Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm SK - SK Brann, Åråsen, Søndag 25 oktober, kl 18.00
Får håpe det ikke blir like ille som i fjor. Jeg holdte bokstavelig talt på å drite på meg når jeg gikk opp Alex'en før kampen.
Forskjellen i fjor kontra iår er at vi skulle møte et lag bak oss på tabellen i den siste kampen ifjor og med to tap var vi mer eller mindre garantert nedrykk/kvallik. Iår kan vi teoretisk sett allerede ha skaffet oss nok poeng til å overleve. Men pga at ett lag nesten ikke tar poeng så må man ha fler for å overleve.
De av dere som er overtroiske og har litt sans for symbolikk har vel allerede sett i RB at et trailerlass med sild i olje blokkerte motorveien foran Sharifs dekksenter. Om ikke det er et dårlig varsel vet ikke jeg....
De av dere som er overtroiske og har litt sans for symbolikk har vel allerede sett i RB at et trailerlass med sild i olje blokkerte motorveien foran Sharifs dekksenter. Om ikke det er et dårlig varsel vet ikke jeg....
Tvert imot! Jeg er i Ålesund støtt & stadig, og det er ingen steder det lukter mere sild enn akkurat der.. I tillegg sto jeg fast i køen som oppstod, og foran meg stod en trailer fra Waagan transport, som holder til i.. nettopp, Ålesund! Tegnene er klare
Occean har vært ute lenge og er neppe i kampform. Galskap å bruke ham fra start da han kommer til å ødelegge alt som er av spill. Dersom vi trenger mål siste ti og vi punper inn med innlegg vil det være ok å sette han inn. Spørsmålet er om vi skal ha tre spisser på benken (hvis Mykle brukes som spiss). Edwin, Bergmann og OO vil vel kanskje være i overkant?
Litt skeptisk til Johnsen som midtstopper, men Berg er PL-mester, CL-mester og har 100 landskamper så jeg går ut fra at han vet hva han driver med.
Er redd for at Sundgot og Mykle som spisspar blir litt for "lett". Ingen av dem har ekstremkvaliteter. Mykle var brukbar mot SF, men litt tam den siste tredjedelen. Fordelen er at de er de klokeste spissduoen og er vel den spissduoen som i størst grad kan få til samarbeid. Litt skuffende at Bergmann ikke har vært nevnt noe særlig i treningsrapportene, men jeg håper det skyldes at Berg setter opp et b-lag som ligner på Brann og at det er derfor han er utenfor "b-laget"
Er det noen som må stå over med karantene i denne kampen?
Nei, men det er det helt sikkert etter kampen, både med karantene og skade. Håper det er mer en en lege tilstede når Bakke og gjengen entrer Åråsenmatta!
Kommentar