Godt jobba II NFF: LSK på bånn av fair-play rankingen
Collapse
X
-
Jøss, svar fra Nøff.
Her ser du grunnlaget for vurderingen: http://www.fotball.no/nff/Fair-Play/...toppfotballen/
(Egen kommentar etter å ha sett kjapt på linken: De gjør som de vil altså.)LasseNKommentar
-
Jeg tolker denne rangeringen som ett bevis på at Åråsen er ett helvete å besøke. Det liker jeg.
Fortsett sånn.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg tipper banneret paa Ullevaal, samt Arilds viljehands er de to enkeltepisoden som har skaffet oss mest minuspoeng..
Gule og röde kort kan det i alle fall ikke vaere, for vi har vel sjeldent faatt saa faa som denne sesongen.
Hele denne "kaaringen" blir jo latterlig uten en konkret begrunnelse. Naa virker rekkefoelgen helt tilfeldig...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Heia NFF: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=574486
Farsen fortsetter: Lyn, "Fair-Play rankingen", og Lars Iver Strand på en uke.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det er ikke annet å si enn at fair-playrankingen baserer seg i hovedsak på subjektive kriterier, ergo ser jeg ingen hensikt med å dvele lenge ved disse tallene og godta at vi er mest hatet i hele Norges land. Jeg VET vi er et fairplayspillende lag, i motsetning til Fredrikstad, Tromsø, Molde, RævBK, Søpla IF, Odd, Brann etc. Det er nok for meg!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Spesielt når flere lag som har laget faenskap og kvalme sesongen gjennom og vært involvert i den ene episoden etter den andre ligger på øvre halvdel av tabellen.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Basert på kort, blir i alle fall poengene som er trukket slik:
Rbk, Bodø/Glimt: 28
Odd: 32
Viking: 33
Stabæk, Tromsø: 35
Molde, vif, Start: 36
Lillestrøm, Brann: 38
aalesund: 41
Strømsgodset, Sandefjord, Fredrikstad: 43
Lyn: 47En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
det sier jo seg selv at når vi har en kort statistikk på 32 gule og 3røde så er det jo klart at vi havner sist, fordi det er jo sånn at NFF plaseser ett hvor mange røde og gule kort laget har fårtt!!Christina Victoria Grimsmo
<3 LSK- I Hjertet og I Sjelen <3
Kommentar
-
Røde kort
3 kort (2 lag)
Tromsø
Start
2 kort (5 lag)
Lillestrøm
Odd Grenland
Fredrikstad
Aalesund
Sandefjord
1 kort (6 lag)
Stabæk
Bodø/Glimt
Lyn
Vålerenga
Brann
Rosenborg
0 kort (3 lag)
Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Jøss, svar fra Nøff.
Her ser du grunnlaget for vurderingen: http://www.fotball.no/nff/Fair-Play/...toppfotballen/
(Egen kommentar etter å ha sett kjapt på linken: De gjør som de vil altså.)
Hvis ikke, er dette "tenk på et tall"-leken. Ingen kan motsi tabellen, fordi ingen kjenner grunnlaget for den. Strålende!Last edited by Stray Cat; 02.10.2009, 19:40.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Vi må vel regne med at det er mange gamle spillere og NFF-oppsop fra det ganske land som reiser rundt. Majoriteten var vel aktive på 70- og 80 tallet, og har nok dårlige vibber når de kommer til Åråsen. Dessuten lukter dette lang vei av attføring og arbeidsmarkedstiltak, og vi vet jo hvilke som er overrepresentert der...Kommentar
-
Jeg dør på meg. Hvilken idiot er det som har skrevet dette?:
Publikum er å betrakte som en viktig og ”levende” del av en fotballkamp. Tilhengernes støtte kan medvirke til et lags suksess. Det er ikke forventet at publikum skal være stille under kampen. Oppmuntring av lagene ved roping, sang etc. kan ha en positiv innvirkning på atmosfæren i overensstemmelse med Fair Play.
Det er imidlertid forventet at publikum respekterer motstanderne og dommerne. De bør verdsette motstandernes prestasjoner, selv om de skulle framstå som vinnere. De må på ingen måte true eller skremme motstandere, dommere eller motstandernes supportere.
5 poeng skal ikke gis med mindre disse betingelsene er tilfredsstilt, spesielt med hensyn til å lage en positiv atmosfære.
Dette punktet blir kun å anvende når et registrerbart antall tilhengere av lagene er tilstede. Hvis antall tilhengere til ett av lagene er meget lite eller ikke registrerbart, skal strek (-) settes på dette punktet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ikke vår skyld at linjemann er ræva? Noen må jo peke det ut, og regner jo med at linjemannen vil prøve enda hardere på å bli bedre.
Vi burde få + poeng for det.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Foreningen som uten videre aksepterer at folk som ikke har gjort noe galt får spillenekt skal stå som dommer over en skjønnsmessig vurdert fairplay tabell. Slipsgjengen som ikke vil ha annen synging når egen fanfare fremføres. O' heilage som etter egen mening aldri gjør noe galt skal vurderes andres oppførsel.
Snakk om å sette bukken til å passe havresekken.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det er jo helt hårreisende at man faktisk kan risikere å få spille europacup på bakgrunn av denne latterlige fair-play rankingen! Det kan aldri bli rettferdig, og er jo for alltid dømt til å bære sterk preg av forutinntatte holdninger til lagene og generell forakt for alt som heter tribuneliv og ytringsfrihet. Hvis man på død og liv må dele ut en ekstra plass, så gi den til laget som har scoret flest mål eller lignende...Kommentar
-
Årsaken er jo enkel, på bakgrunn av reglene for fairplay-poeng så ser jeg med en gang hva som trekker ned:
Publikumsopptreden:
Det er imidlertid forventet at publikum respekterer motstanderne og dommerne. De bør verdsette motstandernes prestasjoner, selv om de skulle framstå som vinnere. De må på ingen måte true eller skremme motstandere, dommere eller motstandernes supportere.
(tja, på dette punktet stryker vi med glans, den dagen jeg respekterer og verdsetter Magne maskara og horibel dårlig dømming så skyter jeg meg selv.)
Positivt spill:
Formålet med dette punktet er å belønne positivt spill som er attraktivt for publikum.
(Her stryker vi også, ikke mye positivt å hente ut av årets sesong på banen.)
Jo mer av fairplay-reglene jeg leser jo mer ler jeg, reglene er ikke laget for oss supportere eller spillere som har følelser for klubben. Disse reglene må være ment for turn eller synkronsvømming :-)Last edited by Ranakanaris; 02.10.2009, 16:22.Kommentar
Kommentar