Sundgot har for alvor våkna etter straffa
Sandefjord - LSK, Komplett.no Arena, søndag 18. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
problemet er at vi ikke klarer å beholde initiativet når vi leder, vi faller automatisk ned, FEIL!!!Kommentar
-
Mykle er jo ikke direkte fotball smart heller akkurat da...
Når han ikke klarer å runde spillern, hvorfor slenger han ut beinet og gjør at vi mister en corner?!!!!!
Hvorfor stopper han opp når han egentlig er forbi? For så å vende innover og miste ballen?!!!!!!
Syntes han har jobbet bra i dag, men det blir veldig mye nesten og de samme feilene igjen og igjen..!!!Kommentar
-
Mykle er jo ikke direkte fotball smart heller akkurat da...
Når han ikke klarer å runde spillern, hvorfor slenger han ut beinet og gjør at vi mister en corner?!!!!!
Hvorfor stopper han opp når han egentlig er forbi? For så å vende innover og miste ballen?!!!!!!
Syntes han har jobbet bra i dag, men det blir veldig mye nesten og de samme feilene igjen og igjen..!!!Kommentar
-
Mykle suger til tider kjempepikk!!!!!! ELENDIG det han utfører når han har slike muligheter, roter bort soleklare målsjangser som faktisk ikke blir til en dritt, det er SLIKE ting som gjør av vi ligger der vi ligger.Kommentar
-
Vi må ha Edwin til å true bakrommet til Sandefjord nå.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar