Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Makan til tullprat. Arild var vel faktisk den eneste spilleren som gjorde jobben sin offensivt, og han var helt konge på def. dødball. Da Gashi fikk skyte fra elleve meter, hvem var det som kastet seg frem og blokkerte skuddet(som ville gått i mål)? Arildo.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Makan til tullprat. Arild var vel faktisk den eneste spilleren som gjorde jobben sin offensivt, og han var helt konge på def. dødball. Da Gashi fikk skyte fra elleve meter, hvem var det som kastet seg frem og blokkerte skuddet(som ville gått i mål)? Arildo.
      Feil, Sundgot var ræva i dag, mistet ballen flere ganger som skapte farlige overganger, treg, elendige pasninger og avkled av FFKs midtstoppere, selv uten Piroja. At han har et par viktige inngripner rokker ikke på det faktum.

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        Forøvrig var Kanarifansen helt konge igår. Satt rett ved siden og hørte ikke FFK patriotene før målet kom. Reagerte forøvrig på at speakeren prøvde å få liv i ffk-gjengen etter ca. 68 minutter, trodde ikke det var lov av en speaker å påvirke på denne måten.

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          Gashi er ei hore, ohhhh Gashi er ei hore, Gashi er ei hoooooore................., jævla bra. Bra hetsing av ekle Barsom også!

          Kommentar

          • sholen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2009
            • 381

            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Makan til tullprat. Arild var vel faktisk den eneste spilleren som gjorde jobben sin offensivt, og han var helt konge på def. dødball. Da Gashi fikk skyte fra elleve meter, hvem var det som kastet seg frem og blokkerte skuddet(som ville gått i mål)? Arildo.
            Arild bør ikke spille mer enn maks 70 minutter. I de siste kampene så virker det som om kreftene tar helt slutt. Står bare å vimser og virrer rundt. Detta kommer til å blir mer nervepirrende enn jeg hadde håpet.

            Tror for øvrig at vi dårligst kan havne på kvalik...Lyn er jo fortapt, i tillegg er det en del innbyrdes kamper mellom lagene under oss og både Godset og Glimt har ganske vanskelig kamper igjen.

            Fælt å si det, men håper søpla klarer 1 poeng borte mot Glimt, i tillegg til Tromsø og Stabæk seier

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              Søgaard Lsks beste i Aftenposten. Noe av det mest latterlige jeg har lest på lenge. Går ikke inn i skuddet på 1-0 målet.. Hadde muligheter til å starte overganger flere ganger med fri bane. Løp litt før han forsøkte å spille til medspiller, endte med en ball rett frem og til FFk-forsvaret/keeper.

              Pluss for å kjempe som en løve, og er delaktig i at vi ikke slipper til FFk så mye, men offensivt en tragedie!

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Søgaard Lsks beste i Aftenposten. Noe av det mest latterlige jeg har lest på lenge. Går ikke inn i skuddet på 1-0 målet.. Hadde muligheter til å starte overganger flere ganger med fri bane. Løp litt før han forsøkte å spille til medspiller, endte med en ball rett frem og til FFk-forsvaret/keeper.

                Pluss for å kjempe som en løve, og er delaktig i at vi ikke slipper til FFk så mye, men offensivt en tragedie!
                Mulig det er noen som liker at LSK gjør det dårlig og på den måten kommer med sånne idiotiske meldinger... Søgård har ikke hvert i nærheten av å være BB på mange mange kamper, spør du meg er han er av grunnene til at det offensive ikke fungerer.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Søgaard Lsks beste i Aftenposten. Noe av det mest latterlige jeg har lest på lenge. Går ikke inn i skuddet på 1-0 målet.. Hadde muligheter til å starte overganger flere ganger med fri bane. Løp litt før han forsøkte å spille til medspiller, endte med en ball rett frem og til FFk-forsvaret/keeper.

                  Pluss for å kjempe som en løve, og er delaktig i at vi ikke slipper til FFk så mye, men offensivt en tragedie!
                  Veldig enig. Kan ikke si at Søgård har imponert i det siste. Det blir voldsomt endimensjonalt, og han er en fotlenke på overgangene. Med unntak av små perioder, har de siste to årene vært fattig kost fra Espens side. Jeg kan ikke si at jeg synes kontraktsfornyelse er åpenbart på dette tidspunktet. Hadde et par-tre gode kamper på rappen tidligere i år, men har ellers vært relativt svak. Om vi kan hente Obifuele etter sesongen, eller en spiller av samme kaliber så kan jeg ikke helt se den sportslige verdien av å ha Espen i stallen. Rent bortsett fra fotballferdigheter finnes det dog mange gode argumenter for å beholde ham.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 847

                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Søgaard Lsks beste i Aftenposten.
                    Sier nok mest om de andre ikledd den gule og svarte drakta i går..
                    Morten

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av mrognan
                      Sier nok mest om de andre ikledd den gule og svarte drakta i går..
                      Selv om laget var ræva, så var det enkelt spillere som spilte MYE bedre enn Søgård... Så det å melde noe sånt fra aftenposten sier mer om dem enn LSK!!!

