LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WenZ
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2008
    • 107

    Deilig med 3 poeng! Nå ser jeg fremover og mot sesongen 2010 som jeg har tro på skal bli et bra år for fugla!

    Trodde forresten aldri jeg skulle si dette, men Edvartsen gjorde faktisk en god kamp! :???:

    Også imponert av MJ som stopper - mer enn godkjent av han. Jeg ble ikke like skremt av tanken på SP og MJ som stopperpar i den neste, om det blir en realitet.

    Ellers tamt av Edwin i dag, syns jeg. Håper han hever seg til neste.

    Kommentar

    • Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

      takk for klare meldinger....det var det jeg ville høre :-D
      Vanskelig kamp hvor Lyn ikke har noe å tape, men jeg var veldig klar før kampen at kun seier var duganes her og at dette var litt eksamen, om gutta maktet på vinne en kamp med skikkelig press. Det gjorde de og da er jeg lykkelig og tar en pils :-D
      Tre fullt overkommelige kamper igjen hvor alt kan skje.... fugl
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        ÅÅÅÅ du verden hvor sinnsykt befriende og herlig detta var!!

        Jeg drister meg til å nynne på; " 36 år, og rekorden ståååår"!
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • MoBee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 958

          Må innrømme, etter å ha sett scoringen til Sundgot, at det lukter litt vondt av den. Sorry. Han bruker hånda der, om det er aldri så lite bevegelse. Litt synd syns jeg. Selv om jeg er sjeleglad for tre poeng, så syns jeg det er synd at akkurat han gjør det. Kan ikke gå rundt å forsvare den scoringen.

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            Opprinnelig skrevet av MoBee
            Må innrømme, etter å ha sett scoringen til Sundgot, at det lukter litt vondt av den. Sorry. Han bruker hånda der, om det er aldri så lite bevegelse. Litt synd syns jeg. Selv om jeg er sjeleglad for tre poeng, så syns jeg det er synd at akkurat han gjør det. Kan ikke gå rundt å forsvare den scoringen.
            UENIG!

            For meg ser det ut som han bryster den inn!
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • Arind
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2006
              • 459

              nettopp sett scoringen til Arild og det er ikke aktiv hånd eller arm.....den der er helt grei. Ballen kommer i kroppen i stor fart og armen er inntil kroppen. Faen heller.....rett skal være rett, men dette var pokker ikke hands.....
              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

              Kommentar

              • erlando
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 858

                Nå har jeg sett scoringen til Sundgot 20 ganger. Den går i brystet hans. Den er ikke nær armen. Det eneste jeg stiller spørsmålstegn ved er hva i alle dager Arildo gjorde på bakerste stolpe!?

                ---

                Dersom Sigurdarson får en skadefri 2010-sesong, så blir han toppscorer i Tippeligaen. Du hørte det her først.
                Ja til pause i pausen!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Så ut som den traff armen hans fra der jeg satt. Synd, for han ville satt den i mål uansett. Nå blir det imidlertid mye ståk. Hylekoret i akersgata og bergen er bare pinlig. Dette ville ikke blitt diskutert en gang om det hadde vært et annet lag og en annen spiller.

                  Kommentar

                  • Spntneous
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 1990

                    Deilig med seier, men fy faen så flaut at vi blir presset langt bakover av tippeligaens desidert dårligste lag!
                    Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                    Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2941

                      Opprinnelig skrevet av MoBee
                      Må innrømme, etter å ha sett scoringen til Sundgot, at det lukter litt vondt av den. Sorry. Han bruker hånda der, om det er aldri så lite bevegelse. Litt synd syns jeg. Selv om jeg er sjeleglad for tre poeng, så syns jeg det er synd at akkurat han gjør det. Kan ikke gå rundt å forsvare den scoringen.
                      Det er mulig den treffer overarmen men det var faen meg ikke tilsikta. Han holder armen inntil kroppen også. 100 mål, det er stort!
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • Stan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 1084

                        Jeg stusser litt på denne Eddie. Når han ikke får til ting, tusler han bare rundt med bøyet hode. Null guts og vilje! Som om vi ikke har nok av disse likegyldige spillertypene fra før. Man kan si mye rart om HB. Men noen motivator er han ikke.

