LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erlando
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 858

    Mener du å hevde at NFF har satt opp noe til LSKs fordel? Hvis så er tilfelle står ikke verden til påske.

    Er heller enige med tidligere talere om at seier i denne kampen er bare å glemme. Edvartsen er om mulig den eneste i Tippeligaen som er sterkere enn Øvrebø i troen på at alle som ligger på bakken har rett på frispark, uavhengig av forutgående årsak.
    Ja til pause i pausen!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      Opprinnelig skrevet av erlando
      Mener du å hevde at NFF har satt opp noe til LSKs fordel? Hvis så er tilfelle står ikke verden til påske.
      NEI NEI NEI, resultatet blir uavgjort selvfølgelig! Jeg er jo ikke gal heller!

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        Ved å gi Lyn penger før de faktisk er garantert rykket ned, konkluderer jo med at det er en gjeng med klovner som sitter i styret der. Ved siden av å sette en trønder til å dømme en Rosenborg-kamp og å dømme dårlig ikke har noen konsekvenser (ref Edvartsen), er jo dette bare toppen på kaka. Dette må jo stride mot alt av regler som de har?? Hva om det faktisk skjer, og som Solbakken skriver i sin blogg, at Lyn har jo garantert ikke penger til å betale tilbake pengene. Da må de jo stå for drøssevis med utgiftstøtte til det eventuelle laget som tar plassen til Lyn i 1. divisjon, for hvis Lyn hadde rykket ned så hadde jo det laget klart seg ikke sant.

        Selvfølgelig håper jeg på en Lillestrøm seier på søndag. Men fyfaen, hadde vært utrolig artig hvis Lyn hadde klart seg nå og Glimt/FFK/Godset hadde rykka ned. Hadde blitt litt av et sirkus i vinter ja.
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

          Opprinnelig skrevet av El Caco
          Ved å gi Lyn penger før de faktisk er garantert rykket ned, konkluderer jo med at det er en gjeng med klovner som sitter i styret der. Ved siden av å sette en trønder til å dømme en Rosenborg-kamp og å dømme dårlig ikke har noen konsekvenser (ref Edvartsen), er jo dette bare toppen på kaka. Dette må jo stride mot alt av regler som de har?? Hva om det faktisk skjer, og som Solbakken skriver i sin blogg, at Lyn har jo garantert ikke penger til å betale tilbake pengene. Da må de jo stå for drøssevis med utgiftstøtte til det eventuelle laget som tar plassen til Lyn i 1. divisjon, for hvis Lyn hadde rykket ned så hadde jo det laget klart seg ikke sant.

          Selvfølgelig håper jeg på en Lillestrøm seier på søndag. Men fyfaen, hadde vært utrolig artig hvis Lyn hadde klart seg nå og Glimt/FFK/Godset hadde rykka ned. Hadde blitt litt av et sirkus i vinter ja.
          For å fylle den plassen som Lyn, etter alle solemerker, får i 1.divisjon neste år, så ville det vært mer naturlig at et ekstra lag rykket opp fra 2.divisjon enn ett ekstra lag fra TL ned....det går jo ikke. Ser for meg en kvalik mellom de fire 2.plassene i 2.divisjon. Uansett...helt riktig av NøFF å støtte Lyn. Hadde jo bare blitt krøll med trekk av poeng og oppheving av karantener osv.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Gode Gud....

            Dommer i denne er Svein-Erik Edvartsen!

            http://fotball.speaker.no/FIKSfotbal...t&fmid=1492628
            I motsetning til Øvrebø og Skjerven hater han i alle fall ikke LSK til døde.
            Forventer nøytral og god dømming av Edvartsen. Han har nemlig litt å vise alle de som kritiserer han. Kanskje vi til og med skal få oppleve nøytral 50/50 på Åråsen for en gangs skyld. Håpet er lysegrønt.

            Spillerne burde kanskje skjerpe seg nå, etter 2 komplett bedritne kamper skal de nå spille hjemme mot seriens dårligste lag. Menn eller mus? Taper dere hjemme mot et tilnærmet juniorlag som Lyn, er det like greit om denne gjengen får seg et år med "glad-opplevelser" i Adecco. Noe jeg selvfølgelig ikke ønsker. Det finnes endel spillere i denne klubben som ikke hører hjemme i Adecco. Unner f.eks. ikke tro tjenere som Kippe og Sundgot et år i glemselen. Heller ikke talenter som Nosa og Edwin.

            Men det finnes også spillere i vårt lag som ikke har holdt noe høyere nivå enn Adecco de siste par sesongene. Skjerping!
            Last edited by Hamburg & Kanari; 01.10.2009, 19:38.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              Ser ut som det blir Kippe og Johnsen som stoppere. Litt bekymra for tempoet, men de er rutinerte. Håper i så fall Essediri og Eriksen utgjør høyresida istedenfor Tokstad på kanten, som fortsatt trenger litt tid på seg. Lyn blir ingen enkel kamp. Selv om de ligger dårlig an spiller mange av spillerne for sin egen framtid. Uten seier blir jeg alvorlig bekymret. Da tyder det mest for en kvallik.

              Kom igjen Sportskulbben!

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                Laget i følge RB.

                Stefan Logi Magnusson
                Karim Essediri - Marius Johnsen - Frode Kippe - Lars Kristian Eriksen
                Kristoffer Tokstad - Espen Søgård - Nosa Igiebor - Magnus Myklebust
                Arild Sundgot - Edwin Eziyodawe

                Kommentar

                • Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

                  Eksamen - det er det dette er. Eksamen 2009! I fjor fikk vi eksamen mot bartelaget hjemme og den bestod vi.
                  Vinner vi ikke denne kampen, så har ikke dette laget fortjent bedre. Vi har spilt to bredritne kamper nå, mot lag som ligger under oss, og dersom vi ikke sender Lyn hjem som slakt så blir det uansett stryk fra meg. Jeg er dritt lei av å gå på kamp igjen og igjen og så reise skuffa hjem.
                  Det eneste som duger for meg i morra er brakseier.....uansett hvem som er dommer eller om gutta er nervøse.... :twisted:
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    Opprinnelig skrevet av KrisB
                    Laget i følge RB.

                    Stefan Logi Magnusson
                    Karim Essediri - Marius Johnsen - Frode Kippe - Lars Kristian Eriksen
                    Kristoffer Tokstad - Espen Søgård - Nosa Igiebor - Magnus Myklebust
                    Arild Sundgot - Edwin Eziyodawe
                    Greit nok med tanke på karantener. Johnsen i midtforsvaret sammen med Kippe er jeg meget spent på, MJ er muligens den tregest fotballspilleren jeg har sett. Søgård har vært ræva i det siste, men med Kiko ute er det få alternativer.

                    Jeg legger merke til at vi igjen stiller helt uten kanter, og jeg synes synd på Tokstad som igjen blir plassert ute på kanten hvor han ikke er komfortabel. Forøvrig skulle jeg veldig gjerne sett BBS.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      At Søgård nok engang får muligheten mot et spillende lag viser bare hvor elendig konkurransen er. Ikke rart alt er fryd og gammen på treningsfeltet når alle veit sin plass i systemet. I de fleste andre fotballkulturer ser man på det som en uting.

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1613

                        Opprinnelig skrevet av KrisB
                        Laget i følge RB.

                        Kristoffer Tokstad - Espen Søgård - Nosa Igiebor - Magnus Myklebust
                        På denne midtbanen er det en spiller, Nosa, som holder noenlunde eliteserienivå. De øvrige ville funnet seg bedre til rette i Adeccoligaen.

                        Kommentar

                        • KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          At Søgård nok engang får muligheten mot et spillende lag viser bare hvor elendig konkurransen er. Ikke rart alt er fryd og gammen på treningsfeltet når alle veit sin plass i systemet. I de fleste andre fotballkulturer ser man på det som en uting.
                          Har du vært på trening i det siste, å sett at Søgård ikke har prestert?

                          Tror ikke at Berg har noen som alltid er fast. Sikker på at det også i LSK, er de som presterer på trening, som også får starte i kamper.

                          edit: Må legge til at jeg ikke har vært på trening i det siste selv. Og kan ikke si noe om dette. men at det er noe jeg tror.
                          Last edited by KrisB; 03.10.2009, 12:02.

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Håper bare Nosa og Edwin har en god dag imorgen! Tipper vi vinner stort jeg, har trua.

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              Er Bergmann Sigurdarson fortsatt skadet? Liker ikke at Tokstad må spille kant! Men vi har jo ingen andre! Bolly kunne jo spilt kant, men han er ikke god nok.

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Er Bergmann Sigurdarson fortsatt skadet? Liker ikke at Tokstad må spille kant! Men vi har jo ingen andre! Bolly kunne jo spilt kant, men han er ikke god nok.
                                BBS er ikke skadet, er med på benken. Vet ikke om han er helt klar for å starte ennå. spørs om han hadde klart en hel kamp. Men håper han snart er med i startoppstillingen.

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                                  Er Bergmann Sigurdarson fortsatt skadet? Liker ikke at Tokstad må spille kant! Men vi har jo ingen andre! Bolly kunne jo spilt kant, men han er ikke god nok.
                                  Jeg synes Bolly viste tegn til formstigning mot ManKam, og tror ikke han vil gjøre det noe dårligere enn Tokstad.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Bolly har vel eliteangst? Total nedsmelting i sikringsskapet hver gang han vises tillit på A-laget?

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Opprinnelig skrevet av Dole
                                      På denne midtbanen er det en spiller, Nosa, som holder noenlunde eliteserienivå. De øvrige ville funnet seg bedre til rette i Adeccoligaen.
                                      Lite tvil om at midtbanen er vår svakeste lagdel, og hovedgrunnen til fadesene i sesongene 2008 og 2009.

                                      Midtbaner som ikke er LSK verdig som toppklubb.

                                      Rart ikke klubben klarer å komponere en fungerende midtbane etter Koren stakk.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5917

                                        Hvem viser denne kampen? Står ingenting på terminlista på LSK.no.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • stian
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2004
                                          • 156

                                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                          Hvem viser denne kampen? Står ingenting på terminlista på LSK.no.
                                          Åråsen stadion!
                                          stian;);)

                                          Kommentar

                                          Working...