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Synes det er litt provoserende at Øvrebø nekter å takke Nosa for kampen. Øvrebø er mer opptatt av å vise ut Pedersen. Nosa må bare gi opp å takke Øvrebø for kampen og går videre.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                          Synes det er litt provoserende at Øvrebø nekter å takke Nosa for kampen. Øvrebø er mer opptatt av å vise ut Pedersen. Nosa må bare gi opp å takke Øvrebø for kampen og går videre.
                          Øvrebø hater LSK og gjør som vanlig sitt for å bevise det!!

                          Kommentar

                          • sholen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2009
                            • 381

                            Frode Kippe var en bauta som vanlig, for meg den beste i går

                            Kommentar

                            • OppsalKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2008
                              • 1881

                              Opprinnelig skrevet av sholen
                              Frode Kippe var en bauta som vanlig, for meg den beste i går
                              Jepp.

                              Synd at resten av troppen var så tafatte.
                              Nå bosatt på Rasta !!!!!

                              Alltid Celtic og LSK

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                Noen som vet hvorfor ikke Bergmann var tilgjengelig igår? Og hvorfor Johnsen og Occean var vraket fra troppen.

                                Skadet? Var de vraket? Var de sjuke? Ønsker klubben å kvitte seg med Occean og Johnsen for å spare lønn og dermed skviser de ut ved å utelate dem fra troppen? Eller er det utenomsportslige grunner til at de ikke var i Fredrikstad igår?
                                Last edited by KFL41; 27.09.2009, 13:16.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                                  Noen som vet hvorfor ikke Bergmann var tilgjengelig igår? Og hvorfor Johnsen og Occean var vraket fra troppen.

                                  Skadet? Var de vraket? Var de sjuke? Ønsker klubben å kvitte seg med Occean og Johnsen for å spare lønn og dermed skviser de ut ved å utelate dem fra troppen? Eller er det utenomsportslige grunner til at de ikke var i Fredrikstad igår?
                                  Med fare for rødt kort her:

                                  Det ble skrevet et innlegg på forumet her etter matchen mot Odd. Det gikk på at Meter'n hadde vært dritings på Martins dagen før match. Han kom ikke inn mot Odd, og droppet match for 2.-laget dagen etter grunnet "skade". Innlegget ble slettet.

                                  Som kjent kom Meter'n ikke inn mot B/G og var heller ikke med i går. Ettersom han ikke er rapportert som skadet, så antar jeg det skyldes utenomsportlige forhold.

                                  Til mod: håper dere ikke gir kort for dette. Innlegget her er ikke ment som ryktesredning, men som et forsøk på å forklare hvorfor Meter'n ikke har spilt de siste kampene.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Ellef
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Feb 2006
                                    • 112

                                    Håper ikke jeg får kort for detta heller.... Enig med deg Mr. Lem.... Husker selv under byfesten, tar seg dårlig ut med en stk drita meter begge dager....
                                    Wenche Myhre

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Med fare for rødt kort her:

                                      Det ble skrevet et innlegg på forumet her etter matchen mot Odd. Det gikk på at Meter'n hadde vært dritings på Martins dagen før match. Han kom ikke inn mot Odd, og droppet match for 2.-laget dagen etter grunnet "skade". Innlegget ble slettet.

                                      Som kjent kom Meter'n ikke inn mot B/G og var heller ikke med i går. Ettersom han ikke er rapportert som skadet, så antar jeg det skyldes utenomsportlige forhold.

                                      Til mod: håper dere ikke gir kort for dette. Innlegget her er ikke ment som ryktesredning, men som et forsøk på å forklare hvorfor Meter'n ikke har spilt de siste kampene.
                                      Snakka med PSA før kampen og han fortalte at Metern var skada.

                                      Kommentar

                                      • Arind
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2006
                                        • 459

                                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                                        Synes det er litt provoserende at Øvrebø nekter å takke Nosa for kampen. Øvrebø er mer opptatt av å vise ut Pedersen. Nosa må bare gi opp å takke Øvrebø for kampen og går videre.
                                        Øvrebø er en arrogant kødd som er mest opptatt av å forsvare dommerens suverene posisjon i en kamp.....uansett om han gjør feil......
                                        Det viste han også i denne kampen
                                        Last edited by Arind; 28.09.2009, 11:39.
                                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                        Kommentar

                                        • antikris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 520

                                          (sensurert edit): "Øvrebø er en kødd av dimensjoner", men fy faen; selv med ivar hoff som dommer hadde vi tapt denne kampen. Har seriøst aldri sett et så svakt LSK. At vi ikke tapte mer skyldes utelukkende at æreløse hunder var nesten like dårlige som oss. Feilpasningene, mangelen på elementære ferdigheter, de personlige valgene... Det var faenmeg flaut.

                                          Kommentar

                                          Working...