Jeg håper det er tomme trusler. Må si at jeg oppriktig blir veldig skuffa hvis jeg for se Espen Søgård i andre farger neste sesong:!: Han er en viktig spiller for LSK - ikke bare på banen, men som en foregangsfigur og en som virkelig setter pris på klubben. Hvor godt han virkelig setter pris på klubben og klubben på han, det for vi snart vite....
Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)
Collapse
X
-
Var nok hans 300. kamp det ble satt fokus på. Så kampen i opptak, og han hadde ikke signert i intervjuet etterpå.
Søgård fikk forøvrig en 7'er på VG børsen og ble kåret til banens beste.
OG fikk med seg følgende linjer i aftenpostens dekning av kampen :
"En mer ekte
spiller enn Søgård finner du
ikke – og gårsdagens kamp var
hans nummer 300 i Lillestrømdrakt"Last edited by reka; 26.10.2009, 10:03.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
En spiller med 300 kamper i eliteserien bør være aktuell for flere klubber, spesielt hos nyopprykkede lag.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
At han evt må noe ned i lønn dersom han skriver ny kontrakt med oss, synes jeg er rimelig. Og han er ikke alene om det i dagens arbeidsmarked.
PS: Ser ikke bort fra at nevnte Hønefoss, som trenes av storebroren til Arild, kan være fristet av å prøve seg på både Espen og Arild dersom de rykker opp. Og de har jo litt pengeonkler i bakhånd...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kampen i går var strålende og et herlig gjensyn med hvordan han herjet sammen med Koren. Med Espen på banen kunne Robbie konse om de offensive oppgavene, den samme konstellasjonen kan vi få med Espen og Nosa...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
- De som er her nå, er de som er her også neste sesong, fastslår han."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Espen er et typisk klubbspiller, der han med ekte kjærlighet tråkker til når det er kniven på strupen og krav om å blø for drakta. (Skjebnekamper og hat-oppgjør). En slik spiller er livsviktig å ha i troppen. Han er ingen "stjerne", og jeg kan vanskelig se for meg at han skulle kunne briljere i andre klubber som holder LSK nivå,- eller høyere. Klubben bør strekke seg (innenfor et rimelig nivå) for å få autografen på papiret. Espen står for kontinuitet og trygghet, dessuten tror jeg LSK som klubb ikke skal undervurdere betydningen av å ha en local lad løpende utpå matta.
Waade var jeg en stund skeptisk til, men sesongtampen i år har vist at gutten fortjener ny kontrakt. Kanskje kan han stabilisere seg på det nivået han har vist i sesonginnspurten, kanskje kommer det definitive gjennombruddet i 2010...
Assistkongen med nummer 21 på tavla bør også være soleklar for nye sesonger i LSK drakta.Kommentar
-
Sleng på 100 000 på lønnstilbudet så er det vel greit.Siden han er Lillestømgutt.Mer kan han ikke få.Så god er han ikke.Får han et økonomisk tilbud et annet sted han ikke kan si nei til så,ha det bra.Desverre.Kommentar
-
Jeg synes de som kritiserer Espen Søgård for ikke å ha skrevet under på den nye kontrakten ennå bør søke han opp på skattelistene.. Han hadde ikke HØY inntekt i fjor.. Og hvis den nye kontrakten går ut på ennå mindre lønn vil han jo snart tjene bedre i en "vanlig" jobb!Kommentar
-
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2740624.ece
- De som er her nå, er de som er her også neste sesong, fastslår han.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Beklager at dette ble veldig skattedetaljert, jeg liker det ikke, men fakta må på bordet.
Jeg anbefaler for øvrig Spekter på NRK2 klokka 20.10 på onsdag. Der er fotball tema, med blant annet de galloperende spillerlønningene. Daniel Nannskog kommer med noen interessante uttalelser i lønnsperspektivet.Kommentar
-
Har sett kampen mot Brann i reprise nå og jeg må si at Fetsundrånern leverte en stor kamp. Han var faen meg overalt på banen, mista knapt en ball, tapte ikke en duell. Ga meg gode minner de gode kampene han spilte sammen med Koren.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Henning vil ha med både Espen, Magnus og Karim videre. Fra nyhetstråden:
Berg håper uansett at alle de tre blir å finne i Lillestrøm-drakta også neste sesong.
- Alle tre har gjort en fantastisk jobb for oss. Normalt ville vi trolig allerede ha signert nye kontrakter med alle sammen, men nå må vi ta hensyn til den økonomiske situasjonen vi er i, sier Berg, med hentydning til neste års budsjettrammer.
Kommentar
-
Nettopp sett kampen i reprise selv og kampen må kunne betegnes som et herlig direktesendt flomlysdrama i beste NRK stil med en herlig Arna Ball, og hvor Espen m.fler utøver den innstilling vi krever av våre.
Karim levde også opp det forventningene i går, om et par kamper med stor spill og en del med godt spill er godt nok til kontrakt med en klubb av LSKs potensiale er dessverre en annen diskusjon. Når det gjelder Espen så er det svært vanskelig å mene noe da hjertet banker JA, mens den kalkulerende hjernen sier kutt.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Alle spillere som skal fornye kontrakten bør i utgangspunktet gå ned i lønn med unntak av de unge som har veldig lave lønninger fra før. Lønningene kan i større grad være prestasjonsrettet ift til det sportslige og tilskuersnitt.
Espen Søgård, Karim Essediri og Magnus Myklebust må nok finne seg i en noe lavere lønn uansett om de blir i LSK eller går ett annet sted. Eneste faren her er at de lar seg lokke av en "sign-on fee" eller lignende, men kan aldri tenke meg at Søgård gjør noe sånt.
Jeg synes det er utrolig bra av Lillestrøm at de oppfyller kontraktsforpliktelsene sine ift til mange av de høye lønningene, men spillerene burde være forberedt på forhandlinger ved kontraktsfornyelse. Har stor tro på at Lillestrøm vil tjene på dette neste sesong når Brann, Vif, RBK osv får de store økonomiske problemene da de ikke tok tak i dette tidligere slik LSK gjorde.
Håper virkelig Søgård blir i klubben videre. Er ikke mange spillere i verden med det engasjementet rundt egen klubb. Er så deilig å se garderobebilder fra LSK garderoben etter kamp når han drar igang "Lillestrøm gutt"Kommentar
Kommentar