Hvor jævlig nedsnødd går det an å bli? I en tid hvor klubbene sliter økonomisk skal altså muligheten til å forbedre "produktet" fjernes? Gudene skal vite at Guns'n Roses tidvis har vært det eneste testosteronfylte gledelige innslaget på Åråsen i år. Ærlig talt får jeg innovertiss av den pompøse og malplasserte offisielle hymnen, men den symboliserer vel NFFs kjerneverdier? Pompøse og malplasserte?
Ingen velkommen i jungelen lenger?
Collapse
X
-
Ingen velkommen i jungelen lenger?
Hvor jævlig nedsnødd går det an å bli? I en tid hvor klubbene sliter økonomisk skal altså muligheten til å forbedre "produktet" fjernes? Gudene skal vite at Guns'n Roses tidvis har vært det eneste testosteronfylte gledelige innslaget på Åråsen i år. Ærlig talt får jeg innovertiss av den pompøse og malplasserte offisielle hymnen, men den symboliserer vel NFFs kjerneverdier? Pompøse og malplasserte?Stikkord: Ingen -
Dette er et av tiltakene for å gjøre fotballen kjedelig og usjarmerende.
Jeg vet ikke hvor mange år til jeg gidder når NFF gang på gang kommer med lover og regler som ikke har noen hensikt overhodet, som kun går utover et bra helhetsinntrykk av et arrangement. -
Snakk om å bryte ned tradisjoner a?
Vet ikke hvor lenge den har blitt brukt men føles ut som den introen har vært der så lenge jeg kan huske. (kanskje ikke tenkt over at det har vært andre før)
Rart folk hater NFF!UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Jeg har ikke ord lenger....! Det er altså mye viktigere å passe på at klubbene spiller rett sang når lagene entrer banen, fremfor at de har en sunn og bærekraftig økonomi (ref Liiiiiin).
Norsk fotball har det jaggu ikke bra om dagen, og sykdommen heter trolig NFF.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
snart blir det forbudt med tilskuere pga ultras, snart går alle kanelene på pay pay pay PAYYYY tv innerst inne i abonements helvete og du ender opp med en månedspris på godt i overkant av 2500kr i måneden pr abonement. der sitter man å analyserer dommerne ned i minste detalj(enda mer enn i dag), der hvor man har kameraer overalt og man har live tilgang til garderoben 24/7 og alt man sier blir brukt mot klubben av media og nff. snart er det også slik at fair play belønnes med seriegull. snart får man min 5 kampers karantene for å feire ekstra hardt sammen med fansen.
dra til helvete nff
(åh det var godt å få det ut!!!)Kommentar
-
Dette er jo noe som NFF bestemte før seriestart, derfor er det ikke overraskende at LSK har fått beskjed om å droppe den.
Men at dem i det hele tatt klarer å lage slike regler, og i tillegg presiserer regelen når det er igjen 2 hjemmekamper, det er det bare nøff som klarer!
Ser at KFL sin talsmann oppfordrer til sivil ulydighet fra LSK. Gjelder det bluss på feltet også? Isåfall er vi en gjeng som kommer på feltet til søndagKommentar
-
Kommentar
-
Vi var flere som ble overrasket over at FFK ikke følger reglementet med tanke på å ha en nøytral speaker. Apparatet på Åråsen er tydeligvis langt mer profesjonelt, og vil vi selvsagt beholde det slik framover.
Litt på siden: En av mine mest spesielle opplevelser var mannen i den oransje dressen på Kålår Line stadion som gikk rundt og skrek: "Kåm ijæn da Ålesunn. Lag litt mære liv!!". Min mening: Ikke spesielt imponerende.
OKB: Vet du noe om dette?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Foreslår att LSK spiller Rage against the machine med Killing in the name of. Jeg er så møkk lei nff att jeg snart spyr. Bare for å kødde med nff så kan LSK droppe den helvetes o fortuna og spille welcome to the jungle istedenfor.Kommentar
-
Vi er for blussing, men vi har ikke penger til bøter. Når trusselen om poengtrekk overfor klubben også er der er man nødt til å la bluss ligge. Klubben er større enn supporterne.
Historisk har KFL aldri vært redd for å ty til sivil ulydighet når det virkelig har vært på sin plass.Vidar Evje
Kommentar
-
er det mulig?
:evil:Brenn i Helvete NFF! Vi får vel pugge teksten frem til søndag og gaule for full hals selv! Faan at det er mulig å lage så mye intrikate regler som ødelegger festen på tribunen!:evil:I med og Motgang vi er LILLESTRØMKommentar
-
Hva med å spille welcome to the jungle etter de har ropt opp spillerne? Når keeperne er på vei til målet og gutta lager sirkel for å gire seg opp, da hadde den sangen passet bra.Kommentar
-
Håper virkelig ingen finnner på å blusse i løpet av de siste to kampene. Det ville vært typisk NFF å gi oss poengtrekk for dette for å lage et eksempel av oss. Med poengtrekk rykker vi ned.
Har noen noen god forklaring på hvorfor Lillestrøm er sist på fair play-tabellen?
Vi topper ikke kort-statistiken og Stabæk som kasta mynter på Jarstein er nr 3, Odd som hadde et overfall på banen og utnytta skade hos motspiller er nr 4 og Vålerenga som har blussa gjenntatte ganger er nr 5.
Ser ikke hva Lillestrøm har gjort for å bli sist...Kommentar
-
Ja, fra LSKs side. Gir klubben signaler om at de tar eventuell bot etter blussing på feltet er KFL klare.
Vi er for blussing, men vi har ikke penger til bøter. Når trusselen om poengtrekk overfor klubben også er der er man nødt til å la bluss ligge. Klubben er større enn supporterne.
Historisk har KFL aldri vært redd for å ty til sivil ulydighet når det virkelig har vært på sin plass.Kommentar
-
Håper virkelig ingen finnner på å blusse i løpet av de siste to kampene. Det ville vært typisk NFF å gi oss poengtrekk for dette for å lage et eksempel av oss. Med poengtrekk rykker vi ned.
Har noen noen god forklaring på hvorfor Lillestrøm er sist på fair play-tabellen?
Vi topper ikke kort-statistiken og Stabæk som kasta mynter på Jarstein er nr 3, Odd som hadde et overfall på banen og utnytta skade hos motspiller er nr 4 og Vålerenga som har blussa gjenntatte ganger er nr 5.
Ser ikke hva Lillestrøm har gjort for å bli sist...Kommentar
Kommentar