LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WenZ
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2008
    • 107

    Opprinnelig skrevet av reka
    Hvorfor betaler dere for den VG tjenesten gang etter gang når det bare serveres piss der? La penga prate: Send en mail og hev abonnementet. Skriv hvorfor, og si dere vil sende brev til forbrukerrådet (e.l.) fordi dere får et defekt produkt. Dere har betalt for å få kommenterte tippekamper, ikke kamper med spydigheter og usakligheter. Så lenge dere må fjerne all lyd for å fjerne våset får dere ikke det dere har betalt for.

    Om alle LSK-fans gjør dette kan jeg garantere dere at drittungene mister jobben.
    Nå skal de sies, for min del iallfall, at jeg bare så på VGlive etter kampen, for å se situasjonen om igjen ("handsen")! Er jo på Åråsen, vøttu

    Men, jeg ser bortekampene på VGlive (de fleste).

    Jeg kjøpte abonnementet mitt i år på VGlive på grunn av introduksjons-prisen de hadde før sesongen. Og jeg har egentlig lite å klage på (om noe).

    Det har ikke vært mye problemer, syns nå jeg. Jeg har ihvertfall ikke hatt problemer med bildet før. Ikke skjønner jeg hvorfor så mange klager på dem?! Det har jo "lagget" et par ganger, men det gjorde det da når jeg så kamper på TV2sport i fjor også!

    Jeg byttet vel også til VG litt fordi jeg ikke har helt sansen for TV2!

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      Helt enig. Håpløst av Semb å si at han slår den inn med underarmen.
      Hånda, sa Semb, uten at det gjør saken noe bedre.

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Hånda, sa Semb, uten at det gjør saken noe bedre.
        Sant, men han peker jo på underarmen...
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Sant, men han peker jo på underarmen...
          Koordinasjon på linje med fotballforståelsen med andre ord... Hva Semb mener driter langt i. At LSK ikke er medienes eller NFFs favorittklubb vet vi alle, og det bryr meg lite at det er sånn.

          Vi vant, uten bismak, og Semb eller andre TVBrennklovner kan ikke ta fra meg den deilige følelesen av lettelse, håp, tro og ekstase jeg føler nå.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            A) Armen til legenden er helt inntil kroppen.
            B) Legenden rekker knapt å reagere.

            EOD.

            Gratulerer med nr 100 Arild!
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Opprinnelig skrevet av mooph
              A) Armen til legenden er helt inntil kroppen.
              B) Legenden rekker knapt å reagere.

              EOD.

              Gratulerer med nr 100 Arild!
              C) Store deler av ballen treffer brystet til Legenden og det er overkroppen som er i bevegelse, ikke amen.

              Korrekt dømt av Edvartsen (wow) - elendig analysert av Semb.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7107

                Jeg nominerer herved OKB og meg selv til forfatter av årets beste tittel (og ingress):

                Last edited by trigz; 04.10.2009, 23:42. Begrunnelse: ufint å ikke gi OKB kreditt der han fortjener det
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5100

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Jeg nominerer herved meg selv til forfatter av årets beste tittel (og ingress):

                  http://lsk.no/?did=9116880
                  Søk job i VG, umiddelbart!

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6090

                    Anngående målet til Sundgot så tror jeg egentlig han var i offside når Johnsen nikker ned ballen, men dette blir ikke diskutert pga armen hans.

                    BBS er et ekstremt talent. Synes han blir bedre for hver kamp til tross for at han ikke får deltatt på treninger. Nå som vi ligger greit ann til å berge plassen bør han kanskje få litt ro på seg til å bli helt skadefri og få være med for fullt på treningene. Ser for meg at det beste hadde vært å gi han litt mer tid om ikke vi var så avhengige av han i suttspurten. Neste sesong blir han stor.

                    Dommeren synes jeg var elendig begge veier i dag. Men han skal få skryt for å avsløre det meste av filming begge veier.

                    På målet til lyn irriterer det meg at spillerne ikek er mer gira og er raskere frem for å bloke skuddet. Den eneste som viser tendenser til å ville blokkere skuddet er Søgård som løper litt halvhjerta mot. Når ballen blir slått til side for muren er ikke muren spesielt nyttig og spillerne må raskere ut og blokkere skuddet!

                    Om vi får poeng i minst en av de siste tre tror jeg vi har berga plassen. Før neste sesong er det meget viktig å få Nosa til å terpe skudd gjennom vinteren. Ufattelig frustrerende å ha en spiller med ferdigheter til å komme i skuddposisjon til stadighet men et helt håpløst skuddbein. Irriterende at han ligger i returrommet på alle cornere også, med tanke på skuddbeinet hans.

