Wehrman skylder oss vel strengt tatt noen horrible tversoverpasninger på midtbanen, så Kasey, det er bare å sette i gang!
LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00
Collapse
X
-
Edvartsen hater ikke fugla.. Han er bare rævva, og det faktisk begge veier, selv om det kan virke som noe annet.. Blir på marginer hvem som tjener mest på det hver eneste kamp!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
hva faen, vi har en super overgangsmulighet også labber alle sammen sakte fremover !!! SETT FART!Kommentar
-
Faen så lekkert av bergmann!!!!! Nosa SKAL score på slikt, elendig avsluttningKommentar
-
vil bare fremmheve at etter at sigurdarson kom innpå.. så våknet plutselig laget litt..
faen meg på tide!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
han der gjøran hamburger burde fått sitt 2 gulde nå snart!Kommentar
-
SATAN hvor deilig! selvmål, hands eller hjelp ovenfra, vi leder!!! jeg fikk utløsning rett i buksa da den gikk inn!Kommentar
-
20 min igjen nå. NÅ MÅ vi ikke gjøre som vi har gjort så mye feil tidligere i år, vi må ikke legge oss bakpå, men fortsette presset fremover og få 2 mål til før vi "safer" begynnervi å safe nå med kun 1 måls ledelse og 20 min igjen inviterer vi motstander til en uavgjortkamp!Kommentar
Kommentar