Sandefjord - LSK, Komplett.no Arena, søndag 18. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
Greie nok svar fra Henning etter kampslutt men helt utrolig at han ikke setter innpå Bergmann eller Edwin tidligere. Det var mange slitne på slutten og en utvilt Bergmann som alltid jobber mye hadde vært lurt tror jeg.
Edwin skulle vært satt innpå så fort Sandefjord lå under og begynte å kjøre masse folk framover. Hadde vært store sjanser for at han hadde fått store sjanser og kanskje putta. Og først sette han innpå når det er 2-2 og Sandefjord tetter igjen bakover blir litt feil i mine øyne.Kommentar
-
-
Han står i lagoppstillingen på VG, og fikk iallefall gult kort mot aalesund forrige runde.
Såvidt jeg kan se så kommer det an på hvordan 2 gule som ble rødt teller.
Han har i følge altomfotball 7 kamper hvor han har fått gult, og en som han har fått gult+gult.LasseNKommentar
-
Nå er jo ikke akkurat poengtap på tampen noe nytt av året da.Kommentar
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Jeg setter også pris på Kikos defensive kvaliteter, men offensivt har han i år vært nær sagt en spøk, det kan ingen si noe på. Skal vi ha slikt på midten, fotballens viktigste lagdel? Og slike spillere har vi nok av med norskt pass, ser ingen grunn til at en så begrensa utlending skal stå i veien for en norsk spiller. Eller en annen utlending med ferdigheter.Kommentar
-
Vil ikke si tabellsituasjonen vår ble noe værre etter denne runden.
Men det som ikke er bra er at vi har to meget vanskelige kamper mot lag som har mye å spille for i de to siste kampene.
Brann har vel 6-8 spillere som står i fare for å sone så vi får håpe samtlige får kort mot søppla i kveldens kamp.Kommentar
-
Bra vi holder oss kalde og rolige når det bare er to runder igjen og sjansen for å rykke ned er en snøballs sjanse i helvete.
Er kun erkepessimister som tror at Fredrikstad vil ta 7 poeng eller mer mot Odd Grenland, Molde og Lyn, samtidig som Lillestrøm ikke vil få et eneste ett. Personlig er jeg mer redd for å våkne opp til en alien-invasjon i morgen tidlig.Kommentar
-
Nei jeg husker spesielt en kamp for noen år siden mot Lyn på Ullevål.
Vi hadde 10 mann, Mifsud hadde orden i sysakene og banka inn mål etter mål. Uwe gjorde en genistrek og tok ut Miffe til fordel for Occean. Lyn klarte dermen å utligne til 3-3 i aller siste sekund. Så nei, dette er ikkeno nytt.Kommentar
-
Teknisk feil i systemet har gjort at det ble telt feil da han fikk to røde i en kamp. Sohna hadde bare seks gule og feilen er rettet opp av de ansvarlige.FerdigskåraKommentar
-
Vi hadde 10 mann, Mifsud hadde orden i sysakene og banka inn mål etter mål. Uwe gjorde en genistrek og tok ut Miffe til fordel for Occean. Lyn klarte dermen å utligne til 3-3 i aller siste sekund. Så nei, dette er ikkeno nytt.Kommentar
-
-
-
Kiko stopper det meste på kanten sin i dag og løper opp veldig mye. Åpenbart at han har ryddegutt-jobb i dag og ikke skal leke ving. En av få som gjør kreative ting med ball i dag, har minst en ferdigskåra pasning til Mykle i dag. De siste fem minuttene til kiko var horrible, men da kollapsa også alle andre.Kommentar
-
lei
er så drit lei av at kiko blåser ballen vekk fra mål eller medspiller!
han må ikke gis ny kontrakt... mykle gjorde masse bra, faktisk drit mye! men når han skal dra av en mann så viser han sitt sanne jeg... hadde i det minste sundgot gjort seg verdig av den feite lønna han drar inn ved og sette flere 100prosentere så hadde vi kommet unna med en fortjent seier.
elendig og ikke i det minste treffe mål på den ene!
elendig av dommer på 1-1 men fugla er faen meg svake ettellerannet sted om det er i hodet eller kropp kan være det samme.. faller alltid sammen! er så drit lei av og se det skje gang på gang! og berg skulle gjort bytter før!
FAen i helvete hvis søgård får ny kontrakt! utrolig synd og si det, men han er ikke god nok teknisk for tl! kondisen ser ikke like bra ut lengre heller.
håper fugla tar seg sammen og ikke lar meg ev fler lide gjennom kamp på kamp med usikkerhet , feilpasninger og annet slurv!Kommentar
-
Bra gjennomført kamp som i utgangspunktet var vanskelig. Resultatet er surt. Litt trist at en ikke fikk opp trøkket på slutten (håpløs der kiko) og det er alltid like fascinerende å beskue hvordan lag legger seg bakpå etter egen scoring. Et mål over mot 10 mann burde være mulig å ta hjem, akkurat det ligger i topplokket.
Forsvaret får dobbel pluss, god kamp av ny rekke! Mykle var bra selv om killerinstinktet stadig mangler (kun ved straffa han går rett inn).
Alt ialt bra, men trist resultat.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Leste VG på nett nå... Der er man av den oppfatning av at LSK var heldige som ikke tapte, i forhold til hjemmelagets annulerte offside mål... som i følge vg tydligvis ikke er så lett å avgjøre i fra tv bildene om det var offside eller ikke.
Det står INGEN ting om at begge hjemmelagets mål kommer etter dommertabber og juks, og aldri skulle hvert godkjent....
Mane skyter som en gud og kliner ballen i mål på ett herlig frispark, så hardt og så flott atte....... Han falt jo som en potetsekk og lagde ett frispark ut av ingen ting, det skal dere skrive om og ikke bruke tid på Arild "superhands" Sundgot.
Og han Ørjan er jo så god atte, han dribler alle på ræva og lobber vakkert i mål alene med keeper......
Mens Nosa gikk jo bare upresset over hele banen og sentra en fisle ball til en annen upressa spiller som igjen sentra til den fortsatt upressa nigerianeren som enkelt kunne sette ballen i mål.
HVA FAEN SKJER MED VG DA?Kommentar
Kommentar