LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2007
    • 386

    Hvorfor dømmer Edvartsen kampene våres? Han er jo garantert imot oss. Se på han a! Idiot!!

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5100

      Akkurat nå bryr det meg lite om Arild scora med hånda, ryggen, øret eller kuken. Det målet der var sinnsykt viktig for Lillestrøm Sportsklubb.

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        Jævla inervjueren på VG live" er jo ikke ulikt sundgodt det" hvis det var hands
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av norskpoker
          Neeeeida, han tar bare hånda i en galant bue og bruker den til å slå ballen i mål....
          Bryst, Skulder, Arm også nå hånda...
          Tipper det er så vanskelig å se hva han faktisk gjør at det er det som er grunnen til alle forskjellige forklaringer... dommern skal dømme på hva han ser, ikke på hva han ikke ser.
          Hvor ballen traff driter jeg i, så lenge han ikke slår den i bevisst i mål...

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            Jeg gir blanke faen i om han spiser ballen og driter den ut i mål så lenge vi redder plassen.
            Takk, Arild!
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              Armen var inntil kroppen og ikke aktiv sånn som jeg så det!
              Dermed ingen Hands..
              Har faktisk begynt å skru av lyden på VG-live også nå! At de kan sette Aalbu som kommentator for LSK er for meg helt på tryne sånn som han har kommentert oss!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Petter Belsvik må jo være psykotisk! Dette var overhodet ikke en fortjent utligning, og vi er helt elendige. Dette er et lag på vill ferd mot adecco, ingen baller, ingen kreativitet og ingen vilje. Om vi vinner dette blir jeg rett og slett overrasket.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Kristian
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 690

                  Deilig med utligning, dog med en sterk bismak. Var nok litt for mye arm med i den scoringa, selv om den kan forsvares.

                  nå må vi se å få i gang laget litt ordentlig her til neste omgang. Dette har vært for dårlig

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Petter Belsvik må jo være psykotisk! Dette var overhodet ikke en fortjent utligning, og vi er helt elendige. Dette er et lag på vill ferd mot adecco, ingen baller, ingen kreativitet og ingen vilje. Om vi vinner dette blir jeg rett og slett overrasket.
                    De spiller da bedre enn siste 2 kamper, det er det ingen tvil om... Denne gangen har de hvertfall hatt ballen på motstandern sin side, til og med oftere der enn sin egen halvdel... Problemet i dag er farten til Lyn, noe de fleste forutså på forhånd... Pluss mangel på evne til å avslutte angrep, eller kommer til innlegg gjør at dette ikke blir en bra kamp heller.. men fremgang fra sist i mine øyne.

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      det som er litt dritt her er at slike ting har skjedd for mye med Arild, neste kamp blåser dommerne når Arild scorer fordi dem GÅR UT FRA at det er hands.
                      han er helt klart aktiv med armen ved scoringen, armen står ut fra kroppen i det ballen er på tur, i det ballen kommer frem trekker han til seg hånda med det målet å styre den med albuekroken! altså nok et arm-mål!
                      dette vil heller ikke aviser og media gi lett slipp på! personlig gir jeg faen hvis dette berger plassen vår, men det er synd med all denne negative oppmerksomheten vi får mot oss.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1611

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Petter Belsvik må jo være psykotisk! Dette var overhodet ikke en fortjent utligning, og vi er helt elendige. Dette er et lag på vill ferd mot adecco, ingen baller, ingen kreativitet og ingen vilje. Om vi vinner dette blir jeg rett og slett overrasket.
                        Om vi mot formodning skulle klare å berge plassen i år, må det i alle fall en enorm opprydding til i stallen neste år. Det er håpløst at vi ikke har bedre spillere enn Tokstad, Søgård og Myklebust å sende på banen.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av Dole
                          Om vi mot formodning skulle klare å berge plassen i år, må det i alle fall en enorm opprydding til i stallen neste år. Det er håpløst at vi ikke har bedre spillere enn Tokstad, Søgård og Myklebust å sende på banen.
                          Tokstad har i hvertfall alderen på sin side, han kan faktisk bli en bedre fotballspiller, de andre du nevner og flere med dem har ingen sjanse til å bli bedre og med andre ord heve laget....

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                            Jeg gir blanke faen i om han spiser ballen og driter den ut i mål så lenge vi redder plassen.
                            Takk, Arild!
                            En melding etter mitt hjerte. Grovt, men presist.
                            Last edited by Yellow-not-jella; 05.10.2009, 02:08. Begrunnelse: gusrom srikvelief, htear skivrlefil hehe

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Opprinnelig skrevet av Dole
                              Om vi mot formodning skulle klare å berge plassen i år, må det i alle fall en enorm opprydding til i stallen neste år. Det er håpløst at vi ikke har bedre spillere enn Tokstad, Søgård og Myklebust å sende på banen.
                              Myklebust har da gjort det bra i dag. At Nosa og Eddie nekter å passe når han har fri bane på mål er ikke hans feil.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Jeg synes det er helt på sin plass om Arildos mål var hands, ettersom dommerne har ranet oss for mellom 10 og 15 poeng i år. Når det aldri jevner seg ut må vi gjøre det selv.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • ragnarrock
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 937

                                  har vel nevnt det før..
                                  men nå synes jeg det bør settes opp en statue av legenden ved siden av sttatuen til Tommy!

                                  gullklokke for 25kamper på landslaget er det ikke?
                                  minste vi kan gjøre for 100mål i lsk er vel en liten statue!!

                                  ser gjerne at mange andre puttet 100mål også..
                                  kanskje vi burde innføøre litt man united mentalitet, konkrete krav til hvor mange mål hver spiller bør putte iløpet av en sessong..
                                  f.eks. 5hver på midtstopperne, par stk på backene, 10-15på spissene..

                                  ser gjerne at man starter med det NU, og at vi dermed får inn 4-5mål mot spillets gang etter pause
                                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                  -RagnarRock-

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Myklebust har da gjort det bra i dag. At Nosa og Eddie nekter å passe når han har fri bane på mål er ikke hans feil.
                                    Bra er vel litt snilt, men bedre enn mange andre utpå der i dag ja..

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Det er IKKE hånda, men overarmen/brystet som treffer ballen...
                                      Mulig han er litt vel aktiv da han drar armen til kroppen...

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        Vinnerinnstinktet til Arild gjør at han jobber litt med handa han gir alt, han vil berge fugla og det må vi bare takke for, uansett faen!
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          Har lagt merke til at Logi ofte feiler med kjappe utspill og gjør grove feilpassninger
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...