LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Da stiller jeg spørsmål til ditt syn/din optiker. Kan være enig i at skuddfoten hans er det ikke noe galt med, men de gangen han vinner en hodeduell/scorer med hode, så er det som regel stående.Kommentar
-
Uten at jeg har statistikken foran meg er jeg 100% sikker på at han har en scoringsrate med hodet som er vesentlig høyere enn snittet.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Når du har puttet 100 eliteseriemål uten å ha et snev av fart kan rett og slett ikke timing eller skuddstyrke være noe problem. Hva som helst kan løpe ham opp, inkludert ting fra planteriket.. Når han allikevel spiller kamp etter kamp på høyeste nivå er det nettopp fordi han er en av de beste avslutterne i tippeligaen, og da har man pr. definisjon ikke problemer med skuddstyrke eller timing.Kommentar
-
Har en kamerat som er møkkdårlig i fotball. Kan ikke hoppe, er treig, 0 teknikk. Likevel på fotballtrening, scoret han ofte på cornere. Hvorfor? Posisjonering.
Mange, maaaaaange, av scoringene til Sundgot har kommet av at han har posisjonert seg riktig. For all del, jeg sier ikke at Sundgot er dårlig, men statistikken har bygget seg opp ved at han er på rett plass til rett tid.Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, hva er det du skriver, da? Jo, at Sundgot ikke er en god spiller, men at de fleste av målene hans har kommet som følge av at han har plassert seg riktig foran mål. Meningsløst innlegg? Analyser gjerne ditt eget bidrag også.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Du kan gjerne sitere meg der jeg skriver at Sundgot ikke er en god spiller. Sier bare at timingen hans når han skal gå i duell er vanvittig dårlig. Noe ganske mange andre i kanarifansen er enig med meg i.Kommentar
-
Kommentar
-
For å holde meg på diskusjonstema, så ser jeg mer fotball i Bergmann enn det jeg gjør i Sundgodt.Kommentar
-
Ble stille i fjøset nå ja trigz.
Superbøffel; Så du mener Sundgot er flink til å time ballen i dueller?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar