LSK - Lyn, søndag 4. oktober kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Jeg har bare skrevet at jeg (inkludert mange andre) synes Sundgot er dårlig til å time opphoppene sine. trigz skriver at jeg syns Sundgot er en dårlig spiller, og i følge McGuffy så syns visst jeg at posisjonering er en dårlig spissegenskap. Ingenting av dette har jeg faktisk skrevet.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6090

      Synes Berg er voldsomt positiv i alle intervjuer og i filmen fra garderoben etter kampen. Håper dette er noe han er pga at spillergruppa opplever mye motgang denne sesongen. Håper ikke han kommer til å være så positiv når vi spiller dårlig og så vidt klarer å lure med oss 3 poeng på hjemmebane mot ligaens desiderte bunnlag ved å putte to rimelig heldige og tilfeldige mål i fremtiden.

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        Opprinnelig skrevet av HSft
        Synes Berg er voldsomt positiv i alle intervjuer og i filmen fra garderoben etter kampen. Håper dette er noe han er pga at spillergruppa opplever mye motgang denne sesongen. Håper ikke han kommer til å være så positiv når vi spiller dårlig og så vidt klarer å lure med oss 3 poeng på hjemmebane mot ligaens desiderte bunnlag ved å putte to rimelig heldige og tilfeldige mål i fremtiden.
        Jeg ser for meg et intervju to uker etter sesongslutt; "Laget ser endelig ut som et topplag etter en fin sluttsesong. LSK kommer ikke til å hente inn noen forsterkninger før neste sesong, men heller fortsette med nåværende stall. Vi har gode spillere på alle plasser og tilsvarende god backup på alle prosisjoner."
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6090

          Opprinnelig skrevet av El Caco
          Jeg ser for meg et intervju to uker etter sesongslutt; "Laget ser endelig ut som et topplag etter en fin sluttsesong. LSK kommer ikke til å hente inn noen forsterkninger før neste sesong, men heller fortsette med nåværende stall. Vi har gode spillere på alle plasser og tilsvarende god backup på alle prosisjoner."
          "Vi har en rekke spillere som kan gjøre en meget god jobb på vingene. Tokstad, Mouelhi, Nosa og de fleste så vel dribleriene og innlegget fra Frode Kippe i 2. omgang mot lyn."

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            Nettopp!

            "Vi har scoret 38 mål denne sesongen uten noen klare vinger. Det poengterer jo akkurat det at vinger er unødvendig."
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              38 mål ja... er vel ganske ok.. for et middelmådig lag..
              skal vi ta opp konkurannsen med RBK og de andre mot toppen av tabellen må vi step it up litt.. RBK ligger på 57mål så langt..

              Om det betyr vinger, midtbane spillere som klarer å putte.. eller keepere som klarer å ta lange nok utspill til at de går i mål.. bryr jeg meg lite om.. flere mål må vi iallefall ha, og gjerne slutte å slippe noen inn også..
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                38 mål ja... er vel ganske ok.. for et middelmådig lag..
                skal vi ta opp konkurannsen med RBK og de andre mot toppen av tabellen må vi step it up litt.. RBK ligger på 57mål så langt..

                Om det betyr vinger, midtbane spillere som klarer å putte.. eller keepere som klarer å ta lange nok utspill til at de går i mål.. bryr jeg meg lite om.. flere mål må vi iallefall ha, og gjerne slutte å slippe noen inn også..
                Nettopp det jeg mener. Men Henning Berg klarer alltid å se noe positivt i det negative. Til tross for at det faktisk ikke er noe positivt.
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Nettopp det jeg mener. Men Henning Berg klarer alltid å se noe positivt i det negative. Til tross for at det faktisk ikke er noe positivt.
                  Hvis Henning Berg hadde gravd seg ned etter ti serierunder, som de fleste her på forumet, hadde vi vært klare for Adeccoligaen for lenge siden. Tror det har vært helt avgjørende at han har klart å fokusere på det positive hele veien.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Nedgravd og nedsnødd har vel vært en gjenganger her i år, ja. Enkelte av oss har tenkt å forsette den trenden godt inn i 2010.

                    Kommentar

                    • MartinRE
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2008
                      • 738

                      Opprinnelig skrevet av Spntneous
                      Alle heter Geir i Sandefjord!...
                      Hvorfor Geir ?
                      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Og skuddstyrke
                        Strømsgodet borte?

                        se fra 1:52: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=314126

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          Opprinnelig skrevet av KrisB
                          Strømsgodet borte?

                          se fra 1:52: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=314126
                          Du vet nok godt hvor jeg vil hen. Den bortescoringa mot Godset fra Sundgot er en fin scoring, men det er mer bra plassert enn det er hardt. Lyn sin scoring i går, det er eksempel på skuddfot. Mange av Mifsud sine scoringer også. Kan ikke beskylde Sundgot for å score mye med strak vrist fra tyve meter og utover. Jeg husker en volley på Ullevaal for ca. ti år siden, men da hadde ballen sprett...8-)

                          For all del, Sundgot er en god spiller, men det er grunner til at han aldri har blitt proff og aldri har fått landskamper. Sundgot sine styrker er primært:
                          * Plasseringsevne
                          * Smarte avslutningsvalg
                          * Kaldhet (det er derfor han tar straffer reka)

                          Ingen dårlige egenskaper, men la oss være edruelige her.

                          Bergmann har en del andre styrker, som fart, teknikk og skuddfot. Men det garanterer på ingen måte at han scorer mer enn Sundgot, eller at han blir en bedre spiller.

                          Men, basert på det lille Bergmann har vist foreløpig, så tror jeg han blir en riktig stor spiller. Kanskje den mest komplette spilleren i dagens stall. Nosa og Edwin på sin side har også bra fart, teknikk og skuddfot, men de mangler fotballsmartnessen.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Nosa og Edwin på sin side har også bra fart, teknikk og skuddfot, men de mangler fotballsmartnessen.
                            Greit nok med Edwin, han behöver å jobbe med spilleforståelsen. Nosa fremstår dog som en herre med godt blikk for spillet og god forståelse. Virker fortsatt en smule naiv i forhold til norsk fotball, men han kommer til å bli stor når han virkelig blir varm i tröya. Har mer enn nok potensiale til å bli en ny Koren og vel så det, og opptrer på mange måter veldig likt som Slovenias store sönn. På godt og vondt. Håper dog vi får i gang flere midtbanespillere i det offensive, da det har värt en del blanda drops når det gjelder midtbanespillernes bidrag fremover på banen. Fellen vi skal passe oss for er at vi i for stor grad bygger spillet rundt Nosa, slik vi tidvis gjorde rundt Koren. Gårsdagens andreomgang ble litt sånn. Iggy sto for alt som gjaldt ballfordeling og offensivt skapende fra midtbanen. Midtbanen er i mine öyne vår akilleshel. Alt for få alternativer på kant, og ingen som er i närheten av å fylle Nosas sko ved hans fravär.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5100

                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Kan ikke beskylde Sundgot for å score mye med strak vrist fra tyve meter og utover. Jeg husker en volley på Ullevaal for ca. ti år siden, men da hadde ballen sprett...8-)
                              Du har dårlig korttidsminne. Sandefjord hjemme i år.

                              Strak vrist, 18.4 meter, i krysset.

                              ARILD SUNDGOT. Kjempescoring av Sundgot. Spissen får god tid, spiller vegg med Igiebor og dundrer til på direkten fra 18 meter. Ballen går i en bue i vinkelen
                              Last edited by McGuffy; 05.10.2009, 20:52.

                              Kommentar

                              • BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

                                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                Du har dårlig korttidsminne. Sandefjord hjemme i år.
                                Visst pokker. Begynner å bli gammal. Husk at jeg er en sur sitter på felt O.

