jeg, Johnsen har ikke värt stabilt god i det siste. Gjör bra ting i blandt, men blir totalt avkledd andre ganger. FFK vil vel forsöke å komme rundt på kant, med sine offensive og raske vinger, og da er ikke svimmel-Marius å foretrekke."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tror Sundgot blir nödt til å falle ned og ta ut Barsom en del, om vi skal vinne dagens midtbanekrig."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
Kommentar