Treninga lørdag 25. juni

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3197

    Treninga lørdag 25. juni

    Som forrige lørdagstrening: 4 keepere og 18 utespillere, alle unntatt Hauge og Vidarsson. Treninga ble gjennomført av Rösler og fysisk trener Jerome Bruner, franskmannen som nettopp fikk utvida jobben fra 60 til 100 prosent. I dag tok han seg spesielt av Heinz Müller, slik at han skal være på topp når Reitmaier drar hjem om ei drøy ukes tid.

    Til tross for meldinger i media ser det ut til at Kippe, som ikke har trent mye de siste dagene, likevel er kampklar. Han deltok som de andre i dag.

    11'ern ser ut til å bli så nær min ideal-11'er som mulig:

    Reitmaier
    Andersson-Andresen-Kippe-Rambekk
    Wehrman
    Søgård-Radulovic/Strand
    Korén
    Mifsud-Sundgot

    Dette står likevel i RB i morra, så såpass må jeg kunne røpe, selv om Rösler satte en liten støkk i meg på treninga før kampen mot Lyn den gangen....

    Både Sasa og Påsan deltok i den drillen for morgendagens menn Rösler alltid avslutter lørdagstreninga med. Hvem som starter får vi se i morra. Jeg er veldig fornøyd, for selv om begge "venstrefolka" nok er litt kamprustne, så får nå Robbie og Arild sine beste posisjoner fra start. De har gjort greie jobber i "feil" posisjoner, men de har så opplagt trivdes bedre og bidratt mye mer offensivt når de har kommet på plass (og Powell er gått ut) i de siste par-tre kampene.

    Powell viste igjen på det jeg så av skuddtreninga at han er langt fra avslutterformen fra 2001. En som har gode avslutninger er vårt nye kjøp fra Belgia og Sunnmøre: Meget bra, men det har forsåvidt hele Norge alt sett i de to siste U-21-kampene.

    gilbert
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Takker som vanlig Gilbert! Skal se å få ræva mi mot Lillestrøm på Lørdager selv - når trener de?? Trener de bortenfor Åråsen mot golfbanen?

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Kunstgresset trener gutta vanligvis på ja. (Lillestrøm Stadion)

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3197

        #4
        Dagen før kamp trener A-laget nesten alltid på selve Åråsen, vanligvis fra 11.00 til ca 12.30. Når det er TV-kamp og kampstart klokka 20.00/20.15 på søndag har lørdagstreningene i år vært på kveldstid, i dag fra 18.00 til 19.10.

        I forbindelse med lørdagstreningene holder KFL åpent med kafé i VIP-rommet på gamle sittetribunen. Kaféen åpner i god tid før treninga, og byr på baguetter, vafler, kaffe, brus mm.

        Ellers i uka er treningene i regelen på den nye kunstgrasbanen mellom Sørum fritidsgård, Lillestrøm Stadion, Skedsmohallen og golfbanen. Der, og på grasbanene ved siden av, går også hjemmekampene for andre- og tredjelagene, med få unntak, som da LSK2-Lørenskog gikk på Åråsen nylig.

        gilbert

        Kommentar

        Working...