Hvorfor dømmer Edvartsen kampene våres? Han er jo garantert imot oss. Se på han a! Idiot!!
LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00
Collapse
X
-
Jævla inervjueren på VG live" er jo ikke ulikt sundgodt det" hvis det var handsKommentar
-
Tipper det er så vanskelig å se hva han faktisk gjør at det er det som er grunnen til alle forskjellige forklaringer... dommern skal dømme på hva han ser, ikke på hva han ikke ser.
Hvor ballen traff driter jeg i, så lenge han ikke slår den i bevisst i mål...Kommentar
-
Jeg gir blanke faen i om han spiser ballen og driter den ut i mål så lenge vi redder plassen.
Takk, Arild!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Armen var inntil kroppen og ikke aktiv sånn som jeg så det!
Dermed ingen Hands..
Har faktisk begynt å skru av lyden på VG-live også nå! At de kan sette Aalbu som kommentator for LSK er for meg helt på tryne sånn som han har kommentert oss!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Petter Belsvik må jo være psykotisk! Dette var overhodet ikke en fortjent utligning, og vi er helt elendige. Dette er et lag på vill ferd mot adecco, ingen baller, ingen kreativitet og ingen vilje. Om vi vinner dette blir jeg rett og slett overrasket.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
De spiller da bedre enn siste 2 kamper, det er det ingen tvil om... Denne gangen har de hvertfall hatt ballen på motstandern sin side, til og med oftere der enn sin egen halvdel... Problemet i dag er farten til Lyn, noe de fleste forutså på forhånd... Pluss mangel på evne til å avslutte angrep, eller kommer til innlegg gjør at dette ikke blir en bra kamp heller.. men fremgang fra sist i mine øyne.Kommentar
-
det som er litt dritt her er at slike ting har skjedd for mye med Arild, neste kamp blåser dommerne når Arild scorer fordi dem GÅR UT FRA at det er hands.
han er helt klart aktiv med armen ved scoringen, armen står ut fra kroppen i det ballen er på tur, i det ballen kommer frem trekker han til seg hånda med det målet å styre den med albuekroken! altså nok et arm-mål!
dette vil heller ikke aviser og media gi lett slipp på! personlig gir jeg faen hvis dette berger plassen vår, men det er synd med all denne negative oppmerksomheten vi får mot oss.Kommentar
-
Om vi mot formodning skulle klare å berge plassen i år, må det i alle fall en enorm opprydding til i stallen neste år. Det er håpløst at vi ikke har bedre spillere enn Tokstad, Søgård og Myklebust å sende på banen.Kommentar
-
Tokstad har i hvertfall alderen på sin side, han kan faktisk bli en bedre fotballspiller, de andre du nevner og flere med dem har ingen sjanse til å bli bedre og med andre ord heve laget....Kommentar
-
Last edited by Yellow-not-jella; 05.10.2009, 02:08. Begrunnelse: gusrom srikvelief, htear skivrlefil heheKommentar
-
Myklebust har da gjort det bra i dag. At Nosa og Eddie nekter å passe når han har fri bane på mål er ikke hans feil."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
har vel nevnt det før..
men nå synes jeg det bør settes opp en statue av legenden ved siden av sttatuen til Tommy!
gullklokke for 25kamper på landslaget er det ikke?
minste vi kan gjøre for 100mål i lsk er vel en liten statue!!
ser gjerne at mange andre puttet 100mål også..
kanskje vi burde innføøre litt man united mentalitet, konkrete krav til hvor mange mål hver spiller bør putte iløpet av en sessong..
f.eks. 5hver på midtstopperne, par stk på backene, 10-15på spissene..
ser gjerne at man starter med det NU, og at vi dermed får inn 4-5mål mot spillets gang etter pause*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Vinnerinnstinktet til Arild gjør at han jobber litt med handa han gir alt, han vil berge fugla og det må vi bare takke for, uansett faen!Kommentar
-
Har lagt merke til at Logi ofte feiler med kjappe utspill og gjør grove feilpassningerKommentar
Kommentar