Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Håper vedkommende som kritiserer Karim spiser ordene sine med rimelig stor hastighet, for det er skivebom. Karim var banens beste sammen med Nosa. Klasseback i norsk målestokk, ny kontrakt NÅ!!!
Håper vedkommende som kritiserer Karim spiser ordene sine med rimelig stor hastighet, for det er skivebom. Karim var banens beste sammen med Nosa. Klasseback i norsk målestokk, ny kontrakt NÅ!!!
Synd han bruker en omgang på å finne riktig innstilling på foten..
Men helt enig i at han eier den plassen, og med en vinter like bra som i år så tror jeg han vil gi oss mye glede fremover.
Synes også Eriksen gjör det bra i dag.
Omgangene er som natt og dag. Dog var ikke försteomgang like råtten som de to kampene för denne. Andre omgang er det veldig mye LSK, selv om Lyn har muligheter ved Angan og Berget, to meget gode spillere.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Deilig med seier, men spilte vi bedre enn i Fredrikstad?
Jeg var i bursdag til min lille nevø på 4 og når jeg ikke kan være på kamp så orker jeg ikke engang få oppdateringer. Satt og hadde vondt i magan selv om kakene var gode.
Var det fugl?
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Deilig med seier, men spilte vi bedre enn i Fredrikstad?
Jeg var i bursdag til min lille nevø på 4 og når jeg ikke kan være på kamp så orker jeg ikke engang få oppdateringer. Satt og hadde vondt i magan selv om kakene var gode.
Var det fugl?
De hadde vel ok kontroll bakover på banen, og Lyn var ikke veldig farlige.
Men det skal sies at det var ikke veldig mye å glede seg over i det offensive spillet hos fugla heller???
Noe småpent til tider men ble liksom ikke så veldig farlig.
Den bakre firern fungerer greit og Eriksen har spillt seg litt opp.
Midtbanen vår er en katastrofe, det går alt for smått framover og med unntak av Nosa så mangler det masse på tempo og individuelle ferdigheter.
Syns Nosa har tendens til å holde litt for lenge på ballen han også...
Men i 90% av angrepene spiller vi jo uansett over midtbanen uansett...
Spissa fikk ikke vist seg noe særlig fram, og Edwin var bare småfarlig i bakrom.
Det slås langt opp på legenden som skal legge igjen til Nosa som skal sette opp vingene eller Edwin, men jeg syns ikke vi lykkes noe særlig med dette.
Syns det ble langt mer trøkk når BBS kom inn. Men da var gutta litt mer på offensiven og Lyn begynte å bli slitne.
Kommentar