Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #41
    Opprinnelig skrevet av skotten
    Ser av nyhetstråden at Øvrebø dømmer, ikke overraskende til et skred av tomler ned.

    Lurer på om det noen gang har kommet en tommel opp når dommeren offentliggjøres på forumet...
    Han fortjener hver bidige tommel-ned, og noen til. Mannen har vært konsekvent elendig i de kamper han har dømt LSK, og kronet det hele med en komplett uforståelig annulering av Edwins regulære 2-0 mål mot RBK i våres, 10 minutter før full tid. Den "avgjørelsen" ødela kampen. En parodi på hvor blind eller partisk en dommer faktisk kan agere og slippe unna med det i den norske serien.

    En annen gang måtte han vel vente til politiet kom før han hadde guts til å komme seg vekk fra Åråsen. Var en MFK-kamp han blåste komplett i filler med bortedømming hvis jeg ikke tar feil, var vel han den gangen og.

    Øvrebø har dømt partisk mot LSK så mange ganger, jeg har gitt opp håpet om at fyren skal kunne levere en bra dommerprestasjon når LSK opptrer i kamp noensinne. Faktisk. Jeg tror ikke han klarer det.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #42
      Opprinnelig skrevet av Henrik
      Hvem er de to første? Per Berg og Bjarmann?

      Alle spillere med 100 eliteseriekamper eller mer:

      Kommentar

      • techern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 327

        #43
        De som starter mot FFK er nøyaktig de samme som starta mot Odd, såfremt noen ikke er ute med skade.
        Shut up and focus on the good things

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #44
          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          En annen gang måtte han vel vente til politiet kom før han hadde guts til å komme seg vekk fra Åråsen. Var en MFK-kamp han blåste komplett i filler med bortedømming hvis jeg ikke tar feil, var vel han den gangen og.
          Hvis du sikter til LSK-Molde på Åråsen i 1999, var det Tommy Skjerven som den gang blåste kun en vei og måtte geleides ut bakveien med politieskorte.

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 968

            #45
            Opprinnelig skrevet av techern
            De som starter mot FFK er nøyaktig de samme som starta mot Odd, såfremt noen ikke er ute med skade.
            Uten at jeg håper det så tror jeg det er en sjanse for at Mohueli kommer inn i startellveren.

            Kommentar

            • christoffer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 326

              #46
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Han fortjener hver bidige tommel-ned, og noen til. Mannen har vært konsekvent elendig i de kamper han har dømt LSK, og kronet det hele med en komplett uforståelig annulering av Edwins regulære 2-0 mål mot RBK i våres, 10 minutter før full tid. Den "avgjørelsen" ødela kampen. En parodi på hvor blind eller partisk en dommer faktisk kan agere og slippe unna med det i den norske serien.

              En annen gang måtte han vel vente til politiet kom før han hadde guts til å komme seg vekk fra Åråsen. Var en MFK-kamp han blåste komplett i filler med bortedømming hvis jeg ikke tar feil, var vel han den gangen og.

              Øvrebø har dømt partisk mot LSK så mange ganger, jeg har gitt opp håpet om at fyren skal kunne levere en bra dommerprestasjon når LSK opptrer i kamp noensinne. Faktisk. Jeg tror ikke han klarer det.

              Jeg er enig med deg i at Øvrebø har dømt bort LSK en del ganger. husk kampen mot Viking på Åråsen i 07.....
              Last edited by christoffer; 24.09.2009, 16:33. Begrunnelse: Leste at skotten rettet opp ang hvem som dømte mot mfk i 99

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 968

                #47
                Håper at vi stiller med samme lag som mot B/G. Det eneste jeg er litt i tvil om er om Eriksen eller Essedirri skal spille back. Synes Essedirri er mye bedre som back enn ving. Han er best når han får litt rom og kommer på overlapp. Tror heller ikke Eriksen vil gjøre seg bort som ving. Er like god som Essedirri teknisk og det virker som han liker å utfordre.

                Logi

                Essedirri-Pedersen-Kippe-Johnsen

                Eriksen-Nosa-Søgård-Mykle

                Sundgot

                Edwin

                Nå som plutselig LSK har fått en luksusproblem med så si skadefri tropp mener jeg at alle på banen må yte 110 % eller så er det rett ut. Samme om du heter Nosa Edwin eller Sundgot.