                    Kommentar

                    • Anders_Bakken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 542

                      I dag skal vi ikke klage på Edvardsen, selv om han gjorde en del feilvurderinger. Marius Johnsen kunne fort fått se det røde kortet i 1. omgang da han river ned en Lyn spiller som bakerste mann. Når han først blåser der er det feigt å ikke gi det røde.
                      Vi er også veldig heldige på scoringa til Arild. I mine øyne blir armen brukt, da ballen endrer retning vesentlig ved armsvingen. Man kan jo også spørre seg selv om ballen ville fått såpass mye fart inn mot målet ved kun bruk av mage/bryst?
                      Uansett en sinnsykt deilig seier Jeg syntes vi har fått så mange dommeravgjørelser mot oss at jeg driter langt i hva media med Davy i spissen sier. Litt hell og flyt fortjener vi også

                      Kommentar

                      • Mollari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Dec 2003
                        • 135

                        Opprinnelig skrevet av WenZ
                        Noen som forresten overhørte han ene kommentatoren (ikke Aalbu) på VGlive presterte å sammenligne målet til Arildo med Volleyball?!

                        Makan
                        Hoho VG-Live...med VIF/Stabæk-Aalbu og VIF-Løberg, best å regne med subjektiv kommentering på forhånd. Teknisk så funker VG-Live og TV-toern Sumo like dårlig. På VG-live så kræsjer Internet Explorer når jeg går ut av fullskjermsmodus og også 3 minutter før full tid, uten at jeg gjør noe. Sumo hakker hele tiden.
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Ikke glem at man med enkle grep kan gjøre mye. Setter vi eksempelvis Ringen inn, så kan Eriksen gå på høyrekant, og Tokstad sentralt eller på benk.

                          Et enkelt grep, og vips, så har man tatt bort to feilplasserte spillere. Berg gjør ting langt vanskeligere enn det er.



                          Helt enig her. Lyn spiller bokstavelig talt om fremtiden, både som klubb og enkeltindivider. Mange vil nok gi jernet for å vise seg frem for en ny klubb slik at de unngår å møte opp på NAV sammen med Klanen.
                          Men Ringstad er jo ikke på benken en gang. Kan du ikke heller spørre noen i støtteapparatet hva dette skyldes?

                          Tror pr skrivende stund at Stian R. ikke har fått være med på en eneste seier i serien. Det hadde han fortjent.

                          Kommentar

                          • athomash
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Oct 2007
                            • 118

                            Bergmann

                            Hva skjedde med Bergmann etter kampen.
                            Ble jo liggende nede lenge og var helt groggy når Logi Fulgte han ut.

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Fikk seg et par trøkker rett før slutt og en liten hjernerystelse.

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                Opprinnelig skrevet av Mollari
                                Hoho VG-Live...med VIF/Stabæk-Aalbu og VIF-Løberg, best å regne med subjektiv kommentering på forhånd. Teknisk så funker VG-Live og TV-toern Sumo like dårlig. På VG-live så kræsjer Internet Explorer når jeg går ut av fullskjermsmodus og også 3 minutter før full tid, uten at jeg gjør noe. Sumo hakker hele tiden.
                                jeg gikk over til å bruke firefox på vg, da kræsjer den ikke. Explorer kræsjer der hele tiden hos meg.

                                Nå når vi er litt over selve nedrykket klarer kanskje spillerne etter denne kampen og roe seg ned litt, og spille med mere selvtillit.
                                Kampen i går bydde på veldig mye rart og, vi slapp til Lyn på flere sjangser som kunne resultert i at vi ikke fikk poeng i det hele tatt i går. Forsvaret åpner seg totalt, og med feilpassninger i juniorklassen rett utenfor egen 16 meter kunen dette fort blitt en dårlig dag.
                                VI VANT! men jeg vil se ting fungere bedre neste år, ellers klarer jeg ikke mere.
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  jeg gikk over til å bruke firefox på vg, da kræsjer den ikke. Explorer kræsjer der hele tiden hos meg.
                                  Selve kampen kræsjer ikke når jeg bruker FF, men hvis jeg skal surfe må jeg lukke FF, så får jeg opp "Systemkræsj. Sende feilrapport" boks, og åpne vinduet på nytt. Dette er ikke på grunn av FF, men fordi VGlive er så enormt crappy.

                                  + Sender jeg mail til support er det selvfølgelig alle andres sin skyld.
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                    Men Ringstad er jo ikke på benken en gang. Kan du ikke heller spørre noen i støtteapparatet hva dette skyldes?
                                    La merke til det. Så Husar, Gabrielsen og Reid lunte rundt der nede. Merkelig at ikke Ringen var på plass. Ville klart foretrukket han fremfor Husar eller Reid.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • erlando
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 858

                                      Utrolig pussig å kun bruke mellomnavnet på en spiller. (Gilbert er unntaket.)
                                      Ja til pause i pausen!

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Bergmann er jo et flott mellomnavn med en kulturelt betinget forfinet schvung. Bjørn og Sigurdarsson fallet til bakken med et massivt klonk. Spesielt Bjørn. Fryktelig navn
                                        Last edited by reka; 05.10.2009, 07:46.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av erlando
                                          Utrolig pussig å kun bruke mellomnavnet på en spiller. (Gilbert er unntaket.)

                                          Bergmann er Gilbert 2.0. Nå med fart og forbedret teknikk.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...