Ingen velkommen i jungelen lenger?
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=574460
særiøst de kan ikke si at vi ikke skal ha noen andre sanger enn tippeligafanfaren. då må vi jo fjerne 'du går aldri aleiene til åråsen' sangen også da!!Kommentar
-
Vet ikke hvor lurt det er med et banner, ettersom en to-stangs med "mot den moderne fotballen" som ble holdt opp av juniorer for 2 uker siden, satte sinne i kok hos noen og en av de "skyldige" fikk huden full!
Et stort banner med et budskap mot NFF blir kanskje for mye for noen????
Selv støtter jeg budskap mot NFF, mdmf, osv.., men vet at noen ikke gjør det!
Litt pussig også at så mange plutselig ønsker å ha et banner mot NFF nå, men at det for 2-3 år siden var alt for mye hets av forbundet , og man burde fokusere mer på å støtte LSK. Jeg har alltid ment at begge deler er mulig! Eurostand støttet f.eks. ikke LSK, men da "kjempet" vi for supporteres rettigheter, som igjen fører til at vi kan støtte LSK bedre! Så ja, jeg mener faktisk at det henger sammen og at begge deler er mulig!
Dette er hentet fra tideligere og da ble UFC kritisert:
2. Det har INGEN ting med support av LSK og ha bannere med "ACAB", "Mot den moderne fotballen", "Hater NFF" el.l.
å nei du, KFL har skrevet under på tribunereglement om at man ikke får lov til å uttale seg negativt om NFF...
Hva er forskjellen i å synge "Hater NFF" og "Hater enga, rosenborg, Nannskog etc..." Er ikke det også usakelig hets?
Mulig jeg er dum og ikke skjønner ting her, og noen må gjerne forklare det til meg, isteden for å pirke og kverulere på det jeg skriverMCMXVIIKommentar
-
Hva med å bare gi faen og spille den alikevel? Evt ta med egne høytalere å spille den foran KFL.
Artige er at NFF mener dette var i samhold med klubbene selv, hvilke triste klubber vil faktisk gå inn for at ALLE spiller samme sangen?Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Welcome to the jungle-banner på Søndag. Om KFL ræ-ræ-synger welcome to the jungle samtidig som speaker spiller av TL-"hymnen" på anleggets laveste nivå så blir det bra. Vi står jo allerede nederst på fairplay-lista, så vi har ingenting å tape."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
I og med at jeg har benyttet denne tråden til igjen å påpeke at tribunereglementet innebærer en innskrenkning i Grunnlovens §100, så antar jeg at jeg av en eller annen grunn har gjort meg fortjent til tittelen "brønnpisser." I så fall vil jeg benytte anledningen til å gjøre oppmerksom på at denne "brønnpisseren" ihvertfall var tilstede på det nevnte møtet....Knurr...Kommentar
-
Regner med at discolåta til lyn har fått samme skjebne?Har Viking fortsatt lov å spille musikk etter scoring? Lurer på hvor lenge det er til alle MÅ ha supporterutstyr tredd over øra før man kommer inn portene på Åråsen.
Snart er det den samme opplevelsen uansett hvilken stadion man er på.Kommentar
-
I og med at jeg har benyttet denne tråden til igjen å påpeke at tribunereglementet innebærer en innskrenkning i Grunnlovens §100, så antar jeg at jeg av en eller annen grunn har gjort meg fortjent til tittelen "brønnpisser." I så fall vil jeg benytte anledningen til å gjøre oppmerksom på at denne "brønnpisseren" ihvertfall var tilstede på det nevnte møtet....
Du var der og burde huske at de fra styret ville så absolutt ikke nekte enhver ytring mot NFF, motstandere eller lignende. Å kjøre et budskap mot NFF i denne saken, er vel neppe å regne som usakelig. Eksempelet som det ble henvist til er jo de mongloide Hater NFF-skjerfene, her har vi muligheten til å sparke med både kløkt og skarp penn.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar