Vi har minst tre spisser med potensiale til å bli det, så det er liten grunn til å bruke penger vi enten ikke har eller må/bør bruke på vinger på det. Occean ut, og sats på Arildo, Edwin, Bergmann og Bukken Jr. Kommer denne Ujah-figuren også, bør det vel rett og slett ikke være noe å diskutere lenger.
Spillerstallen nå - og neste år
Collapse
X
-
Snakker om denne Ujah, noe som vet noe mer om han? Lenge siden Facebook-bildene men har enda ikke hørt noe offisielt...Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
å herregud'a for en gnaging på det samme.
Vi har minst tre spisser med potensiale til å bli det, så det er liten grunn til å bruke penger vi enten ikke har eller må/bør bruke på vinger på det. Occean ut, og sats på Arildo, Edwin, Bergmann og Bukken Jr. Kommer denne Ujah-figuren også, bør det vel rett og slett ikke være noe å diskutere lenger.Kommentar
-
Vi har minst tre spisser med potensiale til å bli det, så det er liten grunn til å bruke penger vi enten ikke har eller må/bør bruke på vinger på det. Occean ut, og sats på Arildo, Edwin, Bergmann og Bukken Jr. Kommer denne Ujah-figuren også, bør det vel rett og slett ikke være noe å diskutere lenger.
Ja han har scora mange mål til sammen på alle de årene han har spilt her, ja han er en smart fotballspiller og ja han gjør andre gode..
Men han har ALDRI blitt toppscorer i Norge f.eks. Ikke at det er så mange fra LSK som har opplevd det, men vi har da hatt noen.. så umulig å bli toppscorer gjennom spill i LSK er det ikke.
Spør du meg er det på høy tid med en skikkelig toppscorer i LSK!
NB! Eneste med det potensialet i dagens stall må vel være BBS, samtlige av de andre har for mange begrensinger i sitt egent spill.
Edwin er for "het" og ego, Occean er ikke smart nok og blir ikke brukt riktig, BukkenJR er for liten (med så mye fokus på dødballer som LSK har så trenger man over gjennomsnitt mange cm på strømpelessen eller en utrolig smartness for å komme til nok sjanser) og Sundgot er for treig... Disse kvalitene har BBS alle sammen, så gjenstår det bare å se om han utvikler seg til å bli "kald" nok!!
Men hvordan klubben skal bli kvitt de man ikke trenger, som ikke er gode nok og som ingen andre vil ha fordi dem tjener for mye... nei det er ikke bare bare!! Blir neppe presentert noen nyheter før noen er ute!!!Kommentar
-
RB Papir melder i dag at JML, TAG og Bertil ikke skal trene med klubben i Desember... at de tre ikke er med i planene videre (det veit vi jo) og at de står fritt til å finne seg nye klubber, så det er vel ikke snakk om å tjene noen kroner her ser det ut til... og det er bra, for det blir vanskelig nok bare å gi dem bort!! TAG er vel eneste som kan håpe på ett anstendig tilbud fra en annen klubb, de to andre blir vel fort overflødig både her og der sånn markedet er nå!
