Spillerstallen nå - og neste år

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

Vi har minst tre spisser med potensiale til å bli det, så det er liten grunn til å bruke penger vi enten ikke har eller må/bør bruke på vinger på det. Occean ut, og sats på Arildo, Edwin, Bergmann og Bukken Jr. Kommer denne Ujah-figuren også, bør det vel rett og slett ikke være noe å diskutere lenger.
    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

Snakker om denne Ujah, noe som vet noe mer om han? Lenge siden Facebook-bildene men har enda ikke hørt noe offisielt...
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Gialloneri
        Medlem
        Møteplager
        • Dec 2004
        • 73

Må også huske på den supreste av alle superspissene vi har hatt i nyere tid: Heidar Helguson

Kommentar

• Rathsmeister
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 561

Opprinnelig skrevet av Gialloneri
          Må også huske på den supreste av alle superspissene vi har hatt i nyere tid: Heidar Helguson
          Må heller ikke glemme Uwe Rösler, den korte tiden han var her!
          Mvh
          Martin Raths

Kommentar

• Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

å herregud'a for en gnaging på det samme.

Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Vi har minst tre spisser med potensiale til å bli det, så det er liten grunn til å bruke penger vi enten ikke har eller må/bør bruke på vinger på det. Occean ut, og sats på Arildo, Edwin, Bergmann og Bukken Jr. Kommer denne Ujah-figuren også, bør det vel rett og slett ikke være noe å diskutere lenger.
            Du kan jo først fortelle oss hvordan man kvitter seg med spillere UNDER kontrakt. Vi klarer jo ikke å kvitte oss med jml en gang. Er LSK for snille? Er de ikke frekke nok, de som styrer butikken?

Kommentar

• Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

Kan si mye rart om Occean, men når noen ønsker seg en superspiss er vel ikke akkurat Sundgot noe å slå i bordet med heller da...
              Ja han har scora mange mål til sammen på alle de årene han har spilt her, ja han er en smart fotballspiller og ja han gjør andre gode..
              Men han har ALDRI blitt toppscorer i Norge f.eks. Ikke at det er så mange fra LSK som har opplevd det, men vi har da hatt noen.. så umulig å bli toppscorer gjennom spill i LSK er det ikke.
              Spør du meg er det på høy tid med en skikkelig toppscorer i LSK!
              NB! Eneste med det potensialet i dagens stall må vel være BBS, samtlige av de andre har for mange begrensinger i sitt egent spill.
              Edwin er for "het" og ego, Occean er ikke smart nok og blir ikke brukt riktig, BukkenJR er for liten (med så mye fokus på dødballer som LSK har så trenger man over gjennomsnitt mange cm på strømpelessen eller en utrolig smartness for å komme til nok sjanser) og Sundgot er for treig... Disse kvalitene har BBS alle sammen, så gjenstår det bare å se om han utvikler seg til å bli "kald" nok!!
              Men hvordan klubben skal bli kvitt de man ikke trenger, som ikke er gode nok og som ingen andre vil ha fordi dem tjener for mye... nei det er ikke bare bare!! Blir neppe presentert noen nyheter før noen er ute!!!

Kommentar

• Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

RB Papir melder i dag at JML, TAG og Bertil ikke skal trene med klubben i Desember... at de tre ikke er med i planene videre (det veit vi jo) og at de står fritt til å finne seg nye klubber, så det er vel ikke snakk om å tjene noen kroner her ser det ut til... og det er bra, for det blir vanskelig nok bare å gi dem bort!! TAG er vel eneste som kan håpe på ett anstendig tilbud fra en annen klubb, de to andre blir vel fort overflødig både her og der sånn markedet er nå!
                Med disse tre på kontrakt så er stallen for stor melder Bjarmann, så det blir ikke aktuelt med noen nye inn før det er plass. Selv om han vel også sier at det er ønskelig med noe nytt blod inn i stallen, så mye tyder vel på at også andre spillere må regne med å dra dersom klubben får ett tilbud...

Kommentar

• KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

Jon Midttun Lie skal trene med Odd denne uka.

Kommentar

• trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7154

Opprinnelig skrevet av Folke
                    NB! Eneste med det potensialet i dagens stall må vel være BBS, samtlige av de andre har for mange begrensinger i sitt egent spill.
                    Enig med deg her, men har ingen tro på at det er noen vits i å sette huset på BBS som vår nye spydspiss de neste fem årene. Hvis han får en god sesong for oss i 2010 blir han garantert solgt til en mye større klubb. Gutten har potensial til å bli noe veldig stort. Hvis han blomstrer til neste år, tipper jeg han er fortapt for oss.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Lars2
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Jul 2009
                      • 89

Opprinnelig skrevet av Gialloneri
                      Clayton Zane var også av samme klasse.
                      "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                        Du kan jo først fortelle oss hvordan man kvitter seg med spillere UNDER kontrakt. Vi klarer jo ikke å kvitte oss med jml en gang. Er LSK for snille? Er de ikke frekke nok, de som styrer butikken?
                        Det går vel mer på at klubben innser at forpliktelser ikke bare gjelder for spillere ovenfor klubben, men også visa versa...

Ellers skal vi ikke langt tilbake i tid for å komme opp med eksempler på bedriten behandling av spillere, så som Påsan og Danton.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Tullebukk kan melde om at Martin Husar er ferdig i Lsk, kommer en liten trenings rapport ca 1430 i dag.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Tullebukk kan melde om at Martin Husar er ferdig i Lsk, kommer en liten trenings rapport ca 1430 i dag.
                            Hvor går turen for Martin?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

Det er forskjell på spillere som ikke får spilletid og spisser med over 40 mål i tippeligaen. Om vi gav uttrykk for at Occean er ferdig i klubben ville vi fått tilbud fra halve ligaen(nedre halvdel, vel og merke), det er garantert. Jeg blir ikke sur om vi slipper ham for en billig penge, for å si det sånn. Strengt tatt gjør det meg ikke noe om han går gratis heller. Bare han går. Han er den mest frustrerende spilleren i verdenshistorien.
                              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• OppsalKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2008
                                • 1881

Det er forskjell på spillere som ikke får spilletid og spisser med over 40 mål i tippeligaen. Om vi gav uttrykk for at Occean er ferdig i klubben ville vi fått tilbud fra halve ligaen(nedre halvdel, vel og merke), det er garantert. Jeg blir ikke sur om vi slipper ham for en billig penge, for å si det sånn. Strengt tatt gjør det meg ikke noe om han går gratis heller. Bare han går. Han er den mest frustrerende spilleren i verdenshistorien.
                                Som sagt mange ganger tidligere, har jeg fått det en sentral spiller i stallen at OO fikk beskjed FØR det siste overgangsvinudet stengt at HVIS han kunne finne en klubb som overtok kontrakten hans, så kunne han gå gratis.

Nå har LSK sikkert justert budsjettet og har spart inn en del penger. Behovet for å bli kvitt ham er ikke til stede lenger.
                                Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Det finnes kanskje håp. Andre klubber melder seg kanskje på nå.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

Da syns jeg du er historieløs. Kan nevne mye verre ting om andre i troppen opp gjennom, men avstår. Kan allikevel hende at Berg vil ha OO ut, men at lsk gjør dette på en annen måte. Jeg blir heller ikke sur hvis vi får inn en ny spiller. Så slipper vi hvertfall halvparten av Kiko-Occean-maset-føljetongen.

Forøvrig tror jeg Rønn misforsto meg (sikkert min feil). Da jeg er helt inneforstått med det han skriver. Syns kanskje ikke vi skal være enige med NISO i alt de kommer med. Vi må hjelpe de som ikke vil bli brukt i sesongen, med et aldri så lite puff av og til...hehe. Men rettigheter, det har alle arbeidstakere så absolutt og heldigvis.

- Vi er rimelig sikre på at Lillestrøm vil kvitte seg med Occean, sier Hamborg til Ringerikes Blad.

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Hvordan kan jeg være historieløs? Fordi jeg ikke gidder å bry meg med det eksakte antallet mål Occean har scoret i serien? Jeg forstår ikke hva du prøver å få frem med denne kommentaren. Når det gjelder spilleren Occean har han vært ubrukelig så å si siden han kom hit, så jeg forstår rett og slett ikke hvordan du kan påstå noe slik. At han har scoret mål skal ingen ta fra ham, men utover det har han ingenting å bidra med, og da er det et problem at han bare scorer i noen få kamper, da det gjerne kommer to, mens rundt tjue matcher per sesong er totalt intet.
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

Hvordan kan jeg være historieløs? Fordi jeg ikke gidder å bry meg med det eksakte antallet mål Occean har scoret i serien? Jeg forstår ikke hva du prøver å få frem med denne kommentaren. Når det gjelder spilleren Occean har han vært ubrukelig så å si siden han kom hit, så jeg forstår rett og slett ikke hvordan du kan påstå noe slik. At han har scoret mål skal ingen ta fra ham, men utover det har han ingenting å bidra med, og da er det et problem at han bare scorer i noen få kamper, da det gjerne kommer to, mens rundt tjue matcher per sesong er totalt intet.
                                        hehe, litt flæibede må man være når selveste Verdenshistorien blir nevnt. Det tåler du lett, når du karakteriserer spillere på denne måten. Det står for din egen regning. Merk deg også at jeg ikke er av dem som messer om måla hans, cupfinalen osv. Du må vel ha sammenblandet. Men når han drar på seg tre mann mot vif i våres, legger ut til Edwin på 16 m som får en sjanse, ja det kan jeg nevne. Lett. Men det er jo ukorrekt det. Skulle bare mangle at han ikke fikk sjansen i 2009 med den vinter'n han hadde, og i den situasjonen vi var i.

Trur heller ikke OO står sterkt i Bergs planer framover uansett. Og er langt unna noen favorittspiller for meg, så det er sagt. Jeg vil bare at vi bruker de ressursene vi har på max måte.

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

Ah, det var det du siktet til. Jaja, for en gangs skyld leste jeg ikke mine egne skriverier tusen ganger før jeg repliserte. My bad, I stand corrected. Utover det er jeg merkelig nok enig i det du skriver. Så da er vi vel stort sett på samme side, da.
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...