Synes det er altfor mange som aldri klarer å se det positive som blir gjort, men heller i altfor stor grad viser sin misnøye med udugelige kommentarer. Ok, jeg er enig i at vi ikke spilte verdens beste 1 omg, men det gjorde heller ikke motstanderen. Nå var det nok en gang Werni som dreit seg ut ved baklangsmålet da han serverte den håløse pasningen bakover, men bortsett fra det var Werni god. Det var også resten av forsvaret, bortsett fra Shane da som var den av de som ikke helt hadde dagen. I 2 omg er det kun 1 lag på banen, og en en faktor som gjør at vi ikke klarer å skape mye sjanser er Rekdals taktikk med alle mann i forsvar!!! Blir ikke lett da, når VIF i tillegg har 4 store midtsoppere som bare klinker ballen ut..
Vi trilla ball og forsøkte vårt beste, men marginene er ikke på vår side enda. Koren synes jeg var god, men han kan enda bli mer aktiv. Er jævlig irriterende å tape denne matchen, men husk at det bare er 2 seire som trengs før vi er opp der igjen..
Men!! Vi må fornye oss på tribunenen. Klanen har klart det, så hvorfor klarer ikke vi det!! Vi også må skjerpe oss!!!!
Vi trilla ball og forsøkte vårt beste, men marginene er ikke på vår side enda. Koren synes jeg var god, men han kan enda bli mer aktiv. Er jævlig irriterende å tape denne matchen, men husk at det bare er 2 seire som trengs før vi er opp der igjen..
Men!! Vi må fornye oss på tribunenen. Klanen har klart det, så hvorfor klarer ikke vi det!! Vi også må skjerpe oss!!!!
Kommentar