Enig i den vurderingen. Han har forutsetningene for å bli, assosiasjonen slo med umiddelbart, en ny Marouane Fellaini på Everton. Jeg er litt skepsis til Gabrielsen som back. Sammen med en defensiv midtbanerolle tror jeg kan som spillende midtstopper har størst potensiale. Hvem av posisjonene han har mest anlegg for er vanskelig å si, men han er bedre defensivt enn offensivt.
Johnsen som anker er ikke forenelig med hvordan LSK ønsker å spille. For treig, både i beina og til å vende spillet, og dekker altfor lite rom. Han er neppe den som kan gjøre midtbanen til LSK bedre, snarere tvert i mot.
Jeg har stor tro på Kiko og Nosa i år. Den kombinasjonen kan bli udødelig hvis begge spiller på sitt beste. Og begge virker unektelig å være i form allerede.
Johnsen som anker er ikke forenelig med hvordan LSK ønsker å spille. For treig, både i beina og til å vende spillet, og dekker altfor lite rom. Han er neppe den som kan gjøre midtbanen til LSK bedre, snarere tvert i mot.
Jeg har stor tro på Kiko og Nosa i år. Den kombinasjonen kan bli udødelig hvis begge spiller på sitt beste. Og begge virker unektelig å være i form allerede.
Kommentar