Spillerstallen nå - og neste år

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5104

Opprinnelig skrevet av knut
    http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...4&postcount=21

Faen ass. MJ er likaness som få. Håper han speller seg opp på trening og blir vurdert god nok for første elver'n!
    Tror ikke vi skal legge så mye i dette ennå. Dette er vel en artikkel som kommer gjennom 100% Fotball-nettverket, og er som vanlig "Start-produsert" fra Fædrelandsvennen. De teppebomber jo hele greia med Start-vinklinger.

Jeg lukter "du-sitter-jo-på-benken-kan-du-ikke-heller-komme-hjem-Marius-please" helt hit. Johnsen svarer profesjonelt, og ferdig med det.

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9568

Opprinnelig skrevet av McGuffy
      Tror ikke vi skal legge så mye i dette ennå. Dette er vel en artikkel som kommer gjennom 100% Fotball-nettverket, og er som vanlig "Start-produsert".

Jeg lukter "du-sitter-jo-på-benken-kan-du-ikke-heller-komme-hjem-Marius-please" helt hit. Johnsen svarer profesjonelt, og ferdig med det.
      Jepp. Men håper for det at MJ speller seg inn på laget!

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Opprinnelig skrevet av knut
        Jepp. Men håper for det at MJ speller seg inn på laget!
        Mannen har noen ekstremferdigheter og har overbevist i stopperrollen. En bra backup for Kippe og ekstremt nyttig å ha på benken. Hans liv i selvvalgt askese er i tillegg en nyttig påminner for resten av vår kebabgulmende, ølbælmende stall. Håper han blir her ut karriéren.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av reka
          Mannen har noen ekstremferdigheter og har overbevist i stopperrollen. En bra backup for Kippe og ekstremt nyttig å ha på benken. Hans liv i selvvalgt askese er i tillegg en nyttig påminner for resten av vår kebabgulmende, ølbælmende stall. Håper han blir her ut karriéren.
          Bare så forbasket synd at han fikk en så dårlig start som det han fikk. Hvor lenge gikk han tilnærmet sammenhengende skadet?

Jeg sette MJ høyt opp på lista mi over spillere jeg virkelig har sansen for - uten at jeg ønsker å rangere noen.

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6114

SKulle gjerne beholdt Johnsen selv. Utrolig fint og trygt å ha han som backup for stopperne.

Men, neste år vil jeg gjerne ha en ung stopper som en av 4 stoppere. Johnsen har ekstremt høy lønn og PSA er nok tilbake for fult neste sesong. Derfor er det andre ting jeg har værre mareritt om enn at johnsen forsvinner.

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Er det mulig at vi henter Gamboa til sommeren når Tarik og mest sannsynlig også Tam forsvinner til sommeren? Han var jo fortsatt "i kikkerten" i følge Berg og Bjarmann.

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6114

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Er det mulig at vi henter Gamboa til sommeren når Tarik og mest sannsynlig også Tam forsvinner til sommeren? Han var jo fortsatt "i kikkerten" i følge Berg og Bjarmann.
                Har tenkt litt på det selv. Mitt ankepunkt mot å hente gamboa var tidligere at jeg syntes han virka som en malplasert høyreving/back på venstrekanten. dermed er jeg mer positiv til å hente han nå som Nosa blir benyttet på venstresiden og det største hullet vårt blir på høyresiden.

Blir veldig spennende å se hva B&B finner på på overgangsmarkedet i sommer, og i vinter.

Kommentar

• Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

*sikle sikle*

Kommentar

• BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

Opprinnelig skrevet av Serbern
                    Ha!

Løp og kjøp (eller hent).

