Gladnyhet - Stefan har signert

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

Signeringen av Stefan betyr trolig LSK må selge begge sine (ganske) gode keepere. Å kjøpe ny keeper på 4 års kontrakt er et glassklart signal til eksisterende keepere, de blir ikke ansett gode nok. Otto burde vært solgt i sommer når stefan ble hentet på lån, men bedre seint enn aldri.

Vi snakker tross alt ikke om hvilke keepere som helst, Finlands reservekeeper og norges u21 keeper. Å forvente at de blir i klubben tålmodig i 4 år og venter på nye tider er temmelig urealistisk. Kanskje kan Andre overbevises til et år til på lån hvor han kan håpe på salg av Stefan.

Klubben har valgt å satse på Stefan, og han har sett best ut av de tre i år. Får bare håpe han ser best ut av de tre når kontrakten hans skal fornyes om fire år også.

Kommentar

• Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

Det ligger vel i kortene at André blir med videre, og at Otto er den som er på vei ut.
      André er ung og up-and-coming. Otto er etablert. Det er, som mange har påpekt over, urettferdig overfor Otto å hemme den videre karrieren hans ved å la han sitte på benken i 4 år. Samtidig er det urettferdig overfor André å stoppe karrieren hans ved å la han være tredje-keeper.
      André er litt for urutinert fortsatt til å ta steget og bli et førstevalg, men vil sannsynligvis vokse på å være et annetvalg bak Stefan.
      Knurr...

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Grodås bør ihvertfall se hvor forbedringspotensialet ligger. Elendig plasseringsevne på frispark, dagens blunder var ikke enestående, ujevnt feltarbeid og elendige igangsettelser/utspark. Han ligner litt på Otto her i grunn. Håper vi ikke ble blenda av en virkelig god kamp og en ytterligere feberredning.

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Grodås bør ihvertfall se hvor forbedringspotensialet ligger. Elendig plasseringsevne på frispark, dagens blunder var ikke enestående, ujevnt feltarbeid og elendige igangsettelser/utspark. Han ligner litt på Otto her i grunn. Håper vi ikke ble blenda av en virkelig god kamp og en ytterligere feberredning.
          Om du skriver opp alle gode, poeng reddende, involveringer og sammenligner de med de dårlige som har gjort at vi har tapt poeng... ja da tror jeg han kommer greit ut av det.
          Logi er en klassekeeper, men som andre nye spillere så trenger han nok en vinter med trening og terping på detaljer før han kan vise sitt sanne jeg hele tiden... Tipper at vi på samme tid neste år er rimelige glade for at han valgt LSK som sin arbeidsgiver.
          Spesielt dersom vi selger han for mange penger og han overlater plassen til en kjempe sulten Andre Hansen, vår neste landslagskeeper.

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Logi stod et par bra kamper til å begynne med, men har sluppet inn tre mål i kategorien BØR TA. (Godset hjemme, FFK borte og Sandefjord borte). Men han har vært matchvinner et par kamper, så alt i alt får han godkjent. Har langt fra overbevist etter en god innledning.

Kommentar

• Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

Jeg nevnte vel dette et par dager før han fikk kontrakt, at han virker veldig usikker på frispark imot, samt at han er ruskete i feltet. Han har jo vært direkte skyld i alt for mange mål siden han kom til klubben, selv om han har levert et par strålende kamper. La oss håpe dette er noe Grodås får luket bort før neste sesong.

Personlig er jeg ikke helt overbevist om at vi har gjort det rette valget. Jeg er kanskje en mer enn middels stor fan av Andre Hansen, men jeg tror virkelig vi ville fått betalt allerede neste sesong ved å satse på han.

Kommentar

• merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

Håper Logi overbeviser denne kontrakten nå de to siste rundene (evnt. kvalikrunde). Her ser det litt ut til at klubben har blitt blendet av en enkeltkamp mot Enga som gir grunnlag til 4års kontrakt. Mens vi har en landslagskeeper inne og kanskje et av Norges største keepertalenter så bruker klubben penger på enda en keeper. Føler ikke akkurat at Otto er noen god salgsvare etter å ha vært benkvarmer og 2divisjonsspiller så at vi tjener noe særlig på salg der er vel tvilsomt.

Med to keepertrenere av toppklasse tror jeg både Hansen og Fredrikson ville vært bedre å utvikle videre til et høyere nivå enn hva Logi har vist hittil.

Skeptisk til denne signeringen men skal la han få ut sesongen på å vise han er vår førstekeeper de neste fire åra.

samtidig går Søgård, Myklebust og Essidiri uten kontrakt. Er vel noen av disse ihvertfall sistnevnte som burde fått et kontraktsforslag lenge før Logi!
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6111

Opprinnelig skrevet av merch
                  Med to keepertrenere av toppklasse tror jeg både Hansen og Fredrikson ville vært bedre å utvikle videre til et høyere nivå enn hva Logi har vist hittil.
                  Vil du ha en ekstra keepertrener?
                  Last edited by RSP; 23.10.2009, 07:59. Begrunnelse: Slettet unødv. qouting.

Kommentar

• merch
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2007
                    • 938

Opprinnelig skrevet av HSft
                    Vil du ha en ekstra keepertrener?
                    Nei. Har jeg ytret noe ønske om det? Svar: Nei. Men jeg påpekte at med to keeper-trenere som vi allerede jo har i Frode og Bente så lå ting til rette for å bygge videre på Otto og Andre.
                    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Bente??? Nordby??? Keepertrener for A-laget til LSK? Haha. Du har nok misforstått kraftig.

Kommentar

• sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

Opprinnelig skrevet av Lars
                        Bente??? Nordby??? Keepertrener for A-laget til LSK? Haha. Du har nok misforstått kraftig.
                        Ja, det blir jo på linje med å ha Hege Riise som frisparktrener

Kommentar

Working...