Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Opprinnelig skrevet av Bibaboy
    Tror ikke vi skal kimse av Everton heller.. Han er en strålende spiller, med et enormt potensiale. Håper bare han ikke har dagen sin mot LSK.
    Everton er en dritbra spiller helt til han skal avslutte. Da er det helt bingo hvor ballen går.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      #22
      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Begynner å bli utålmodig på en oppdatering om hvordan skadesituasjonen er for to av våre aller vikigste spillere, Nosa og Pedersen. Uten dem blir det veldig tungt på lørdag.
      Pedersen... usynlig i fjor og helt i år. Jeg er enig i at han er viktig og har samtidig lært (nok en gang) at man skal være meget forsiktig mht kategorisk behovsprøving av spillere. Siden Mosis og Reid er laaangt unna iflg prestasjoner i siste 2 div kamp, blir vel alternativet Johnsen. Ikke videre betryggende dette:

      Ess - Burkh - Mari - Eriks1
      Kiko - Fet - Nosa - Bust
      Legend/Siggurd - Edwin

      Med Pedersen blir ting litt endret gitt;

      Ess - Burkh - Steinar - Mari
      Eriks1 - Kiko - Nosa - Bust
      Legend/Siggurd - Edwin

      La vinterenen bringe forsterkninger i midtforsvaret og, som alltid, på venstre kant!
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #23
        Opprinnelig skrevet av mooph
        Pedersen... usynlig i fjor og helt i år.
        Har du sett han spille etter han retunerte fra Godset? Han har vært en av våre absolutt beste spillere. Fått en helt nå vår(les høst) på midtstopperplass med Kippe.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Har du sett han spille etter han retunerte fra Godset? Han har vært en av våre absolutt beste spillere. Fått en helt nå vår(les høst) på midtstopperplass med Kippe.
          Helt som i heroisk, ikke helt usynlig...
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #25
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Har du sett han spille etter han retunerte fra Godset? Han har vært en av våre absolutt beste spillere.
            Øh... ?
            "Usynlig i fjor og helt i år"
            helt
            person som har vunne gjetord for stort mot el. store bragder krigsh- / dei kom heim frå krigen som h-ar / h-ar på havet / kjempe, døy som ein h- / iron i sms som t d: programh- / tøffelh-


            (Men jeg skal samtidig inrømme at den setningen kunne mistolkes)
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #26
              Opprinnelig skrevet av mooph
              Øh... ?
              "Usynlig i fjor og helt i år"
              helt
              person som har vunne gjetord for stort mot el. store bragder krigsh- / dei kom heim frå krigen som h-ar / h-ar på havet / kjempe, døy som ein h- / iron i sms som t d: programh- / tøffelh-


              (Men jeg skal samtidig inrømme at den setningen kunne mistolkes)
              Legger meg flat her. Missforsto helt.

              Jeg må gå!
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5100

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Everton er en dritbra spiller helt til han skal avslutte. Da er det helt bingo hvor ballen går.
                Ikke mot oss. Han scorer jo kun mot oss.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7107

                  #28
                  Logi; Essediri, Steinar, Kippe, MJ; LKE, Kiko, Nosa, Myklebust; Sundgot, Eddie.

                  Essediri som back pga fart vs FFKs Andersson, og han er faktisk vår desidert beste back om dagen. Offensivt er han mye vanskeligere å temme når han kommer på de dype, sugende løpene, overlapper med en foran seg og kan velge mellom å slå inn fra 30 eller kjøre helt til linja.

                  Marius synes jeg har hatt to dårlige kamper nå, men Ringstad er vel ikke skadefri, og fortsatt et usikkert kort. Jeg vil ha ballsikre Kiko inn i midten, og Sundgot-Eddie gir seg selv. Myklebusts defensive innsats blir viktig mot Valencia, og også innover i banen mot løpene fra FFKs indreløpere.

                  Denne kan vi vinne klart! For så vidt også tape klart. Bedritent nok sitter jeg på ei hytte i Oppland når kampen spilles, men jeg håper å få sett den på tv. Herregud som jeg gruer meg.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Hel1017
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Oct 2008
                    • 196

                    #29
                    Noe skikkelig dritt at det ikke foreligger noen skikkelig status på skaden til Nosa. Det er onsdag alt i dag og tida går fort fram til lørdag.

                    Men etter rapporten fra dagens trening later det til at det er et håp om at Pedersen blir kampklar til lørdag.

