LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7107

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Kanskje du også så NRK-sendinga? Det var vel Arne Ball som tok ut et gult kort på Søgård for nok en sein takling et stykke ut i første omgang. Men Øvrebø ga aldri noe kort.
    Ja. Ok, det var enda godt. Selv om jeg ikke er sikker på at det er en akkurat himmelvis forskjell på Søgård og Dosso.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      Lyn spiller mer eller mindre uten press. Lyns lag må jo være litt ujevnt besatt siden de har solgt unna, så det må være mulig å finne noen høl utenom alle disse "klassespillerne" som folk frykter.

      Intensitetenn de to siste kampene har vært ekstremt laber. Forventer 90 minutter med bra intensitet og trøkk både på banen og tribunen. Ikke gjøre som mot glimt, slutte å spille fotball selv om vi tar ledelsen etter 7 minutter.

      Kommentar

      • Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Ja. Ok, det var enda godt. Selv om jeg ikke er sikker på at det er en akkurat himmelvis forskjell på Søgård og Dosso.
        Dosso var god mot Mandalskameratene på mandag. Virker som om han er på gang. Jobber godt, plasseringssterk og god med ball.
        Mvh
        Martin Raths

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          Vinner vi ikke her, kan vi like gjerne begynne å belage oss på Adecco-spill neste sesong. Det er et "Adecco-lag" som kommer til Åråsen førstkommende søndag, 16 poeng på 26 kamper vitner om akkurat det. Jeg ser en del er ute å advarer mot Lyn. Vi kommer selvsagt ikke til å undervurdere motstanderen, taper vi denne så er det rett og slett fordi vi er håpløst elendige selv. Da er vi Adeccomateriale selv. Dette skal, bør og må være en grei 3p.

          Laget? Huff, masse spillere plassert i feil posisjon. Ansvaret for hvem det blir får Henning Berg gleden av å påta seg. Men vi slår Lyn, uansett. Med mindre forsvarsrekka blir Gilbert-Nosa-Edwin-Søgård, men riktig der er vi vel ikke ennå.

          Lykke til.

          Kommentar

          • sholen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2009
            • 381

            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Lyn spiller mer eller mindre uten press. Lyns lag må jo være litt ujevnt besatt siden de har solgt unna, så det må være mulig å finne noen høl utenom alle disse "klassespillerne" som folk frykter.

            Intensitetenn de to siste kampene har vært ekstremt laber. Forventer 90 minutter med bra intensitet og trøkk både på banen og tribunen. Ikke gjøre som mot glimt, slutte å spille fotball selv om vi tar ledelsen etter 7 minutter.
            De har jo litt kniven på strupen, hvis de skal ha noen som mulighet til å overleve, så MÅ de ha 3 poeng. Vi kommer til å møte et lag som er villig til å gi absolutt alt. Det laget som vinner her, er det laget som vil mest, orker mest og ofrer mest.

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Gode Gud....

              Dommer i denne er Svein-Erik Edvartsen!

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                Opprinnelig skrevet av sholen
                De har jo litt kniven på strupen, hvis de skal ha noen som mulighet til å overleve, så MÅ de ha 3 poeng. Vi kommer til å møte et lag som er villig til å gi absolutt alt. Det laget som vinner her, er det laget som vil mest, orker mest og ofrer mest.
                Lyn er i praksis nede. Det er en grunn til at de allerede har fått utbetalt av nedrykksfondet. De er avhengig av en lang rekke resulateter for å overleve så vi møter ikke et desperat lag, men et lag som har senket skuldrene mer eller mindre for første gang iår.

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921



                  Dette lover godt! Han er seriøst norges dårligste (ehh... hockey) dommer!!! Åååååå!!!

                  Kommentar

                  • MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

                    Han dømte vel også kampen der Lyn skulle hatt et soleklart straffespark på 0-1 mot Molde...? Overrasker meg ikke dersom Lyn får en eller annen slags kompensasjon i en avgjørelse mot akkurat oss....

                    Når det er sagt; jeg trur gutta skjønner situasjonen bedre nå enne de to siste kampene. Odd-kampen ble nok en mental hvilepute med påfølgende dårlig innsats. Nå BØR de skjønne at dette er sjansen til å berge plassen...

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Dømmer han mot Lsk i denne kampen så må Frode med vaktmanskap se opp for en Tullebukk i full fart ut på banen.Tommel opp om du blir med.

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Gode Gud....

                        Dommer i denne er Svein-Erik Edvartsen!

                        http://fotball.speaker.no/FIKSfotbal...t&fmid=1492628
                        Da kan vi være trygge på en ting, enten vi vinner eller taper:

                        Ettersnakket både i media og på forum vil handle om dømming!

                        Kommentar

                        • Canário
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1471

                          Det er fare for det. Tror jeg aldri har sett en dommer med så rare avgjørelser. Det verste er at han er så arrogant, "husker" fra kamp til kamp hvis han har hatt en insident med en spiller og rett og slett mangler fotballforståelse. Det kan bli stygt i kortstatistikken. Etter fadesene like etter hverandre i Molde og på Aspmyra burde ikke teamet hans fått dømme mer i år. Redningen ligger i å håpe på noe billig fra han, men jeg er heller redd det går andre veien.

                          Jeg frykter tempoet hos mange av Lyn-spillerne. Angan, Berget, Van den Burgt og Knutzon er kjappe og gode en mot en. Men framfor er de uforutsigbare på godt og vondt: Så lenge de ikke har ballen og holdes feilvendt, ser de mest stasjonære og dårlige ut. Jeg håper vi ser et LSK-lag som gir juling i duellene fra start av, og lar Lyn-spillerne gå leie. Offensivt bør det være store muligheter til å utnytte et udisiplinert Lyn-lag.

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4387

                            Han keepern til Lyn er noe av det dårligste jeg har sett noensinne i norsk Tippeliga. Her er det bare å fyre av fra "alle" mulige vinkler.
                            ..................

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Her er det bare å fyre av fra "alle" mulige vinkler.
                              Ja, for det flommer jo over av folk med finstilt sikte og krutt i støvla på A-laget i år...
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Farta til Lyn spillerne, samt den dårlige keepern deres burde nok ha litt fokus under taktikk møte denne gang ja...
                                Tipper at Lyn spiller sin beste kamp for året, disse gutta må spille bra for å vise seg frem for evt nye arbeidsgivere.. Samtidig så er det INGEN som forventer at de skal utrette noen ting!!

                                Kommentar

                                • sholen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2009
                                  • 381

                                  Opprinnelig skrevet av mooph
                                  Ja, for det flommer jo over av folk med finstilt sikte og krutt i støvla på A-laget i år...
                                  det handler jo kun om å treffe innenfor ramma...klarer vi å fyre rundt 10 skudd på mål, så bør det resulterer i 2-3 mål. for herregud....taibi på united for noen år siden er jo verdensstjerne i forhold

                                  Kommentar

                                  • sten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 873

                                    Dette blir garantert ingen lett match.Det er "bare"10 poeng opp til kvalikk for Lyn og dette er siste sjangsen dems til å ha en mulighet.Klubben har nettopp blitt reddet fra konkurs og klubben er nok veldig på hugget etter å slå LSK.Vil nok mer en gjerne gi Berg,Bjarmann,Kåsene og Eriksen en takk for sist.Her må alle gutta gi jernet

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av sten
                                      Dette blir garantert ingen lett match.Det er "bare"10 poeng opp til kvalikk for Lyn og dette er siste sjangsen dems til å ha en mulighet.Klubben har nettopp blitt reddet fra konkurs og klubben er nok veldig på hugget etter å slå LSK.Vil nok mer en gjerne gi Berg,Bjarmann,Kåsene og Eriksen en takk for sist.Her må alle gutta gi jernet
                                      Håper det holder med 1 meter "jern" da.......

                                      Dette blir Lyn sin viktigste kamp gjennom tidene, selvfølgelig gir de alt og litt til denne kampen. Tror det er verst tenkelig tidspunkt å møte dem på... Spesielt med tanke på LSK sin begredelig innsats siste kampene!!!

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286



                                        mmmmhmm..
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Det er vel ikke uten grunn at S. E. Edvartsen er satt opp som dommer i denne kampen. NFF vil for enhver pris hindre skrekkscenariet "Lyn overlever i tippeligaen". LSKs bunnløse nivå mot FFK har vel ikke akkurat inngitt tillit til at det automatisk blir tre poeng på hjemmebane og kanskje har de i tillegg overvært et par Åråsen-treninger. Dermed sier det seg selv at denne kampen skal avgjøres av mannen i den sorte drakta på vegne av NFF.

                                          Kommentar

                                          Working...