Fjøra ute med kjeften :-)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Fjøra ute med kjeften :-)

    Sjekk linken: http://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=81120
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Kjetil Rekdal:
    - Jeg synes det er merkelig at han er mest opptatt av hva vi gjør. Fjørtoft burde konsentrert seg mer om sitt eget lag. Men dette er typisk Lillestrøm. Det eneste som betyr noe for dem er å slå oss. Det får de bare gjøre, og vi i Vålerenga bør ta det som en kompliment. Egentlig er det helt fantastisk at folk fra andre klubber bryr seg om oss"

    - Hvorfor tror du han sier dette?"

    - Det er helt sikkert for å forsvare at de ikke har fått tak i noen gode spillere selv. Dessuten tror jeg Fjørtoft er snurt fordi VIF går i pluss, mens de nok en gang kommer til å gå i minus. Vi har faktisk inntekter til å kunne investere, svarer Rekdal."


    Jan Åge Fjørtoft:

    - Enhver klubbleder kunne tenkt seg de samme ressursene som for eksempel Vålerenga. Men jeg er hverken snurt eller misunnelig. Det jeg gjør er å konstatere at vi ligger likt med Vålerenga på tabellen. Hvis vi ser bort fra Bjørn Helge Riise, som ennå ikke er spilleklar, har vi ikke brukt ei krone på overgangssummer siden jeg kom til klubben i fjor. Fakta ødelegger enhver diskusjon, og det er bare å se hvor mange spillere VIF har hentet de 3-4 siste årene. Mitt budskap er at vi i Lillestrøm må bygge opp helt annerledes. Dette er fakta, ikke et tåpelig tabloid utspill, sier Fjørtoft."

    Hva er bakgrunnen for utspillet?"

    - Vår hjemmeside er et forum, blant annet for våre tilhengere. Jeg fortalte om vår strategi og våre forutsetninger. Der og da var det en konkret ting som skjedde, ettersom vi hadde snakket med Odd Grenland om Occean. Det er i hvert fall ikke snakk om lite respekt for andre. Jeg kom med faktisk informasjon, vurderte vår situasjon og litt om måten vi tenker på. Vi i Lillestrøm skulle gjerne hatt en utømmelig kilde - men det har vi ikke. Derfor må vi bygge annerledes, sier Lillestrøm-manageren"


    Man lukter godt hvilken klubb som er mest profesjonel.

    "dere har ingen gode spillere æda bæda"

    Ja rekdal, vi kommer nok en gang til å gå i minus.
    (PS: Lillestrøm gikk 20 millioner i underskudd i 2004. For 2005-sesongen ligger det an til å bli på rundt ni millioner kroner.)
    Høres ut som et plus syns jeg.
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Syntes måten klubben vokser og utvikler seg på er bedre enn å leve på investorer til de grader som f.eks Brann og vif gjør. Fjøra sier mye bra og det med at vi kjøper mye ungt og billig er bra, det viser at vi vil bli et topplag om noen år..... Misunelig - ALDRI. Den dagen LSK henter alle moldensere så skyter jeg huet av meg. :roll: :wink:

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #4
        Selv om jeg er enig i det Jan Åge sier om vif, så synes jeg han bruker litt vel mye tid på å snakke om møkkaklubben fra plata. Som Rekdal sier, så synes jeg han bør fokusere mer på eget lag. Når det er sagt så kommer Rekdal med noen utrolig klønete utspill, blant annet om økonomien til LSK.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4387

          #5
          Helt enig med siste mann her.. Syns det er allright med litt drittslenging før (og litt etter) oppgjørene mellom LSK og vif, men ellers syns jeg vi skal konsentrere oss om oss selv..
          ..................

          Kommentar

          Working...