                    Vil derfor se disse på banen. (hvis Nosa ikke blir klar da..)

                    Logi

                    Essediri-Pedersen-Kippe-Johnsen

                    Eriksen- Kiko- Søgård- Myklebust

                    Sundgodt- Edwin

                    Tipper vi vinner 0-1 etter at Sundgodt stanger inn en kjempe goal etter herlig forarbeid av Essediri.

                    Og som vanlig blir det en masse rare dommeravgjørelser i mot LSK.
                    Øvrebø suger lut!
                    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #30
                      I følge vanligvis godt imformerte Tullebukk blir Nosa klar til kampen. Meget gode nyheter.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #31
                        Noen som husker FFK's fallesyke og Knut Arild Hareideaktige smerteterskel under fjorårets oppgjør på Åråsen? Noen som så oppsetninga av Hamlet som ble fremført av FFK spillerne (med Barsom i hovedrollen) midt under FFK-søpla i år?

                        Noen som har sett den søpleblå dommeren gjøre nonsjalante korttriks og la seg falle ned på 8. divisjonnivå under LSK-kamper før? Er det noen som tviler på at det vil bli en haug med kort og trolig en utvisning, minst en uriktig idømt straffe og en drøss av kontroversielle avgjørelser (eller mer sannsynlig mangel på avgjørelser) under kampen?

                        En kamp som, hvis FFK klarer å tilrive seg en ledelse, maks vil inneholde sånn ca 30 minutter effektiv fotball og resten skuespill, malingering, somling og muligens en mann som tilsynelatende føder midt under en fotballkamp dersom Barsom er hypp på en Amandapris?

                        Kommentar

                        • sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

                          #32
                          Espen Søgård nr.3 på adelskalenderen.

                          Hvis Fetsund-råner'n spiller kampen mot Fredrikstad går han forbi Arne "Malern" Amundsen på adelskalenderen over flest eliteseriekamper for LSK. Begge har pr.d.d. 227 kamper.

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            #33
                            Hvem er de to første? Per Berg og Bjarmann?

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #34
                              Per Berg får det ikke blitt. Han har under 100 kamper i eliten.

                              Det er nok vår alles kjære Arild Gilbert "Legenden" Sundgot som innehar 2. plassen bak Bjarmann. Og neste sesong inntar Legenden tronen, både når det gjelder antall kamper og antall scoringer.

                              Kommentar

                              • Henrik
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2006
                                • 2110

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Per Berg får det ikke blitt. Han har under 100 kamper i eliten.
                                Fikk ikke med meg den "elite" delen...

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7107

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Noen som husker FFK's fallesyke og Knut Arild Hareideaktige smerteterskel under fjorårets oppgjør på Åråsen?
                                  Ja. Etter den kampen tok FFK steget opp til det lille knippet klubber jeg virkelig hater. Jeg rangerer dem nesten på linje med søpla. At de nå har Uday i trenerstolen gjør ikke saken noe bedre. Jeg hater den jævla provinsklubben og ønsker dem alt vondt.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #37
                                    Ser av nyhetstråden at Øvrebø dømmer, ikke overraskende til et skred av tomler ned.

                                    Lurer på om det noen gang har kommet en tommel opp når dommeren offentliggjøres på forumet...

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #38
                                      Det har skjedd. Hauge fikk vel både tommel opp og en flammende forsvarstale for litt siden. Øvrebø har stort sett vært rimelig ræva i de kampene han har dømt for oss (inkludert Ijhe-utvisningen), så tommelskredet er ikke noe resultat av massesuggesjon eller generelt dommerhat.

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Det har skjedd. Hauge fikk vel både tommel opp og en flammende forsvarstale for litt siden. Øvrebø har stort sett vært rimelig ræva i de kampene han har dømt for oss (inkludert Ijhe-utvisningen), så tommelskredet er ikke noe resultat av massesuggesjon eller generelt dommerhat.
                                        Misforstå meg rett, jeg er heller ikke av de som vil be Øvrebø på verken vennefest eller venners venner-fest Kommer nok aldri til å tilgi han å ha oversett to klare neddragninger av Sundgot i seriefinalen i 2001!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          #40
                                          Han runder vel av karriéren med å felle Sundgot selv. Uansett er kombinasjonen Øvreblå og FilmogFalleKlubb en særdeles dårlig kombinasjon.

                                          Kommentar

                                          Working...