Undertegnede er lett med på spleiselag for eventuelt sign-on-fee. Folkets spiller, guttas drøm, kall det hva du vil.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

Hent Robbie hjem for hælvette. Koste hva det koste vil. Der har du en spiller som kan løfte et hvilket som helst TL-lag. Med de bevegelige, raske og tekniske spillerne vi har nå, burde Koren kunne herje totalt som offensiv styrmann. Prislappen er nok stiv, men i dette tilfellet burde man strekke seg langt.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Hent Robbie hjem for hælvette. Koste hva det koste vil. Der har du en spiller som kan løfte et hvilket som helst TL-lag. Med de bevegelige, raske og tekniske spillerne vi har nå, burde Koren kunne herje totalt som offensiv styrmann. Prislappen er nok stiv, men i dette tilfellet burde man strekke seg langt.
                        Hva med en symbolsk penger innsamling? Eller å ta kontakt med Pål Berg, osv?

Har lyst på Joey Gudjonsson også. Med de to som styrte midtbanen så hadde vi vunnet TL i år uten tvil.
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1647

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                          Hva med en symbolsk penger innsamling? Eller å ta kontakt med Pål Berg, osv?

Har lyst på Joey Gudjonsson også. Med de to som styrte midtbanen så hadde vi vunnet TL i år uten tvil.
                          Ja, så kan vi gi bort Søgård, Nosa, Tam og noen andre spillere gratis til Vålerenga eller Brann

Kommentar

• OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

Opprinnelig skrevet av Dole
                            Ja, så kan vi gi bort Søgård, Nosa, Tam og noen andre spillere gratis til Vålerenga eller Brann
                            Er nei...

Kiko kan gå gratis. Hever bl.a. høyeste lønn i klubben.

Akkurat nå så spiller vi 4-1-3-1-1 i LSK.

Søgård spiller ankør rollen. Hadde vært deilig med Nosa-Koren-Gudjonsen med tre-en i midtbanen, særlig når Tarik drar tilbake til Nederland.
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• *46*

Det kan kanskje være en fordel å være litt realistisk?

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7155

Vi har aldri i verden råd til Koren. En stor grunn til at han forsvinner fra WBA er også at han har kommet på kant med treneren. Tipper han enkelt finner en ny klubb, enten i Championship eller i Premier League. Det er Slovenias kaptein vi snakker om.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

Når folk skriver koste hva det koste vil, så lurer jeg på om de i det hele tatt skjønner at et seriegull, som uansett ALDRI kan garanteres, ikke genererer de voldsomme inntektsøkningene.

Molde klarte jo ved et tilfelle å klore seg inn i gruppespillet i CL, men klarte alikevel å sløse vekk de kronene som en full sjømann på horehus. Etter det året har de vært avhengige av Røkke sine pengegaver for å unngå konkurs.

La oss holde en nøktern økonomi inntil vi har tjent nok penger til å kjøpe "koste hva det koste vil"-spillere, uten at klubben risikerer konkurs ved neste korsvei.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• HanseFrank
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Mar 2004
                                    • 221

Det virker kanskje ikke som brorparten av de som uttaler seg på forumet er durkdrevne kortspillere, men det ligger da i kortene at Koren er for dyr for WBA? Fyren har vært deres beste spiller de siste årene, både i ned- og opprykkssesonger og er kaptein på et slovensk landslag som skal spille VM.

Han sitter med alle kort på hånda for å finne seg en ny klubb, og skulle det mot formodning ikke dukke opp noe etter VM, så kan han alltids ta en Kihlberg, dvs tegne en 3-4 ettårskontrakter med WBA. Jeg tviler på at det er verken sportslige eller disiplinære anledninger til at de nå har uttalt at han har spilt sin siste kamp for klubben.
                                    HanseFrank
                                    - på den andre siden...

Kommentar

• OppsalKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2008
                                      • 1881

Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Det kan kanskje være en fordel å være litt realistisk?
                                      Jeg er realistisk ift Gudjonsson.
                                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

Gudjohnsen får seg nok lett klubb i CCC.

Leeds, perhaps?
                                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• OppsalKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2008
                                          • 1881

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Gudjohnsen får seg nok lett klubb i CCC.

Leeds, perhaps?
                                          Tviler på at det blir Leeds som henter han.

Leeds har mange sentrale midtbanespiller som duger på CCC nivå-. Kantene, backene og spiss trenger de nok
                                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

Working...