                                Dere skjønner imidlertid hvor jeg vil hen. Det er en grunn til at Sundgot tar straffer, og ikke frispark. Og med tanke på hvor elendige vi er på frispark burde hvem som helst få prøve seg. Det er et tankekors. Kippe, Johnsen m.fl. står foran i køen.

                                Igjen, dette er ikke for å hetse Sundgot, men for å påpeke at jeg mener hans styrker ligger andre steder enn langskudd. Litt som Ian Rush i sin tid (en gammel favoritt). Hadde strengt tatt svært få åpenbare styrker, men bøtta inn mål.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Greit nok med Edwin, han behöver å jobbe med spilleforståelsen. Nosa fremstår dog som en herre med godt blikk for spillet og god forståelse. Virker fortsatt en smule naiv i forhold til norsk fotball, men han kommer til å bli stor når han virkelig blir varm i tröya. Har mer enn nok potensiale til å bli en ny Koren og vel så det, og opptrer på mange måter veldig likt som Slovenias store sönn. På godt og vondt. Håper dog vi får i gang flere midtbanespillere i det offensive, da det har värt en del blanda drops når det gjelder midtbanespillernes bidrag fremover på banen. Fellen vi skal passe oss for er at vi i for stor grad bygger spillet rundt Nosa, slik vi tidvis gjorde rundt Koren. Gårsdagens andreomgang ble litt sånn. Iggy sto for alt som gjaldt ballfordeling og offensivt skapende fra midtbanen. Midtbanen er i mine öyne vår akilleshel. Alt for få alternativer på kant, og ingen som er i närheten av å fylle Nosas sko ved hans fravär.
                                  ..så rett så rett. Iggypop var banens desidert beste offensivt. Wehrman bare stod igjen ved noen anledninger. Han gjør jo enkelte ting så deilig smøremykt og effektivt. Redd for å miste ham, og redd for de spjælinne legga hanses! Må polstres!!

                                  Maarius var god, og Logi samt backene. Esset mistet kontroll på vingen sin av og til, men det var fordi han var på vei fram når det ble stygge ballmist sentralt. Litt farlig kanskje, men helt riktig vel å være offensiv hjemme mot et såpass svakt lag.

                                  Hadde aldri trudd jeg sku si det før sesongen, men burde ikke Essedona få en brukbar ettårs kontrakt med opprykk? Jeg er tilhenger av lav grunnlønn, men med godt betalt for de kampene man starter.

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Opprinnelig skrevet av knut
                                    Humor nivået er tid vis høyt på forumet. (hoho. ord deling)

                                    For å holde meg på diskusjonstema, så ser jeg mer fotball i Bergmann enn det jeg gjør i Sundgodt.
                                    Foreløpis har jeg sett sinnsykt mye mere fotball i Sundgot enn i Bergmann.
                                    Korriger meg gjerne den dagen Bergmann putter sitt 100de mål for LSK...
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • El Caco
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2009
                                      • 2286

                                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                      Foreløpis har jeg sett sinnsykt mye mere fotball i Sundgot enn i Bergmann.
                                      Korriger meg gjerne den dagen Bergmann putter sitt 100de mål for LSK...
                                      ...

                                      per dags dato er det med fotball i Bergmann
                                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                      Kommentar

                                      • merch
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2007
                                        • 938

                                        1 Fugl på rundens lag VG-papir i dag:
                                        Karim Essidiri

                                        Han kom med på rundens lag i Dagbladet også gitt
                                        Last edited by merch; 06.10.2009, 15:08.
                                        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2168

                                          Bergmann som kantspiller ?

                                          Når Berg ikke har plass til Bergmann som spiss i start-elleveren,burde han vel vært et "hett" alternativ på en av kantene.Myklebust har fått nok sjanser og Tokstad blir for "lett" ennå,på dette nivået.Og Mouheli bør kun være et alternativ sentralt.

                                          Kommentar

                                          Working...