Spillerstallen nå - og neste år

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2511

Off topic. Jeg burde skrevet dette i kommentarfeltet til artikkelen, men jeg registrerer meg ikke hos TV2:

Men tidligere Lillestrøm-spiller Robert Koren er ikke fornøyd med sin egen situasjon i klubben.
    - Jeg får aldri sjansen
    Slovakias landslagskaptein truer med å forlate West Brom i januar dersom han ikke får spille i sin favorittposisjon

Slovenia! Koren kommer fra Slovenia. Det er et annet land enn Slovakia.

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9564

Opprinnelig skrevet av Serbern
      http://msn.tv2sporten.no/fotball/eng...m-2991558.html *sikle sikle* Ikke så realistisk, men fy det hadde vært deilig å se han i den hellige gule drakta igjen.
      Kan ta meg en prat med nevøen hans og høre om han har noe info

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Opprinnelig skrevet av knut
        Kan ta meg en prat med nevøen hans og høre om han har noe info
        Haha - her vil han jo bli plassert på vingen igjen

Kommentar

• knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9564

^Hehe. Ja, men tenkte mer på info rundt Koren, som jeg kan putte i "tidligere LSK-spillere" tråden ell no

Kommentar

• Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

Da er det bekreftet at Myklebust ikke er i LSK neste år.

Kommentar

• Mauer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 270

Opprinnelig skrevet av Serbern
              Da er det bekreftet at Myklebust ikke er i LSK neste år.
              Det er synd, for han er en god spiller - Det har han bevist før. Men han har dessverre underprestert veldig i 2008 og 2009, og da måtte det dessverre bli som det blir. Men takk for flott innsats Magnus! DU GA ALDRI OPP NÅR DET SÅ SOM MØRKEST UT!

Kommentar

• Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

Godt å se at Myklebust ikke ble vurdert som kantspiller på midtbanen neste sesong, nå MÅ det inn hvertfall 1 utpreget og gjennomdyrket kantspiller! Vi har for mange spisser, jeg skjønner at det er MM som ryker.

Kommentar

• sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

eh..blir det bare Kiko som venstrekant neste år nå? MM var ihvertfall bedre enn Kiko der...darn!

Kommentar

• mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

Opprinnelig skrevet av sniper
                    eh..blir det bare Kiko som venstrekant neste år nå?
                    eller Bolly, Husar, Eriksen evt Johnsen ... grøss!

LSK hente minst en god kantspiller!
                    (ellers er jeg redd jeg må ha med valium, sobril & johannesurt på kamp neste år også...)
                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• sten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 873

Selvsagt MÅ Lsk hente inn kantspillere.Det er en selvfølge att vi må det.Kan regne med skader i år også.Eller kan Andre Hansen og Otto brukes på kant

Kommentar

• mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

Opprinnelig skrevet av sten
                        Selvsagt MÅ Lsk hente inn kantspillere.Det er en selvfølge att vi må det
                        En lærer tidlig at ingenting er en selvfølge i LSK, med unntak av jevnlig bortdømming selvfølgelig.
                        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av sten
                          Selvsagt MÅ Lsk hente inn kantspillere.Det er en selvfølge att vi må det.Kan regne med skader i år også.Eller kan Andre Hansen og Otto brukes på kant
                          Noe må gjøres, hvis man ikke synes det er spennende å kjempe om å ikke rykke ned.

Kommentar

• McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5104

Opprinnelig skrevet av *46*
                            Noe må gjøres, hvis man ikke synes det er spennende å kjempe om å ikke rykke ned.
                            Spennende er det, men ikke særlig artig.

