Opprinnelig skrevet av Oslo-kanari
ODD - LSK
Collapse
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
Så uforutsigbar Erlandsen alltid har vært i laguttaket, er det jo blitt enda vanskeligere, med to skada og to i karantene, å tippe hva han vil gjøre.....
Et ikke så dristig tips er at Erlandsen velger å starte med
Misund (Baron hvis han er OK)
Werni Andresen Kippe Shane
Andersson Wehrman Vidarsson Strand
Einarsson
Sundgot
Dette forutsetter at Vidarsson er OK (veit ikke hvorfor han ble tatt av etter 70 min i LSK2-kampen i går), og at eneste grunn til at Wehrman ikke spilte i går er karantene for LSK2. Hvis en av de to ikke spiller, er det mulig vi får se Tom på SMB (der han oftest spilte i Eidsvold, og der han spilte i går). Men her er det også aktuelt å sette inn Gylfi, og la Eirik eller Mato (Mato som hengende, Eirik helt på topp) spille spiss. Når Winsnes spilte back i går, anser jeg ikke han aktuell for verken SMB eller kantene. Avhengig av hvordan Berget gjorde det i går, KAN han muligens ta høyrekanten, skyve Chris ned på backen, der han helst vil spille, og Werni ut av laget.
Siden vi vel ikke har vunnet i Skien på en del år, og likevel må gjøre såpass mange bytter på startellevern, kunne jeg like gjerne tenkt meg
Misund
Chris PSA Kippe Thorud(Shane)
Stian(JP) Gylfi(Kasey) David(Tom) Strand
Arild Mato/Eirik/Aggag
men jeg tipper som sagt at Erlandsens laguttak ikke overrasker. Denne gangen heller.
gilbertKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gilbertDette forutsetter at Vidarsson er OK (veit ikke hvorfor han ble tatt av etter 70 min i LSK2-kampen i går)..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernOpprinnelig skrevet av gilbertDette forutsetter at Vidarsson er OK (veit ikke hvorfor han ble tatt av etter 70 min i LSK2-kampen i går)
gilbert
som savner et skikkelig referat fra kampen mot D/F, og må legge sammen de sparsomme opplysningene fra rønnerns kampfakta og glenns rapport på fugla.comKommentar
-
Håper virkelig at Mato får prøve seg fra start,og at Gylfi får
spille på midten hvor han hører hjemme..og David ved siden av.
Men..frykter defensiv holdning med Gylfi som hengende spiss bak
Gilbert...gjør noen interessante forandringer da Arne... :!:
for en gangs skyld... :roll:Kommentar
-
Går den kampen på Web-TV etc.?!?Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Er det mye hakking og sånn? Koster det noe?Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av rEPPAStart 11ern i Skien i dag:
Misund
Kippe - Andresen - Shane
Anderson - Winsnes - Kasey - Strand
Sundgot
Tips: 4-0 til LSK!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
jaja.. 1-0 på frispark.
faen =/- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
JAAAAAAAAA
1-1 EINARSSON- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
yeeeehaaaaaaa !!!!!!! vi scora
og web-tv til NRK suger i dag , grrrrrrrrKommentar
Kommentar