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          1. Takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke vært så spent siden kvalikken mot Bryne i 90. Jeg vil helst slippe å oppleve det igjen.
                          2. Kondolerer Lyn: Håper dere gjenoppstår som den hedersklubben dere er. Det bare ryddes i rekkene før tilbakekomsten. Tør jeg anbefale Lyn-investor BennyLem som UberFuhrer og Klubbdiktator?
                          3. Edvardsen; I dag var du jammen ræva selv til deg å være! Heldigvis var du like ræva begge veier og unnlot å blåse straffe til Lyn dag nigerianeren (?) filma (???). Om det var filming er jeg faktisk veldig usikker på - der var vi griseheldige.
                          4. BBS; Den gutten er verdt sin vekt i gull! Han blir stor om han slipper unna skader. Vet noen hva som hendte med han da han lå nede etter matchen?
                          5. Arild Gilbert: Elsker deg! Deilige mannen!!! 100 mål, kontroversiell blandt alle andre, elsket av dine egne. Hadde jeg vært dum nok til å være på Facebook ville jeg vært smart nok til å starte gruppen "Gilbert på sokkel - NÅ!"
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Johnsen er som vi vet treg, men har klart seg ok som stopper tidligere. Viktig på dødballer begge veier.

                            Kantspillet har jeg gitt opp i år. Det er noe Berg ikke skjønner, og som vi lider under. Meg bekjent (http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=13419) så er Ringen kampklar. Vi kunne kjørt han inn på venstreback og Eriksen eller Esset på høyrekant. Tokstad bør spille sentralt (gjerne for Søgård) eller ikke i det hele tatt. Alternativt kunne Ringstad (eller nær sagt hvem som helst) spilt venstrekant fremfor den kroniske fiaskoen Myklebust.

                            Mye står og faller på Nosa på midtbanen, samt de to fremme. Skal vi score mål antar jeg det som vanlig vil bli på enkeltprestasjoner, tilfeldigheter eller dødballer.
                            Godt å se at krystallkula fortsatt holder mål.

                            1. Johnsen leverer til mer enn godkjent, og er viktig på dødballer begge veier. Nest sist på begge scoringer i dag.

                            2. Det blir neppe noe premie for å spå elendig kantspill, men dette var farsepreget. Det virker som om Berg har tatt fra Kanarifansen, og spiller med formasjonen "klump", som han muligens har ferdigpusset i bobilen sin sene nattestimer. Tokstad sliter enormt, og dreper alt rom. I 2.-omgang er det enormt rom på høyrekanten, som vi burde bruke til å avgjøre kampen. Veldig synd. Myklebust er som vanlig pinlig svak. Gang på gang ser vi at mangel på venstreben straffer seg.

                            3. Jeg spådde som jeg har for vane å gjøre at det måtte enkeltprestasjoner, tilfeldigheter eller dødballer til for at vi skulle score. Begge målene er ironisk nok kombinasjon av dødball og tilfeldighet. Det sier sitt.

                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Det store spørsmålstegnet er hvor mye Bjørn orker å spille hvis han kommer innpå. Da kan vi eksempelvis dra ned Sundgot litt, og spille tilnærmet 4-3-1-2 ettersom vi uansett ikke har kanter.
                            Nok et glimrende innhopp av Bjørn. Dagens virkelige lyspunkt. Synd det ikke blir scoring. Denne fyren har alt. Fart, spenst, teknikk og skuddfot. Mange av gamlingene rundt meg på Felt O var også fulle av lovord, og tror meg, det har de ikke for vane å være angående spillere i gul drakt.

