Kamp Billetter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Kamp Billetter

    Nytt utsalgsted for kjøp av billetter (23.06.2005)

    Det er jobbet lenge med å forbedre tilgjengligheten for salg av billetter til våre kamper.


    I den forbindelse er det hyggelig å presentere 2 nye utsalgssteder:

    Narvesen Strømmen Storsenter ("gammel hovedinngang") er klare for å ta imot deg som kunde...

    og fra tirsdag er det mulig å kjøpe billetter på Narvesen Lillestrøm Stasjon(mot sentrum)
    Godt er det at LSK svarer sine "kunder" og oppretter flere utsalgssteder, meget bra !.

    -
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    Tramteateret sang engang: "Det enkleste er pistol". Jeg vil fortsatt påstå at det enkelste er sesongkort...
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Man må enten være gjerrig eller fattig for å ikke kjøpe sesongkort. Eller så er man ikke glad nok i klubben. Hver eneste krone går til LSK, og da skjønner jeg ikke at noen kan si "jeg tjener ikke på det".
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Selv så har jeg Sesongkort, og kommer til å kjøpe det neste år, men for de som ikke har råd, bare skal på 4-5 kamper (går det an?) så er det flott at tilgjengeligheten øker.
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av blue
          Eller så er man ikke glad nok i klubben. Hver eneste krone går til LSK, og da skjønner jeg ikke at noen kan si "jeg tjener ikke på det".
          Tullball. De som virkelig er glade i klubben kjøper selvfølgelig enkeltbilletter i stedet for sesongkort, sesongkort er rabatterte billetter som gir mindre inntekter til LSK. Selv orka jeg ikke styret med billetter, køer, cash osv. som jeg hadde i fjor og dermed så hoppa jeg over på sesongkort.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Sesongkortets funksjon er at du skal slippe å kjøpe billett til hver enkelt kamp og slippe å stå i kø for avhenting. Prisen er ikke all verden selv for en student (bare pass på å bruke stipendet og ikke lånet til dette...). Har man først kjøpt sesongkort er sjansen større for at man møter opp på Åråsen ofte. Målet må jo være at vi kan fylle Åråsen, som vi gjør mot Enga, i hver hjemmekamp. Alle budre jo klare å pushe minst en av kompisene til å kjøpe sesongkort, eller?
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              #7
              Bestandig kommer maset om sesongkort opp.

              Når skal folk forstå at det er sinnsykt mange folk der ute som kun kommer på alt fra 1-10 kamper i året? Med litt rasjonell tenkning bør alle forstå at det er uaktuelt for disse å gå til anskaffelse av sesongkort.

              Faktisk veldig få av de LSK patriotene jeg kjenner som er på noe særlig mer en 5-10 hjemmekamper pr. sesong. (Cred går til et par - tre hardcore ultras som er på alt.)

              Så istede for å syte, er det mer på sin plass med en gest til sportsklubben som oppreter nye utsalgsteder, og gjør billettene mer tilgjengelig for de som ikke er så "die hard".

              Kanskje mann kunne fått til noen utsalgsteder litt lenger ut i periferien en akkurat Lillestrøm og Strømmen også? Tenker da f.eks. på Oslo.

              Kommentar

              • Blakk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 1860

                #8
                men ett lag som trekker 7 8 9 tusen på fotball kamp,der blir det vel automatisk kø og eller?kan vel ikke regne med å spasere rett inn,vis du ikke er vip gjest da...

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #9
                  Hvorfor selges det så mange sesongkort på andre arenaer i eliteserien da? Jeg tror ikke man må være die-hard-fans for å skaffe seg sesongkort, men man kan jo fort bli det etterhvert, da.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • blue
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 1429

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av scages
                    Faktisk veldig få av de LSK patriotene jeg kjenner som er på noe særlig mer en 5-10 hjemmekamper pr. sesong. (Cred går til et par - tre hardcore ultras som er på alt.)
                    Er du på 5-10 hjemmekamper så er sesongkort suverent.
                    - du støtter klubben
                    - du slipper kø
                    - du går på flere kamper fordi du har billett allerede.

                    Flere folk, mer moro!
                    Fugla 4 Life!

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av blue
                      Opprinnelig skrevet av scages
                      Faktisk veldig få av de LSK patriotene jeg kjenner som er på noe særlig mer en 5-10 hjemmekamper pr. sesong. (Cred går til et par - tre hardcore ultras som er på alt.)
                      Er du på 5-10 hjemmekamper så er sesongkort suverent.
                      - du støtter klubben
                      - du slipper kø
                      - du går på flere kamper fordi du har billett allerede.

                      Flere folk, mer moro!
                      Hvis du går på 5-6-7 kamper så må man være idiot om man kjøper sesonkort - jeg vil støtte LSK men da kan jeg like godt bare sende en sjekk i setdet. Hvorfor betale for 13 kamper når jeg kan se 5-6-7??? Nå gjelder dette ikke meg gudskjelov men jeg har mange kjente som ikke kan grunnet unger og jobb osv. God helg med 3 nye poeng!! :shock:

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Opprinnelig skrevet av blue
                        Opprinnelig skrevet av scages
                        Faktisk veldig få av de LSK patriotene jeg kjenner som er på noe særlig mer en 5-10 hjemmekamper pr. sesong. (Cred går til et par - tre hardcore ultras som er på alt.)
                        Er du på 5-10 hjemmekamper så er sesongkort suverent.
                        - du støtter klubben
                        - du slipper kø
                        - du går på flere kamper fordi du har billett allerede.

                        Flere folk, mer moro!
                        Hvis du går på 5-6-7 kamper så må man være idiot om man kjøper sesonkort - jeg vil støtte LSK men da kan jeg like godt bare sende en sjekk i setdet. Hvorfor betale for 13 kamper når jeg kan se 5-6-7??? Nå gjelder dette ikke meg gudskjelov men jeg har mange kjente som ikke kan grunnet unger og jobb osv. God helg med 3 nye poeng!! :shock:
                        Støttes 100%.
                        Jeg er en av de som har begrensede muligheter til å komme meg på kamper, selv om lysten i høyeste grad er tilstede. Da blir det for dumt å kjøpe sesongkort bare for å støtte LSK økonomisk. Det er kø av kreditorer som vil ha en bit av lønna mi uansett...
                        Da sørger jeg heller for å være på Åråsen minst én time før kamp de gangene jeg får kommet meg avgårde.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • LSKkanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jun 2005
                          • 105

                          #13
                          Men, det er vel fortsatt mulig å kjøpe billetter til kampene på net? Bortsett fra ståplasser da. Luer på om det fins noen oversikt over hvor mange som egentlig benytter seg av dette tilbudet?

                          Tilbake til sessonkort: LSK burde prøve å sette sammen noen pakker, for eks med drakter (eller liknende) og sessongkort i en pakke. De hadde det i 2001 sessongen, da fikk du kjøpt drakt med sessonkort på. Til en rimelig penge, da fikk du både billigere billetter og drakt.
                          Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

                          Kommentar

                          Working...