Med disse tre på kontrakt så er stallen for stor melder Bjarmann, så det blir ikke aktuelt med noen nye inn før det er plass. Selv om han vel også sier at det er ønskelig med noe nytt blod inn i stallen, så mye tyder vel på at også andre spillere må regne med å dra dersom klubben får ett tilbud...Kommentar
-
Enig med deg her, men har ingen tro på at det er noen vits i å sette huset på BBS som vår nye spydspiss de neste fem årene. Hvis han får en god sesong for oss i 2010 blir han garantert solgt til en mye større klubb. Gutten har potensial til å bli noe veldig stort. Hvis han blomstrer til neste år, tipper jeg han er fortapt for oss.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Ellers skal vi ikke langt tilbake i tid for å komme opp med eksempler på bedriten behandling av spillere, så som Påsan og Danton.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er forskjell på spillere som ikke får spilletid og spisser med over 40 mål i tippeligaen. Om vi gav uttrykk for at Occean er ferdig i klubben ville vi fått tilbud fra halve ligaen(nedre halvdel, vel og merke), det er garantert. Jeg blir ikke sur om vi slipper ham for en billig penge, for å si det sånn. Strengt tatt gjør det meg ikke noe om han går gratis heller. Bare han går. Han er den mest frustrerende spilleren i verdenshistorien.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det er forskjell på spillere som ikke får spilletid og spisser med over 40 mål i tippeligaen. Om vi gav uttrykk for at Occean er ferdig i klubben ville vi fått tilbud fra halve ligaen(nedre halvdel, vel og merke), det er garantert. Jeg blir ikke sur om vi slipper ham for en billig penge, for å si det sånn. Strengt tatt gjør det meg ikke noe om han går gratis heller. Bare han går. Han er den mest frustrerende spilleren i verdenshistorien.
Nå har LSK sikkert justert budsjettet og har spart inn en del penger. Behovet for å bli kvitt ham er ikke til stede lenger.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Det er forskjell på spillere som ikke får spilletid og spisser med over 40 mål i tippeligaen. Om vi gav uttrykk for at Occean er ferdig i klubben ville vi fått tilbud fra halve ligaen(nedre halvdel, vel og merke), det er garantert. Jeg blir ikke sur om vi slipper ham for en billig penge, for å si det sånn. Strengt tatt gjør det meg ikke noe om han går gratis heller. Bare han går. Han er den mest frustrerende spilleren i verdenshistorien.
Det finnes kanskje håp. Andre klubber melder seg kanskje på nå."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Forøvrig tror jeg Rønn misforsto meg (sikkert min feil). Da jeg er helt inneforstått med det han skriver. Syns kanskje ikke vi skal være enige med NISO i alt de kommer med. Vi må hjelpe de som ikke vil bli brukt i sesongen, med et aldri så lite puff av og til...hehe. Men rettigheter, det har alle arbeidstakere så absolutt og heldigvis.
- Vi er rimelig sikre på at Lillestrøm vil kvitte seg med Occean, sier Hamborg til Ringerikes Blad.Kommentar
-
Hvordan kan jeg være historieløs? Fordi jeg ikke gidder å bry meg med det eksakte antallet mål Occean har scoret i serien? Jeg forstår ikke hva du prøver å få frem med denne kommentaren. Når det gjelder spilleren Occean har han vært ubrukelig så å si siden han kom hit, så jeg forstår rett og slett ikke hvordan du kan påstå noe slik. At han har scoret mål skal ingen ta fra ham, men utover det har han ingenting å bidra med, og da er det et problem at han bare scorer i noen få kamper, da det gjerne kommer to, mens rundt tjue matcher per sesong er totalt intet.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvordan kan jeg være historieløs? Fordi jeg ikke gidder å bry meg med det eksakte antallet mål Occean har scoret i serien? Jeg forstår ikke hva du prøver å få frem med denne kommentaren. Når det gjelder spilleren Occean har han vært ubrukelig så å si siden han kom hit, så jeg forstår rett og slett ikke hvordan du kan påstå noe slik. At han har scoret mål skal ingen ta fra ham, men utover det har han ingenting å bidra med, og da er det et problem at han bare scorer i noen få kamper, da det gjerne kommer to, mens rundt tjue matcher per sesong er totalt intet.
Trur heller ikke OO står sterkt i Bergs planer framover uansett. Og er langt unna noen favorittspiller for meg, så det er sagt. Jeg vil bare at vi bruker de ressursene vi har på max måte.Kommentar
-
Ah, det var det du siktet til. Jaja, for en gangs skyld leste jeg ikke mine egne skriverier tusen ganger før jeg repliserte. My bad, I stand corrected. Utover det er jeg merkelig nok enig i det du skriver. Så da er vi vel stort sett på samme side, da.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar