Ny match på torsdag.. Som de fleste sikkert vet så er koren og søgård ute med karantene.. Hva skjer med sentral midtbane? sannsynlig at einarsson får den ene plassen (ganske bankers igrunn) .. det er vel lite trolig at kasey får sjangsen? Tipper vidarsson får spille med gylfi på midten, hvis arne tørr å starte med david.. han er jo trossalt under 25 år og har ennå ikke spilt 50 kamper totalt for fugla.. (scary) :roll:
Baron bør vel bli klar.. men man vet jo aldri med han.. hvis han ikke spiller så er det 3. gang på rad han ikke spiller i skien.. liker han seg ikke der? :lol:
det så litt mer alvorlig ut med powell og jeg frykter at han må stå over.. er det duket for mato?
får håpe de 2 siste blir klare også håper jeg de 2 som får spille på SMB griper sjangsen og sist men ikke minst; alle mann til skien!!
Baron bør vel bli klar.. men man vet jo aldri med han.. hvis han ikke spiller så er det 3. gang på rad han ikke spiller i skien.. liker han seg ikke der? :lol:
det så litt mer alvorlig ut med powell og jeg frykter at han må stå over.. er det duket for mato?
får håpe de 2 siste blir klare også håper jeg de 2 som får spille på SMB griper sjangsen og sist men ikke minst; alle mann til skien!!
Kommentar