                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Og hva med Meter'n? Noen som så trening i går? Er Meter'n skadet eller satt ut av stallen grunnet hyppige besøk på Martins og L. S. Kebab?
                            Ingen Meter på benken. Han er ikke rapportert skadet på forumet, og heller ikke av Grønlund til avisene. Jeg trekker mine konkulsjoner: disiplinærstraff.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                              hvem piper nå når lagene går ut til pause? og hvorfor ? på hvem?
                              Det ble sunget på Legenden da fløyta gikk og til han var i garderoben, så kom dommeren og flere pep. Utenom det hørte jeg null piping... (mye skriking og uffing ved enkelte situasjoner underveis i kampen da)
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4387

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                3. Edvardsen; I dag var du jammen ræva selv til deg å være! Heldigvis var du like ræva begge veier og unnlot å blåse straffe til Lyn dag nigerianeren (?) filma (???). Om det var filming er jeg faktisk veldig usikker på - der var vi griseheldige.
                                Det var soleklar filming. Dårligste skuespillet på år og dag!
                                ..................

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Hva skjedde med Bjørn Bergmann etter kampen? Lå nede i mange minutter.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                    1. Takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke vært så spent siden kvalikken mot Bryne i 90. Jeg vil helst slippe å oppleve det igjen.
                                    2. Kondolerer Lyn: Håper dere gjenoppstår som den hedersklubben dere er. Det bare ryddes i rekkene før tilbakekomsten. Tør jeg anbefale Lyn-investor BennyLem som UberFuhrer og Klubbdiktator?
                                    3. Edvardsen; I dag var du jammen ræva selv til deg å være! Heldigvis var du like ræva begge veier og unnlot å blåse straffe til Lyn dag nigerianeren (?) filma (???). Om det var filming er jeg faktisk veldig usikker på - der var vi griseheldige.
                                    4. BBS; Den gutten er verdt sin vekt i gull! Han blir stor om han slipper unna skader. Vet noen hva som hendte med han da han lå nede etter matchen?
                                    5. Arild Gilbert: Elsker deg! Deilige mannen!!! 100 mål, kontroversiell blandt alle andre, elsket av dine egne. Hadde jeg vært dum nok til å være på Facebook ville jeg vært smart nok til å starte gruppen "Gilbert på sokkel - NÅ!"
                                    Det var soleklart filming... Ingen tvil i min sjel. Samme sa TV2 sport.
                                    Dommern var ræva ja, men til han å være syntes jeg han klarte seg bra, dømte mye feil men gikk jo begge veier nesten... tipper 40/60, det er bra for en LSK kamp å være.... bruker jo å være minst 30/70.
                                    BBS må faen meg få starte snart, han er en kommende stjerne.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Det var soleklart filming... Ingen tvil i min sjel. Samme sa TV2 sport.
                                      Dommern var ræva ja, men til han å være syntes jeg han klarte seg bra, dømte mye feil men gikk jo begge veier nesten... tipper 40/60, det er bra for en LSK kamp å være.... bruker jo å være minst 30/70.
                                      BBS må faen meg få starte snart, han er en kommende stjerne.
                                      Ok. Var usikker på om det var filming - det lille jeg så fra reprisen så ut som en situasjon 99 av 100 dommere blåser straffe på mot LSK.

                                      Han dømte vel strengt 50/50: Med andre ord, like ræve begger veier.
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Hva skjedde med Bjørn Bergmann etter kampen? Lå nede i mange minutter.
                                        Måtte ha hjelp til å komme seg i garderoben også.... Håper det ikke er ryggen igjen!
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          Hva skjedde med Bjørn Bergmann etter kampen? Lå nede i mange minutter.
                                          Så ut som om han fikk seg et par trøkker i nepa. En da han header med øret, og en annen i duellen før kjempesjansen.

                                          Tipper han er litt svimmel, tar det rolig, og er klar i overimorgen.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...