Siden de spilte den FØR spillerne kom ut på banen så unngikk man vel også reglene til NFF.
Ingen velkommen i jungelen lenger?
Collapse
X
-
Jammen bra at de ikke kutta den helt, skulle vel egentlig bare mangle, men kudos til de ansvarlige uansett. Fotballen blir forsøkt konformitert ihjel av sportens egen interesseorganisasjonKommentar
-
merkett at et beist våknet til live inni meg når sangen kom på igår..
tja, virket som om noe lignende skjedde med alle på felt b ca...
TUSEN hjertelig takk til vedkommende som begynte med
"her skal det bli et helvete"
for en eller annen grunn har jeg aldri tenkt på det som en "posetiv sang", men hjalp i samme måte som welcome to the jungle til å lage en skikkellig god ramme, også er den "litt" festligere enn tippeliga hymnen eller hva den heter.
stemmer for at det skal bli et helvete hver gang gutta går på banen fra nå av!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
No one likes us but us.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Imaget til lsk passer meg perfekt.De gangene det er sarkastisk passer det ganske bra. Tror ikke vi provoserer bortefansen som de til tider provoserer oss.Kommentar
-
Nye regler for minuttene før kampstart. Kanskje ikke relevant for jungelen, men det ligger andre muligheter her nå.
De to siste sesongen har Norges fotballforbund krevd like prosedyrer før avspark på alle arenaer. Dermed har det ikke vært rom for lokale skikker og sanger som for eksempel bergensernes elskede «Nystemten».
Nå har NFF åpnet for at lagene får spille en egen klubbsang rett før kampstart. For at det skal bli tid til dette, blir spillere og dommere presentert på storskjerm før de entrer banen og tippeligahymnen spilles.
Deretter hilser lagene på hverandre, før det altså blir anledning til å stemme i en lokal supportersang - både fra tribunen og over høytaleranlegget - mens lagene står på linje midt på banen.Kommentar
-
Jungelen skal spilles når spillerne kommer ut av spillertunnellen, mye tøffere å entre banen til det en den jevla tippeligahymnen.
Kan de ikke spille den når de står på linje? Som de gjør med Champions League hymnen.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Flott. VIF spiller Vålenga Kjerke, Brann har Bystemten, og vi, vi har Guns And Roses med Welcome to the Jungle. Man kan si hva man vil om både kjerke og nystemt, men det er i det minste sanger som har en viss forbindelse til lagene sine. Vi, derimot, har en av verdens mest ihjelspilte sanger som til alt overmål ikke kan kalles annet enn blodharry.
FY FAEN så pinlig det er.
Står fortsatt på at LOKALE Dimmu Borgir med Puritania hadde vært et mye bedre alternativ, selv om det selvsagt burde vært "Aldri Aleine til Åråsen".Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Flott. VIF spiller Vålenga Kjerke, Brann har Bystemten, og vi, vi har Guns And Roses med Welcome to the Jungle. Man kan si hva man vil om både kjerke og nystemt, men det er i det minste sanger som har en viss forbindelse til lagene sine. Vi, derimot, har en av verdens mest ihjelspilte sanger som til alt overmål ikke kan kalles annet enn blodharry.
Står fortsatt på at LOKALE Dimmu Borgir med Puritania hadde vært et mye bedre alternativ, selv om det selvsagt burde vært "Aldri Aleine til Åråsen".Kommentar
-
Står fortsatt på at LOKALE Dimmu Borgir med Puritania hadde vært et mye bedre alternativ, selv om det selvsagt burde vært "Aldri Aleine til Åråsen".
God helg!Kommentar
-
Uansett, ta deg en bolle.Kommentar
-
Hva er galt med originalitet? Finne på noe nytt?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det er dere andre som burde ta dere en bolle. Bare fordi man er fotballidiot trenger man ikke ha dårlig smak. We are the champions har sikkert også en spennende tekst man kan trekke paraleller til så mangt med, men den er fortsatt like jævla oppbrukt. Akkurat som WTTJ.
Hva er galt med originalitet? Finne på noe nytt?
Og så har onkel Grusom sikkert noe å innvende mot dét også......Knurr...Kommentar
-
Enig her, men ikke noe nytt bare fordi det er nytt. Det må være bedre enn det vi har i dag. Enn så lenge har jeg ikke sett noen forslag som jeg synes er bedre enn WTTJ, men jeg har neppe sett alle forslag som har kommet. WTTJ funker greit nok, men kunne tenkt meg noe enda bedre.
Om noen kunne ta seg bryet med å lage en fet tekst til Gudfaren melodien så tror jeg vi har en vinner. Eventuelt bare melodien i seg selv ville gjøre seg spesielt på flomlyskamper. Mafiaen har jo lange tradisjoner i kontorene på Åråsen og så den er lokal."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Det er dere andre som burde ta dere en bolle. Bare fordi man er fotballidiot trenger man ikke ha dårlig smak. We are the champions har sikkert også en spennende tekst man kan trekke paraleller til så mangt med, men den er fortsatt like jævla oppbrukt. Akkurat som WTTJ.
Hva er galt med originalitet? Finne på noe nytt?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vålerenga kirke er en nesten like sørgelig fotballsang som You'll never walk alone. Utdatert polkamusikk for gamle menn.
Gi meg noe som får bassen til å pumpe og gir bevegelse i mellomgulvet.
Welcome to the jungle er helt greit.LSK Norges beste lagKommentar
-
Visst er det noe som heter smak og behag, og bruken av WTTJ behager ikke mine smaksløker. Liker tanken på gudfaren, men tekst kan man ikke ha i så fall. Har ikke sagt at jeg har svaret på alt, men om det ubehager kan jeg gjerne gjøre det. Uansett kan det da ikke argumenteres mot at WTTJ er oppbrukt og ihjelspilt???
Jepp, vi har diskutert det før, men så lenge man fortsetter praksisen må jo jeg få lov til å fortsette å protestere på det?
Jeg har ikke sagt at Vålerenga Kjerke er en bra sang, snarere tvert i mot, jeg synes den er traurig og slapp. Det betyr imidlertid ikke at den ikke utgjør noe ekstra supporterne kan identifisere klubben sin med, i stedet for asconaer, hårspray og ballgensere.
Blir aggressiv av å skrive om Vinger og Molde. Masse spillere jeg knapt kjenner til.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Synes dere snakker litt rundt hverandre. Vålerengen Kirke og WTTJ er ikke sammenlignbare sanger. WTTJ ble brukt som innmarsjsang, men etter at NFF satt foten ned, ble den spilt rett før TL-hymnen, mens spillerne sto i tunnelen.
Vålerengen Kirke er langt fra en innmarsjsang, mer en seig, uthalende, og kjedelig hymne. Der har vi AATÅ som er mye bedre.Kommentar
Kommentar