Sesongkort 2006...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

    Sesongkort 2006...

    Kanskje sesongkort for 2006 snart kunne blitt lagt ut for salg. Synes dem kan begynne å selge sesongkort i august. Og gjøre dem mer tilgjengelig ved å selge dem i billettluka på Åråsen. Er sikkert større etterspørsel blandt en del supportere under sesongen enn etter, og sikkert en del som vil foreta impulskjøp etter en fugla seier. og i tillegg er det allerede startet en vervekampanje.
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Som noen av oss har etterlyst, så åpner LSK nå for salg av sesongkort resten av 2005-sesongen.
    Se www.lsk.no

    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Har aldri hørt om at noen selger sesongkort før den forrige sesongen er ferdigspilt, men jeg støtter forslaget. LSK og KFL kan bli flinkere til å være tidligere ut med mange ting. Jeg vet det finnes noen som liker å bestemme seg for å besøke Åråsen en time før kampstart, men det finnes også mange sjeler som er glad i å planlegge. Jeg hadde ikke ventet lenge med å kjøpe sesongkort hvis det ble lagt ut for salg i morgen. Det finnes mange som sitter på gjerdet og ser an. La oss gi disse en mulighet til å ha god tid på å bestemme seg, og en mulighet til å kjøpe sesongkortet akkurat den måneden de har råd til det...
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      Working...