Opprinnelig skrevet av trigz
ODD - LSK
Collapse
X
-
Tja... Uansett så blir vel det billigere enn å spille neste sesong i divisjon 1?
LSK rykker neppe ned, men at en annen trener kanskje kunne ha gjort ting annerledes/bedre, det er det vel bred enighet om. Hva styret velger å gjøre er noe ganske annet.
-dIsTurBeD-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KayoHvorfor spilte vi med røde drakter??? -Siden Odd spilte med sine vanlige drakter så ser jeg ikke noe problem med å spille i gult og svart...
Det samme satt jeg å funderte på i går kveld......
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av _Jonernenig.. MEN problemet er vel at vi ikke har råd til å sparke han? mener å ha hørt at han har en klausul i kontrakten som sier at det ikke blir billig å sparke han hvertfallCuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ja få sparka han...hvilke gode spillere har ikke han krangla med?
Berntsen har han vel krangla med, whermann, og en eller annen gang så må det vel sprekke for koren også?
Hvis vi mister koren da blir jeg irritert! FÅ bort erlandsen NÅ!Kommentar
-
-
Jeg tror ikke det er Erlandsen det er noe feil med. Det er spillerene. Det er de som ikke klarer å omsette sjangsene til mål. Erlandsen ha lært dem hvordan de skal komme til sjangser, det er jobben hans. At våre spisser ikke klarer å score nok er ikke Erlandsens feil. Man kan si så mye man vil om at Sundgot scorer "masse", men hvis du ser i forhold til antall sjangser de har skapt, er det ikke bra nok. Syntes Erlandsen har funnet et fint system som virker med hvordan vi kommer til sjangser. Problemet vårt er at vi ikke scorer nok!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everJeg tror ikke det er Erlandsen det er noe feil med. Det er spillerene. Det er de som ikke klarer å omsette sjangsene til mål. Erlandsen ha lært dem hvordan de skal komme til sjangser, det er jobben hans. At våre spisser ikke klarer å score nok er ikke Erlandsens feil. Man kan si så mye man vil om at Sundgot scorer "masse", men hvis du ser i forhold til antall sjangser de har skapt, er det ikke bra nok. Syntes Erlandsen har funnet et fint system som virker med hvordan vi kommer til sjangser. Problemet vårt er at vi ikke scorer nok!
PS :arrow: Er ikke vits i å forsvare Arne på død og liv her på forumet, for han er ikke her å leser det vi skriver.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenOpprinnelig skrevet av KayoHvorfor spilte vi med røde drakter??? -Siden Odd spilte med sine vanlige drakter så ser jeg ikke noe problem med å spille i gult og svart...
Det samme satt jeg å funderte på i går kveld......
.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everJeg tror ikke det er Erlandsen det er noe feil med. Det er spillerene. Det er de som ikke klarer å omsette sjangsene til mål. Erlandsen ha lært dem hvordan de skal komme til sjangser, det er jobben hans. At våre spisser ikke klarer å score nok er ikke Erlandsens feil. Man kan si så mye man vil om at Sundgot scorer "masse", men hvis du ser i forhold til antall sjangser de har skapt, er det ikke bra nok. Syntes Erlandsen har funnet et fint system som virker med hvordan vi kommer til sjangser. Problemet vårt er at vi ikke scorer nok!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kanskje trigz skal komme seg opp av sofaen på Bøler og ta seg en tur på en LSK-match? Akkurat nå sendte du inn et innlegg under tråden Odd vs Fugla (en match du åpenbart ikke har sett ett sekund av), hvor du kommer med masse fjas om bare lange baller osv. Personlig mener jeg førsteomgangen vår mot Odd var årsbeste (spillemessig, selvfølgelig), hvor vi kjørte over Tippeligaens til nå muligens beste lag med kombinasjoner på kantene, en Kasey i storform som spillefordeler etc. At han dansken skulle være i det lune han var i, er liksom ikke no' vi kan gardere oss mot, og hadde han ikke vært det er jeg helt sikkert på at vi hadde reist fra Skien med 3 poeng i bagasjen. Arne E har prata mye om tilfeldigheter til nå, og også Odd-matchen kan puttes under kategorien svært ufortjente Fugla-tap!TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av andeeKanskje trigz skal komme seg opp av sofaen på Bøler og ta seg en tur på en LSK-match? Akkurat nå sendte du inn et innlegg under tråden Odd vs Fugla (en match du åpenbart ikke har sett ett sekund av), hvor du kommer med masse fjas om bare lange baller osv.
Sukk..... Vi er ikke bare Norges mest harry fans, vi må faen meg være noe i nærheten av Norges dummeste også.....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Scages: Hehehe... Tror nok ikke trekker snittet hverken opp eller ned jeg, er nok en gjennomsnitlig dum kanarifuglUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar