Enig med deg i all hovedsak, gilbert. Men jeg tror og håper Kiko stiller foran Søgård som partner til Nosa. Blir det slik at vi også kjøper Gamboa ser jeg begynnelsen på slutten på den altfor for lange perioden der Søgård har hatt en plass i vår førstellever. Når Berg beskriver costaricaneren som en med fart, teknikk og god spillerforståelse, så bør han i realiteten allerede være signert.
At Berg også har et uttalt mål om å bli blant de fire-fem beste er heller ikke tilfeldig, det er bare å se på fjorårets tabell. Jeg tror han ser RBK, Molde og Stabæk som de soleklart tre beste, mens resten er nærmest jevngode. Med en god start kan vi nå målet, men jeg frykter fortsatt gamle spøkelser der vi ikke presterer før vi har kniven på strupen.
At Berg også har et uttalt mål om å bli blant de fire-fem beste er heller ikke tilfeldig, det er bare å se på fjorårets tabell. Jeg tror han ser RBK, Molde og Stabæk som de soleklart tre beste, mens resten er nærmest jevngode. Med en god start kan vi nå målet, men jeg frykter fortsatt gamle spøkelser der vi ikke presterer før vi har kniven på strupen.
Kommentar