Ingen velkommen i jungelen lenger?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • nebbjævel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2009
    • 511

Utlys en konkurranse om en ny låt til dette formålet. Sett opp noen enkle retningslinjer som låtlengde, holdbarhetsdato etc, og ta forbehold om at alle bidrag kan forkastes dersom ingen holder mål. " Aldri aleine" er ei kjempefin låt, men neppe egnet til å avskrekke motstanderen.

Kommentar

• gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

WTTJ eller ikke, det viktigste er at vi slutter å spille O Fortuna før hver bidige kamp. Er så jævlig lei!
      I have this condition.

Kommentar

• El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

Hvis en sang kan gi meg mer gåsehud enn det WTTJ gjør hver hjemmekamp, velkommen skal den være.
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5918

Opprinnelig skrevet av gorken
          WTTJ eller ikke, det viktigste er at vi slutter å spille O Fortuna før hver bidige kamp. Er så jævlig lei!
          Du kan begynne å synge den istedet. Bare sånn til avveksling ;-)

Men til topic: Det spiller ingen rolle om WTTJ er oppbrukt eller ikke. Det som er vesentlig er hva den symboliserer og at alle besøkende lag vet det. (og det gjør de)
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Lars2
            Medlem
            Møteplager
            • Jul 2009
            • 89

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Men til topic: Det spiller ingen rolle om WTTJ er oppbrukt eller ikke. Det som er vesentlig er hva den symboliserer og at alle besøkende lag vet det. (og det gjør de)
            Gjør de egentlig det? Hørte flere ganger i fjor og i 2008 at det ikke lenger gjorde så vondt å besøke Åråsen.

Men misforstå meg ikke, jeg vil ha WTTJ tilbake.
            "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

Kommentar

• Spntneous
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 1990

Jeg syntes "her name is Rio, and she dances on the sand", var en hyggelig sang på Åråsen for noen kamper tilbake. Hva med den som intro?

</Epictrollface>
              Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
              Episodene ligger på iTunes og kfl.no

Kommentar

• 007

De spilte vel i hvert fall WTTJ når spillerne kom på banen til 2.omgang mot rævBK.
                Det synes jeg passet ekstremt bra, for da ledet vi jo 1-0 og hadde vært det beste laget i 1.omgang.
                Fortsett med det! (Både WTTJ og det å lede 1-0 til pause ).

Kommentar

Working...