ODD - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    #61
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Faen, ERLANDSEN UT! Skal han få lov til å lede LSK ned i 1. divisjon før han blir kastet? SPARK ERLANDSEN NÅ!!
    enig.. MEN problemet er vel at vi ikke har råd til å sparke han? mener å ha hørt at han har en klausul i kontrakten som sier at det ikke blir billig å sparke han hvertfall
    ..................

    Kommentar

    • dIsTurBeD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 668

      #62
      Tja... Uansett så blir vel det billigere enn å spille neste sesong i divisjon 1?
      LSK rykker neppe ned, men at en annen trener kanskje kunne ha gjort ting annerledes/bedre, det er det vel bred enighet om. Hva styret velger å gjøre er noe ganske annet.

      -dIsTurBeD-

      Kommentar

      • Kayo
        Medlem
        Bøffel
        • Jan 2004
        • 34

        #63
        Hvorfor spilte vi med røde drakter??? -Siden Odd spilte med sine vanlige drakter så ser jeg ikke noe problem med å spille i gult og svart...

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kayo
          Hvorfor spilte vi med røde drakter??? -Siden Odd spilte med sine vanlige drakter så ser jeg ikke noe problem med å spille i gult og svart...
          '
          Det samme satt jeg å funderte på i går kveld......

          .
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • Jumbo
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2004
            • 66

            #65
            Sikkert av samme grunn som rosenborg spilte i sine reserve farger når de gjestet åråsen.

            Noen med dårlig fargesyn kan vel forveksle det hvite med det gule.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7056

              #66
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              enig.. MEN problemet er vel at vi ikke har råd til å sparke han? mener å ha hørt at han har en klausul i kontrakten som sier at det ikke blir billig å sparke han hvertfall
              Hvor dyr kan den klausulen være? Han har kontrakt tom. 31.12, dvs at han skal ha ytterligere sju måneder med lønn. Gi han det og fjern ham før LSK mister en frustrert Koren og ligger på nedrykksplass med bavianfotballen til Erlandsen!
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #67
                Ja få sparka han...hvilke gode spillere har ikke han krangla med?

                Berntsen har han vel krangla med, whermann, og en eller annen gang så må det vel sprekke for koren også?

                Hvis vi mister koren da blir jeg irritert! FÅ bort erlandsen NÅ!

                Kommentar

                • fugla_4_ever
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 467

                  #68
                  Siden du nevner krangler... Diallo!

                  Kommentar

                  • fugla_4_ever
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 467

                    #69
                    Jeg tror ikke det er Erlandsen det er noe feil med. Det er spillerene. Det er de som ikke klarer å omsette sjangsene til mål. Erlandsen ha lært dem hvordan de skal komme til sjangser, det er jobben hans. At våre spisser ikke klarer å score nok er ikke Erlandsens feil. Man kan si så mye man vil om at Sundgot scorer "masse", men hvis du ser i forhold til antall sjangser de har skapt, er det ikke bra nok. Syntes Erlandsen har funnet et fint system som virker med hvordan vi kommer til sjangser. Problemet vårt er at vi ikke scorer nok!

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                      Jeg tror ikke det er Erlandsen det er noe feil med. Det er spillerene. Det er de som ikke klarer å omsette sjangsene til mål. Erlandsen ha lært dem hvordan de skal komme til sjangser, det er jobben hans. At våre spisser ikke klarer å score nok er ikke Erlandsens feil. Man kan si så mye man vil om at Sundgot scorer "masse", men hvis du ser i forhold til antall sjangser de har skapt, er det ikke bra nok. Syntes Erlandsen har funnet et fint system som virker med hvordan vi kommer til sjangser. Problemet vårt er at vi ikke scorer nok!
                      Hei da Arne nå har fått nesten alt han har grini og mast i alle år så ER det han som er problemet.

                      PS :arrow: Er ikke vits i å forsvare Arne på død og liv her på forumet, for han er ikke her å leser det vi skriver.

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                        Opprinnelig skrevet av Kayo
                        Hvorfor spilte vi med røde drakter??? -Siden Odd spilte med sine vanlige drakter så ser jeg ikke noe problem med å spille i gult og svart...
                        '
                        Det samme satt jeg å funderte på i går kveld......

                        .
                        Det var sikkert ett supertriks Arne tror han fant på " bytte trøyer og se om vi vinner" :roll:

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7056

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                          Jeg tror ikke det er Erlandsen det er noe feil med. Det er spillerene. Det er de som ikke klarer å omsette sjangsene til mål. Erlandsen ha lært dem hvordan de skal komme til sjangser, det er jobben hans. At våre spisser ikke klarer å score nok er ikke Erlandsens feil. Man kan si så mye man vil om at Sundgot scorer "masse", men hvis du ser i forhold til antall sjangser de har skapt, er det ikke bra nok. Syntes Erlandsen har funnet et fint system som virker med hvordan vi kommer til sjangser. Problemet vårt er at vi ikke scorer nok!
                          Det er Erlandsen som tar ut laget, velger taktikken og detaljstyrer hva spillerne skal foreta seg på banen. "Taktikken" burde jeg kanskje skrive, for hva gjør laget utenom å lempe langt fra eget forsvar? Ikke stort, etter hva jeg kan se. Erlandsen er ansvarlig for spillergruppa og må dermed også ta ansvar for resultatene. Med det laget vi har nå er det rett og slett ræva det han har fått til i år.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

                            #73
                            Kanskje trigz skal komme seg opp av sofaen på Bøler og ta seg en tur på en LSK-match? Akkurat nå sendte du inn et innlegg under tråden Odd vs Fugla (en match du åpenbart ikke har sett ett sekund av), hvor du kommer med masse fjas om bare lange baller osv. Personlig mener jeg førsteomgangen vår mot Odd var årsbeste (spillemessig, selvfølgelig), hvor vi kjørte over Tippeligaens til nå muligens beste lag med kombinasjoner på kantene, en Kasey i storform som spillefordeler etc. At han dansken skulle være i det lune han var i, er liksom ikke no' vi kan gardere oss mot, og hadde han ikke vært det er jeg helt sikkert på at vi hadde reist fra Skien med 3 poeng i bagasjen. Arne E har prata mye om tilfeldigheter til nå, og også Odd-matchen kan puttes under kategorien svært ufortjente Fugla-tap!
                            TS05 - Felt C

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av andee
                              Kanskje trigz skal komme seg opp av sofaen på Bøler og ta seg en tur på en LSK-match? Akkurat nå sendte du inn et innlegg under tråden Odd vs Fugla (en match du åpenbart ikke har sett ett sekund av), hvor du kommer med masse fjas om bare lange baller osv.
                              Han er jo ikke akkurat aleine i dette forumet om å hevde det samme, skulle tro det var en og samme gutt som skriv under en haug med nikk.

                              Sukk..... Vi er ikke bare Norges mest harry fans, vi må faen meg være noe i nærheten av Norges dummeste også.....
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                ......... vi må faen meg være noe i nærheten av Norges dummeste også.....
                                Dere skal være glad jeg er fugla fan, jeg trekker opp snittet noe jævelig!

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #76
                                  Scages: Hehehe... Tror nok ikke trekker snittet hverken opp eller ned jeg, er nok en gjennomsnitlig dum kanarifugl
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Kanarifugl
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Feb 2004
                                    • 47

                                    #77
                                    Hehe, Scages. Veldig bra. Beskjeden er du i alle fall ikke.

                                    Kommentar

                                    Working...