                Skulle en i midtbaneledet ha en dårlig dag eller bli sliten og ikke løper hjem så ut med han og inn med Mouheli.

                Samme med spissene, dårlig innsats så ut på benken og inn med Bergmann.

                Det er dette som gjør at vi blir bedre og alle yter maks. Tidligere i år så har det vært så mye skader at mange spillere vet at de får spille uansett for det er ingen erstattere. Nå vet de at spillere som Bergman og Mouheli kommer inn så fort man ikke yter maks.

                Skulle det skje at vi leder med 3 mål synes jeg noen av spillere som Ringstad, Bolly, Occean, Ried, Guldbransen, Gabrielsen og Tokstad skulle få prøve seg. Første spiller som burde få hvile er Kippe. Spiller som regel alle kamper og er kanskje per dags dato den viktigste spilleren vi har. Kan fort få en belastningsskade.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #48
                  Alex Valencia usikker mot oss på lørdag:

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5100

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av WAK
                    Skulle det skje at vi leder med 3 mål...
                    Hvor fant du de pillene? Skulle gjerne hatt noen jeg og..

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7107

                      #50
                      Litt off-topic, men jeg kan ikke dy meg: http://www.demokraten.no/ffk/article4604545.ece

                      På bakgrunn av dette kan jo FFK virkelig prise seg lykkelig over at de har ansatt Nordlie!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        #51
                        Møtte nettopp mouelhi og han sa han var klar og skulle spille imorgen. Så da tipper jeg han kommer inn for sørgård på midten med nosa.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av fjacob82
                          Møtte nettopp mouelhi og han sa han var klar og skulle spille imorgen. Så da tipper jeg han kommer inn for sørgård på midten med nosa.
                          Endelig!

                          Kommentar

                          • norskpoker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 399

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av fjacob82
                            Møtte nettopp mouelhi og han sa han var klar og skulle spille imorgen.
                            OT, men snakker mannen norsk? Og, lærer de nye utlendingene våre språket?

                            Kommentar

                            • sholen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2009
                              • 381

                              #54
                              Alex Valencia spiller ikke mot oss i morgen

                              Kommentar

                              • fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1507

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                OT, men snakker mannen norsk? Og, lærer de nye utlendingene våre språket?
                                Vel, ble litt ivrig så glemte jo helt at han ikke var norsk så jeg prata i vei på norsk og han svarte på engelsk...heh..Etterhvert tok jeg hintet og slo over til engelsk jeg og. Men han sa han hadde hatt litt vondt i høyre knee og noen utenomsportslige problemer men han var klar for å trå til mot ffk.
                                Så mannen snakker ikke norsk, men forstår tydeligvis norsk...har jo bodd har i noen år nå.
                                Tror forresten LSK har et sånt program hvor de tar med utlendingene på ett norsk språk kurs eller noe.

                                Men tilbake til kampen, tror det blir bra å ha mouelhi tilbake i midten der. Så desverre hvor lite kreativ espen kan være mot b/g.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #56
                                  Er vel stort sett Leif Roar Falkum som kjører litt privatundervisning den første tida. Ettersom Mouheli har familie her fra Tunis og man ellers kommer langt med fransk/engelsk har det vel gått litt treigt? Ser mer og mer ut som Kiko burde ta norsken mer seriøst, utlandet lar vente på seg...

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av sholen
                                    Alex Valencia spiller ikke mot oss i morgen

                                    http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...n-2924496.html
                                    Amin Askar er etter min mening bedre enn Valencia.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #58
                                      Tror vi ser fölgende FFK-lag.

                                      ----------Stamatopolous----------
                                      Thomassen-Piroja-Ophaug-Wallace
                                      ------Gashi-Barsom-Ramberg------
                                      ---Askar---Everton---Andersson---

                                      Formasjonen er kjent.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                                        Amin Askar er etter min mening bedre enn Valencia.
                                        Det er mulig, men han er neppe like indoktrinert i Nordlie's maskinfotball.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • norskpoker
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 399

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Det er mulig, men han er neppe like indoktrinert i Nordlie's maskinfotball.
                                          Nå viser vel erfaringen at det nettopp er de som har vært med på Nordlies opplegg en stund som faktisk gjør det dårligst...

                                          Kommentar

                                          Working...