Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bøyer meg nok en gang i støvet for Kreativ fugla:-) nok en gang leverer de varene. Blir jævla lykkelig hver gang dere legger ut disse filmsnuttene, dere gjør livet lettere i en ellers hardt tid for oss som heier på LSK TAKK
gleder meg enormt til Årsfilmen kommer, håper denne kommer slik at jeg rekker å få dem før jul?
Jeg ønsker meg ikke denne til jul, hvis den kommer før jul klarer jeg jo for pokker aldri å vente til jul med å skaffe meg den og se den! denne må jeg ha med det samme den kommer ut.
Kommentar