Kommentar

• knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9564

Opprinnelig skrevet av mooph
                              En lærer tidlig at ingenting er en selvfølge i LSK, med unntak av jevnlig bortdømming selvfølgelig.
                              Og elendige frispark. Hadde vi no frispark rett i mål fra andre enn Riise i år?

edit: Mener fra posisjoner hvor vi ikke er heldig at "innlegget" går forbi alle og i mål.
                              Last edited by knut; 05.11.2009, 11:08. Begrunnelse: edit

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                Spennende er det, men ikke særlig artig.
                                Det er i hvertfall ikke den type spenning jeg søker

Kommentar

• Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

xx André Hansen: 21 - 17.12.89 - 188/xx - 2010
                                  2 Steinar Pedersen: 35 - 06.06.75 - 180/80 - 2010
                                  17 Martin Husár: 25 - 01.02.85 - 183/81 - 2010
                                  xx Eirik Bertheussen: 26 - 02.04.84 - 185/74 - 2010
                                  25 Khaled "Kiko" Mouelhi: 29 - 13.02.81 - 180/71 - 2010
                                  xx Jon Midttun Lie: 30 - 10.12.80 - 181/80 - 2010
                                  18 Arild Gilbert Sundgot: 32 - 17.04.78 - 190/85 - 2010
                                  30 Olivier Occean: 29 - 23.10.81 - 186/86 - 2010
                                  xx Tore Andreas Gundersen: 24 - 24.02.86 - 190/84 - 2010

Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av den økonomiske situasjonen til klubben, og jeg finner det veldig interessant at vi har ni spillere som har kontrakter som går ut etter neste sesong, mot kun fire denne sesongen.

Av disse ni spillerene er det fem stykker som tilhører "lønnsadelen" i klubben. Det er Pedersen, Lie, Sundgot, Kiko og Occean. Ergo vil vi få redusert kostnadene våre betraktelig før sesongen 2011. Når det gjelder disse fem så drar nok Occean hjem til den nye proffligaen i Canada når kontrakten går ut, og Midttun Lie må jo være ferdig klubben.

Når det gjelder Sundgot så har han jo en såpass stor stjerne i klubben at han garantert får en ny kontrakt, med dårligere betingelser vel og merke. En ny kontrakt til Kiko er vel veldig avhengig av hvordan han gjør det i år, og om han får spille sentralt og ikke på kanten. Spiller han som i 2008 tror jeg han får et nytt tilbud, med vesentlig dårligere betingelser enn i dag vel og merke.

Steinar Pedersen begynner jo å dra på årene, og han spiller jo også i den posisjonen vi kanskje har best dekning på i hele troppen. Spiller han som han gjorde i år så forsvarer han definitivt en plass, så spørs det om man har råd til å opprettholde den dekningen vi har på høyreback i dag. Ned i lønn må han uansett.

Når det gjelder de fire andre med kontrakt som går ut, så blir jeg meget overrasket om ikke Bertheussen, Husár og Gundersen er ferdige. Disse har vel også en slik lønn at det er mulig å kvitte seg med dem før kontraktene går ut.

Hansen derimot både håper og regner jeg med at vil bli satset på, for min del gjerne som førstevalg allerede nå.

Ellers så har jeg et inderlig ønske om at man allerede nå tar tak i kontraktene til Nosa og BBS som går ut etter sesongen 2011, og tilbyr dem nye og lengre kontrakter. Dette er spillere vi kan bygge opp klubben rundt...

Kommentar

• Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

På bakgrunn av årets sesong så ser jeg ingen grunn til å forlenge med andre enn Hansen, Legenden og Pedersen.

Så får vi se om Occean og Kiko melder seg på neste år. Og eventuelt Húsar...
                                    Knurr...

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Tommel opp med unntak av biten om Occean. Kan ikke se noen som helst grunn til at han skal få flere sjanser i klubben. Alle vet hva han står for nå, og det er ikke forenlig med den fotballen vi spiller.
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Tubbs
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Nov 2009
                                        • 20

Vi trenger en ny superspiss. Etter min mening har vi ikke hatt en nå siden Frank Strandli.

Kommentar

• Bondern
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Mar 2004
                                          • 150

Opprinnelig skrevet av Tubbs
                                          Vi trenger en ny superspiss. Etter min mening har vi ikke hatt en nå siden Frank Strandli.
                                          Clayton og Powell i 2001..? Men etter det har det vært tynt.
                                          My cat's breath smells like catfood.
                                          -R.Wiggum

Kommentar

Working...