Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har enda ikke spart opp nok penger. Hadde jo tenkt å ta en Bjørn Lindahl-størrelse... Da blir de fort noen laken! Målet nå er i god tid før seriestart.
Dog er ikke kona like begeistret over ønske om størrelsen.
Skal man ta en tatovering er størrelse viktig. En liten vil du aldri bli fornøyd med. Kjør på med en stor, som synes!!
Har enda ikke spart opp nok penger. Hadde jo tenkt å ta en Bjørn Lindahl-størrelse... Da blir de fort noen laken! Målet nå er i god tid før seriestart.
Dog er ikke kona like begeistret over ønske om størrelsen.
Du er kanskje ikke like heldig som meg? Jeg fikk LSK-tatovering i bursdagsgave fra kona for noen år siden.
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Du er kanskje ikke like heldig som meg? Jeg fikk LSK-tatovering i bursdagsgave fra kona for noen år siden.
Stian
Jeg har en liten Bøffel-tattis, da (fra bøffelberg-tida). Kona har 3 tattiser, men kun nøtrale. :wink:
...og Bjørn Lindahl er allerede klar med LSK tattoo, anno 2006...*s*
Kjør på Mr. Jordbakke.....
Sender deg min tattoo nr. 2 dedikert LSK pr mail...Den sitter på siden, under armen på venstre side...
jeg vil ha med farge jeg og en på skulderen.. noen forslag ?
ikke for liten og ikke for stor
Jeg har mange tatoveringer...ja...2 stk Fugla-tattoos...
Farger renner ofte ut og blir blasst i løpet av ikke så jævla lang tid...De bør farges opp av og til...
Ikke det samme problemet overhodet med sorte
Jeg kan faen meg ikke skjønne at folk sier at Kfl logoen er trist og kjedelig og masse piss. Logoen symboliserer Fugla og Fugla det er oss. Og du skal leite lenge i Norge og Norden får og finne en så bra logo, etter min mening. Så viss man skal bytte ut den, bør det alternativet være jævlig bra.
Tror det er store misforståelser, fra flere hold, angående KFLs kontra LSKs logo ute å går her.
Les tråden nøye, og du ser at det er ikke mange som syns KFL logen er "trist og kjedelig og masse piss" som du så pent lirer av deg. 8)
Jeg kan faen meg ikke skjønne at folk sier at Kfl logoen er trist og kjedelig og masse piss. Logoen symboliserer Fugla og Fugla det er oss. Og du skal leite lenge i Norge og Norden får og finne en så bra logo, etter min mening. Så viss man skal bytte ut den, bør det alternativet være jævlig bra.
Tror det er store misforståelser, fra flere hold, angående KFLs kontra LSKs logo ute å går her.
Les tråden nøye, og du ser at det er ikke mange som syns KFL logen er "trist og kjedelig og masse piss" som du så pent lirer av deg. 8)
Du må være jævelig sjapp, jeg slettet det innleget 2 sekunder etter at jeg hadde lagt det ut, da jeg skjønte at det dreide seg om "LSK" logoen.
Fant denne på vpn.no. Såkaldte ekperter har uttalt seg om logo vårt:
LILLESTRØM:
Erik Heisholt:
- Hvis Bush-administrasjonen får ferten i denne, tar de den med seg til Guantanamo prompte. Den er skummel, truende. Så giftig og slu enkel. Mordor. Orker. Sauron. Et perfekt grafisk symbol som i all sin enkelhet pumper klubbens vibrasjoner ut over stakkars intetanende ofre. 7
Trond Vestengen:
- Jeg har alltid lurt på meningen i LSK’s logo. Er det tre bokstaver som er puttet inn i et hamburgerbrød? En ganske svak logo. 2
Thorbjørn Rud:
- Crash test dummies profil med lavprisbutikk farger. Kjipern. 1
Pål Wehus:
- Hamburger? Grei nok form. Enkel i hvertfall. 4
På kåringen kom vi på en 10. plass av tippeligalagene.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kommentar